Naujas LiMA renginio formatas, kurio metu marketingo specialistai pristatys skirtingų sričių marketingo subtilybes ir ypatybes. Kalbėtojai papasakos apie savo produktus ir kuo jie skiriasi nuo kitų produktų, kuo skiriasi jų tikslinė auditorija ir jos pasiekimas naudojant reklamą ir komunikaciją. Nors marketingas plačiąją prasme labai panašus, renginyje išgirsite marketingo sričių skirtumus, ir galbūt ypatybes galėsite pritaikyti savo sričiai, taip atrasdami naujų marketingo galimybių.
PRANEŠĖJAI
Vitalija Ročė |
Giedrė Šileikytė |
Gediminas Judzentas |
Kristina Valaitytė |
Erna Krivickienė |
Vitalija Ročė – rinkodaros srityje dirba nuo 2008 metų, kuria ir valdo nekilnojamojo turto projektų prekės ženklus, aktyviai dirba ryšių su visuomene srityje. Šiuo metu dirba lyderiaujančios nekilnojamojo turto plėtros įmonės „Eika“ rinkodaros ir komunikacijos vadove. Per 18 minučių Vitalija atskleis nekilnojamojo turto marketingo subtilybes.
Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ | Kūrybinė komunikacija įkūrėja ir vadovė.
„Autoriai“ - tai indie komunikacijos agentūra, veikianti jau penkerius metus.
Giedrė kalbės tema: Kaip indie agentūrai prasimušti holivudiškai nusiteikusioje rinkoje? Kai neturi raudono kilimo ir normalių blizgančių batų.
Gediminas Judzentas – „MV Group“ prekių ženklų valdymo skyriaus vadovas, turintis daugiau nei 10 metų patirties greito vartojimo prekių (FMCG) marketinge, anksčiau dirbęs „Philip Morris“, „Kraft Foods“ ir įmonių grupėje „Alita“. Pristatys FMCG marketingo ypatybes ir per 18 minučių pabandys jums įrodyti, kad šioje srityje 4P tebėra aktualiausia marketingo schema. 4P mirė, tegyvuoja 4P.
Kristina Valaitytė - DELFI Rinkodaros vadovė. Reklamos srityje savo veiklą pradėjo dar 1994-aisiais, aktyvioje rinkodaros virtuvėje - nuo 2007. Rinkodaros ir savireklamos projektus įgyvendino "Lietuvos telekome" (dabar - TEO), televizijoje TV6, radijo stotyje Power Hit Radio, vadovavo "Čili Holdings" reklamos pardavimo agentūrai "Cukrus media". Šiuo metu DELFI grupėje valdo interneto portalų ir žurnalų prekių ženklus, iš kurių žinomiausi - DELFI, Moteris, Cosmopolitan, Panelė, Mano namai, Darau pats ir kt. LiMA konferencijoje pristatys interneto žiniasklaidos rinkodaros specifiką ir kaip multiplatform keičia turinio vartojimą bei reklamos pardavimus.
Erna Krivickienė turi daugiau nei 15 metų patirtį marketingo ir pardavimų srityse. Ilgą laiką dirbo marketingo vadove tarptautinėse kompanijose. Verslo sritys: IT sprendimai, logistika ir atsargų valdymas, restoranų tinklas, grožio salonai ir SPA centrai, laisvalaikio klubas, finansinės paslaugos ir daugelis kitų. Pranešimo tema: IT įmonių marketingas - "Jokios magijos, tik marketingas".
Tema: | Marketingas per 18 minučių |
Sritis: | Skirtingų sričių marketingas |
Skirtas: |
Norintiems pasisemti įkvėpimo, patirties bei neformaliai pabendrauti su kitais LiMA nariais |
Forma: | Vakarinis seminaras |
Vieta: | Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius |
Parkavimas: |
Socialinių mokslų kolegijos aikštelėje. Netelpantiems pasistatyti automobilio, rekomenduojame jį palikti kitoje gatvės pusėje esančios „Siemens Arena“ aikštelėje. |
Data: | 2015 m. spalio 8 d. (ketvirtadienis) 18.30 val. |
Trukmė: | 2+ val. |
Organizatorius: | LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 15 Eur + PVM Įsigykite vienkartinį bilietą --> |
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 Eur + PVM. Įsigykite seminarų abonementą --> |
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |