Ar žinome, ką galvoja vartotojas? Kokios mintys sukasi jo galvoje? Ką jis masto apie jūsų paslaugas ar produktus? Ir kaip jūsų pasirinktos reklamos priemonės padeda didinti pardavimus? O galbūt į šiuos klausimus nesėkmingai atsakymų ieškome taip, kaip vyrai bando išsiaiškinti, ko nori moterys?
Išeitis ištrūkti iš šio užburto rato – pažinti savo vartotoją bei sužinoti kas jį įtakoja priimti vienokį arba kitokį sprendimą. Neuromarketingas atveria galimybes detaliau suvokti, kaip vartotojai elgiasi rinkoje, priima pirkimo sprendimus ir kokie būdai yra tinkamiausi vartotojui patenkinti ir padidinti jūsų pardavimus.
PRANEŠĖJAI
Registracija 8:30 - 9:00 val.
9:00 - 9:50
|
Eleonora Šeimienė „Kodėl neverta būti geriausiu visose srityse?“
Pranešimo metu bus atskleidžiama, kaip nepasiklysti klientų lūkesčiuose; dėl ko verta būti geriausiu ten, kur iš tiesų reikia; kaip protingai stiprinti santykį su klientais per prekės ženklo / kompanijos įvaizdį; kokia klientų patirtis Lietuvoje – atvejų analizė.
Pranešėja - Eleonora Šeimienė. TNS LT rinkos tyrimų kompanijos vartotojų elgsenos ir prekių ženklų pozicionavimo ekspertė. Turinti 10 metų patirtį rinkos tyrimų srityje, konsultuojanti ir teikianti įžvalgas prekių ženklų augimui bei kliento patirties stiprinimui. Socialinių mokslų daktarė marketingo srityje, nuolat besigilinanti į prekės ženklo – vartotojo santykių sritį.
|
Eleonora Šeimienė
|
9:50 - 10:40 |
Dovilė Stadalninkaitė „RsV: Kaip atsisėsti ant keturių kėdžių vienu metu?“
Pranešimo metu bus pristatoma, su kokiais barjerais susiduria ir kokius klientus kas dieną turi suprasti ir įkinti ryšių su visuomene specialistas.
Pranešėja: Dovilė Stadalninkaitė - ryšių su visuomene agentūros BVRG Burson-Marsteller Klientų aptarnavimo direktorė. Lektorė komunikacijos ir ryšių su visuomene srityje dirba nuo 2002 metų. Turi žurnalistinės ir naujienų redaktorės patirties įvairioje verslo žiniasklaidoje („Verslo žinios“, „Verslo klasė“, „Versus“). Kaip klientų aptarnavimo direktorė agentūroje BVRG Burson-Marsteller vadovauja pagrindiniams projektams ir yra atsakinga už ryšių su klientais valdymą, strateginį planavimą ir krizių valdymą. Dovilė dirba su svarbiausiais agentūros klientais.
|
Dovilė Stadalninkaitė
|
10:40 - 10:50 |
Kavos pertrauka
|
|
10:50 - 11:40 |
Mantvidas Žalėnas „Kaip padaryti lietuvišką blokbasterį (populiarų Holivudo filmą)?“
Pranešimo metu lektorius pasidalins savo patirtimi ir įžvalgomis kuriant tokius lietuviško kino blokbasterius kaip “Nepatyręs” (7 vieta visų laikų tope tarp lietuviškų ir užsienio filmų) ir “Tarp mūsų berniukų” (5 vieta tope).
Pranešėjas - Mantvidas Žalėnas. Jis yra „UAB CinemaAds“ direktorius, kino prodiuseris, 10 metų dirbantis Lietuvos kino reklamos, platinimo ir filmų gamybos srityse. M. Žalėnas – ekspertas, Lietuvoje bene daugiausia išmanantis apie reklamą kine.
|
Mantvidas Žalėnas
|
11:40 - 12:40
|
Pietūs
|
|
12:40 - 13:30 |
Marius Kalanta „Neįtikinėja, bet parduoda: nematomas reklamos poveikis“
Anot lektoriaus, daugelis sėkmingai pardavimus didinančių reklamų iš pažiūros tokiomis neturėtų būti: jos nesistengia įtikinti reklamuojamo prekės ženklo išskirtinumu ar funkcinėmis savybėmis, jose demonstruojami siužetai ar vaizdiniai yra universalūs ir gali būti taip pat sėkmingai pasitelkiami kitų prekių ženklų reklamose. Pranešime lektorius pasakos apie tokių reklamų unikalų poveikį ir skirtumus nuo įprastų „įtikinėjančių“ reklamų. Šių reklamų poveikis yra paslėptas, nesąmoningas, remiasi intuityviais, emociniais informacijos apdorojimo ir sprendimų priėmimo mechanizmais.
|
Marius Kalanta
|
13:30 - 13:50 |
Mantas Matukaitis „Kaip padidinti dvigubai rinkos dalį. Volfas Engelman istorija“
Mantas Matukaitis, AB „Volfas Engelman“ Marketingo vadovas nuo 2012 metų. Prieš tai ilgą laiką dirbo Kraft Foods Lietuva. FMCG sektoriuje jau 13 metų.
|
|
13:50 - 14:00 |
Kavos pertrauka
|
|
14:00 - 14:50 |
Vitoldas Masalskis „NLP derybose ir pardavimuose“
NLP – tai pirmiausia komunikacinės kompetencijos. Tai gebėjimas išgirsti, suprasti ir priimti tuos, su kuriais bendrauji. Tai gebėjimas būti įtaigiu, gebėjimas taip kalbėti ir reikšti savo mintis, kad jos ne tik būtų išgirstos tačiau ir priimtos kaip neginčijama tiesa. NLP nėra manipuliacija, nors dažnas žmogus NLP ir įsivaizduoja kaip vieną efektyviausių slaptos įtaigos įrankių. Susitikimo metu ne tik susipažinsite su pačia NLP koncepcija, bet ir su tomis galimybėmis, kurias atveria šios taikomosios psichologijos srities metodų taikymas pardavimuose ir derybose.
Vitoldas Masalskis - psichologas, koučingo ir NLP specialistas, treneris. ICF, ICTA ir ICU narys. Daugiau nei dvidešimt metų vadybos, pardavimų, efektyvios komunikacijos ir asmeninių kompetencijų mokymų vedimo patirties. Interneto projekto nlpcentras.lt autorius, virtualių bendruomenių Facebook’e „NLP Lietuvoje“, „Koučingas Lietuvoje“ moderatorius.
|
Vitoldas Masalskis
|
14:50 - 15:40 |
Vytautas Šulcas „Smulkmenos keičia viską“
Septyniolikos metų patirtis integruotos rinkodaros komunikacijos srityje. Sėkmingi eksperimentai visos karjeros metu: nuo globalių tarptautinių komunikacijos projektų iki itin aukšto inovatyvumo ir rentabilumo mažo biudžeto kampanijų. Aukštosiose mokyklose dėsto Reklamos inovacijas, Strateginį rinkodaros valdymą, Komunikacijos teoriją, Neuro-marketingą. Straipsnių ciklų „Psichologija reklamoje“ ir Psichologija vadyboje“ autorius.
Turbūt esate girdėję tokį dalyką kaip spalvų terapija? O apie garsų arba muzikos terapiją? Jums juk muzika irgi padeda susikurti arba palaikyti vienokią ar kitokią emocinę būseną? Žodžių arba paprastą psichoterapiją, turbūt, irgi žinote? O ar kada susimąstėte, kad visos šios priemonės – vaizdai, garsai ir žodžiai turi magišką galią veikti žmogaus emocinę būklę? O juk kartu tai reiškia, kad tokią galią turi ir reklama. Kaip sukurti tokią reklamą, kuri turėtų kuo stipresnį emocinį, psichologinį poveikį? Kaip daryti tai planingai ir tikslingai? Kaip susikurti konkurencinį pranašumą mažinant biudžetą, tačiau kartu didinant efektyvumą? Savo daugiamete NLP ir jo taikymo rinkodaroje patirtimi pasidalins vienas labiausiai patyrusių Lietuvoje NLP meistrų Vytautas Šulcas. Pristatymo metu Jūs sužinosite kaip už 250 tūkst. litų padaryti tai, ko reklamos agentūros nesiima padaryti už mažiau nei milijoną, susipažinsite su paprastomis, bet itin efektyviomis reklamoje taikytinomis manipuliacijomis – „real case study“.
|
Vytautas Šulcas
|
15:40 - 15:50 |
Kavos pertrauka
|
|
15:50 - 16:40 |
Gintarė Norvilaitė „Y karta: kaip jie priima sprendimus“
Pranešime lektorė pristatys Y kartos vartotojus ir jų santykį su reklama, kaip jie priima su pirkimu susijusius sprendimus.
Gintarė Norvilaitė yra įgijusi Ekonomikos bakalaurą Vilniaus universitete bei Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistro laipsnį ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Būtent magistro studijų metu ji pradėjo itin domėtis Tūkstantmečio vaikų (angl. Millennial) arba kitaip Y kartos vartotojų generacija, kuriai ir pati priklauso. Gintarės magistro darbas, kurį universitetas įvertino Jaunojo tyrėjo apdovanojimu, taip pat buvo apie Y kartos lietuvius bei jų lūkesčius paslaugų kokybei.
|
Gintarė Norvilaitė
|
nuo 16:40 |
Staigmena dalyviams
|
|
Tema:
|
Pardavimų didinimas
|
Sritis:
|
Marketingas, pardavimai
|
Skirtas:
|
Visiems, kurie nori žinoti, kaip didinti pardavimus
|
Forma:
|
Visos dienos konferencija
|
Vieta:
|
Kūrybinis inkubatorius „Kultūros fabrikas“, Bangų g. 5A, Klaipėda
|
Parkavimas:
|
Yra, mokamas
|
Data:
|
2016 m. Kovo 10 d. (ketvirtadienis) 8.30 val.
|
Trukmė:
|
~9 val.
|
Organizatorius:
|
LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba, klaipeda@lima.lt, +37068949250
|
Dėl apmokėjimų kreiptis:
|
LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +37067290607
|
Dalyvio mokestis:
|
Vienkartinis bilietas: 89 Eur (mokestis nurodytas su PVM)
Įsigykite vienkartinį bilietą →
|
LiMA nariams: 29 Eur (mokestis nurodytas su PVM) (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę
|