Sėkmės formulė B2B: pardavimai ir marketingas
Mokymų apimtis:
B2B Sales & Marketing Management |
|
||
|
B2B pardavimų ir marketingo procesas Verslas-verslui (B2B) įmonėse rezultatas labai priklauso nuo kasdienių operacijų efektyvaus valdymo. Ši mokymų dalis - apie efektyvų pardavimų proceso kūrimą, diegimą ir valdymą, bei apie tarptautinių įmonių - tokių kaip Microsoft, DELL, Philips, Master Card - patirtį. Piltuvėlio valdymas
Procesų architektūra
Procesų valdymas
Raktiniai žodžiai: Sales & Marketing Funnel, Sales Pipeline, PPVVC, Lead, Account, Opportunity, Prospect, Prospecting, Follow-Up, Latent Pain, Sales Forecasting, Vision Re-engineering, RFI, RFP. 2,5 val. intensyvūs mokymai Neringa Romanovskaja, tarptautinės konsultacinės kompanijos "Sales Performance International" partnerė, konsultantė
|
Neringa Romanovskaja |
|
Buyer Approach and Behaviour |
|
||
|
Kaip parduoti SEB bankui Norėdami parduoti įmonėms turime suprasti, kaip klientai perka. Ypač - dideli klientai, turintys griežtas taisykles ir pirkimo procesus. Vienas labiausiai pažengusių Lietuvoje - SEB bankas. Pranešimo metu SEB banko pirkimų vadovė Audra Stankevičienė papasakos kaip pardavinėti (ir kaip nepardavinėti) SEB bankui, kokie jų procesai, vertybės ir požiūris. Audra Stankevičienė, SEB banko Pirkimo grupės vadovė
|
Audra Stankevičienė
|
|
Best Practice: Lead Generation |
|
||
|
Atea lead‘ų generavimo praktika IT įmonė Atea tobulina lead‘ų generavimo praktiką remdamasi 8 metų CRM procesų naudojimo patirtimi. Į bendrą pardavimų procesą apjungti 6 skirtingi verslai, o jo veikimas labiausiai priklauso nuo sklandaus marketingo ir pardavimų bendradarbiavimo. Leadų srautą palaiko ne tik reguliarūs vizitai, bet ir klientų renginiai, internetinės kampanijos, o didžiausias jų kiekis įmonę pasiekia pardavimų šventės Next Step metu.
Simonas Stūrys, Atea marketingo direktorius Baltijos šalims
|
Simonas Stūrys
|
|
Insights Workshop |
|
||
|
Įžvalgos kuriant marketingo ir pardavimų santykius Kur baigiasi marketingas ir prasideda pardavimai? Kas kelia įtampas? Kokie elgesiai kuria didžiausią pridėtinę vertę? Kas dažniausiai sulaiko nuo santykių kūrimo? Kaip meilės kalbas panaudoti bedraujant su pardavėjais? Interaktyvus workshop'as, įtraukiantis dalyvius Remigijus Savickas, DOOR Training partneris ir autentiskalyderyste.lt mentorius
|
Remigijus Savickas |
|
Effective Co-operation |
|
||
|
Marketingo vaidmuo ir atsakomybės
Neringa Romanovskaja, tarptautinės konsultacinės kompanijos "Sales Performance International" partnerė, konsultantė
|
Neringa Romanovskaja |
|
Best Practice: Offering Development |
|
||
|
Omnitel vertės verslo klientams kūrimas Remdamasi analitiniais duomenimis bei tiesioginiu ryšiu su klientais Omnitel analizuoja verslo klientų poreikius, išskiria naujus segmentus ir kuria jiems specializuotus vertės pasiūlymus. Pranešimas apie Omnitel gerąsias patirtis, iššūkius bei rekomendacijas kuriant pridėtinę vertę verslo klientams. Justinas Žakevičius, „Omnitel“ Verslo vystymo skyriaus verslo klientams vadovas
|
Justinas Žakevičius |
|
Tools |
|
||
|
Kad lead'ai virstų į klientus: automatizacijos įtaka
Justinas Taruška, “Inside Warehouse“ bendraįkūrėjas
|
Justinas Taruška |
|
Business Simulation Game |
|
||
|
Pratybos/simuliacija: „Derybininkai Žvaigždės“
Pratybos, praktinė derybų simuliacija, filmavimas, analizė, grįžtamojo ryšio teikimas. Lauras Balaiša, pardavimų, derybų, įtakos, viešo kalbėjimo, susirinkimų valdymo konsultantas
|
Lauras Balaiša |
|
Legal Issues |
|
||
|
Lead‘ai per asmens duomenų prizmę – kur ir kada skauda? Marketingo ir pardavimų pasaulyje vis dažniau girdime apie asmens duomenų apsaugą ir jos pažeidimus. Šiai temai ypatingą dėmesį skiria Europos Komisija, kurios iniciatyva ypatingai griežtinamas šios srities reguliavimas bei didinamos baudos. Ką, kaip ir kada daryti, kad išvengtume neigiamų teisinių pasekmių?
Andrej Rudanov, verslo advokatų kontoros „Tark Grunte Sutkiene“ teisininkas
|
Andrej Rudanov |
|
Best Practice: Trade Show Marketing |
|
||
|
ELDES lead'ų generavimo parodose patirtis Šiandien ELDES eksportuoja savo produkciją į daugiau nei 70 šalių. Per 3 metus sudalyvavus 20 parodų nuspręsta drastiškai sumažinti kiekybę ir maksimaliai padidinti kokybę pritraukiant naujus, išlaikant esamus partnerius, taip pat didinti prekės ženklų žinomumą. Pranešimo metu bus pasidalinta patirtimi apie per kelerius metus išbandytas skirtingas dalyvavimo koncepcijas, bei įdomiomis išvadomis. Pvz. „kultūrinį prisitaikymą“ prie parodos formato, skaitmeninio marketingo priemonių integraciją. Andrius Rimkūnas, ELDES rinkodaros skyriaus vadovas
|
Andrius Rimkūnas |
|
Tips & Tricks: B2B Online |
|
||
|
B2B SEM Kaip B2B įmonėms efektyviai reklamuotis Google tinkle. Karolis Baleiša, skaitmeninės rinkodaros agentūros „SEM.lt“ verslo plėtros vadovas
|
Karolis Baleiša |
|
|
B2B RETARGETING Duomenimis grįstas marketingas verslas-verslui segmentui. Deividas Talijūnas, interneto reklamos valdymo platformos Adtarget.me direktorius
|
Deividas Talijūnas |
|
|
LinkedIn is KING of B2B Marketing! LinkedIn‘e surasime bene kiekvienos verslo įmonės sprendimų priėmėjus. Ar tai išnaudojame lead‘ų generavimui, žinutės skleidimui, auditorijos plėtimui, darbuotojų paieškai, verslo santykių stiprinimui, brando asociacijų ir reputacijos didinimui? 77% (šaltinis: Octopost) B2B marketingo specialistų planuoja LinkedIn‘ą išnaudoti labiau, tačiau dauguma nežino nuo ko pradėti, trūksta strategijų bei metodikų aiškumo. Šio pranešimo metu iš pirmųjų lūpų – kaip LinkedIn panaudoti B2B verslui Lietuvoje ir užsienyje, įskaitant praktinius patarimus, gaires bei sėkmingų kampanijų pavyzdžius. Marius Ivanovas, išskirtinės LinkedIn atstovės Centrinės ir Rytų Europos šalyse HTTPOOL, Verslo vystymo departamento direktorius ir LinkedIn pardavimų vadovas Baltijos šalyse
|
Marius Ivanovas |
Mokymai lietuvių kalba. Kai kurie pavadinimai pateikti angliškai, kad tema būtų suprantamesnė.
Papildomos TG:
Svarbu! LiMA mokymai, vakarienė ir vakaro programa vyks viešbutyje "Grand SPA Lietuva", tačiau jame nebeliko vietų nakvynei.
2016 balandžio 1 d., penktadienis
Grand Spa Lietuva konferencijų centro salė „Nemunas“
9:15 – 9:55 |
Dalyvių registracija, rytinė kava |
10:00 |
Pradžia, įvadas |
10:10 – 11:30 |
B2B pardavimų ir marketingo procesas. SPI / Neringa Romanovskaja |
11:30 – 11:45 |
Kavos pertraukėlė |
11:45 – 12:05 |
Kaip parduoti SEB bankui. SEB / Audra Stankevičienė |
12:05 - 13:10 |
B2B pardavimų ir marketingo procesas (tęsinys). SPI / Neringa Romanovskaja |
13:10 – 14:00 |
Pietų pertrauka |
14:00 – 14:40 |
Marketingo vaidmuo ir atsakomybės. SPI / Neringa Romanovskaja |
14:40 – 15:10 |
Atea lead‘ų generavimo praktika. ATEA / Simonas Stūrys |
15:10 – 15:50 |
Kad lead'ai virstų į klientus: automatizacijos įtaka. INSIDE WAREHOUSE / Justinas Taruška |
15:50 – 16:10 |
Kavos pertraukėlė |
16:10 – 17:40 |
Įžvalgos kuriant marketingo ir pardavimų santykius. DOOR TRAINING / Remigijus Savickas |
17:40 – 18:00 |
Omnitel vertės verslo klientams kūrimas. OMNITEL / Justinas Žakevičius |
18:00 – 18:30 |
Aptarimas, vaišinimasis alumi ir užkandžiais. Kalnapilio-Tauro grupė vaišina Kalnapilio alumi ir Happy Joe sidru |
18:30 – 21:00 |
Grand SPA / SPA Vilniaus* vandens parko (baseinas, pirtys, sukūrinė vonia, baras) malonumai * tame viešbutyje, kur nakvynė |
nuo 21:00 |
Vakarienė ir pramoginė programa laisvalaikio klube „Sūkurys" (M. K. Čiurlionio g. 51, 450 m. nuo Grand Spa) |
Mokymų metu LiMA rėmėjai vaišina JUMEX sultimis ir NORTE mineraliniu vandeniu.
2016 balandžio 2 d., šeštadienis
Grand Spa Lietuva konferencijų centro salė „Nemunas“
iki 11:00 |
Pusryčiai, rytinė kava |
11:00 – 13:10 |
Pratybos/simuliacija: „Derybininkai Žvaigždės“. BALAIŠA CONSULTING / Lauras Balaiša |
13:10 – 14:00 |
Pietų pertrauka |
14:00 – 14:20 |
ELDES lead'ų generavimo parodose patirtis. ELDES / Andrius Rimkūnas |
14:20 – 14:35 |
Lead‘ai per asmens duomenų prizmę – kur ir kada skauda? TGS / Andrej Rudanov |
14:35 – 14:55 |
B2B SEM. SEM.LT / Karolis Baleiša |
14:55 – 15:15 |
B2B RETARGETING. ADTARGET.ME / Deividas Talijūnas |
15:15 – 15:55 |
LinkedIn is KING of B2B Marketing! HTTPOOL / Marius Ivanovas |
16:00 |
Pabaiga |
VIETŲ SKAIČIUS – RIBOTAS.
El. paštas klausimams, komentarams ir pasiūlymams – info@lima.lt
Dėmesio! Dėl riboto vietų skaičiaus, pasikeitus Jūsų planams ir nusprendus nebedalyvauti mokymuose, prašome kaip galima greičiau informuoti organizatorius el. paštu info@lima.lt ir Jūsų vieta bus perleista kitiems norintiems asmenims. Laikantis sąžiningos ir savalaikės registracijos principų, Jūs pats negalite savo dalyvio vietos perleisti kitiems asmenims, tai sprendžia organizatoriai.