Pranešimo turinys:
*Pirma pranešimo dalis - segmentinio marketingo sudedamos dalys, ciklo pristatymas, tikslai ir galimybės:
*Antra pranešimo dalis – segmentinio marketingo praktikų apžvalga: iššūkiai ir rezultatai. Praktinio pavyzdžio pristatymas ir aptarimas.
Pranešimą skaitys:
Verslo analitikos aplikacijų kūrėjų įmonės UAB Veritana vadovas Rolandas Šustikas.
UAB Veritana didžiausią patirtį sukaupę QlikView partneriai Lietuvoje, per daugiau kaip 10 metų įdiegę virš 50 verslo analitikos projektų.
Tema: | Segmentinis marketingas |
Sritis: | Rinkodara ir komunikacija |
Skirtas: |
Marketingo specialistams, įmonių vadovams, visiems besidomintiems segmentiniu marketingu. |
Forma: | Vakarinis seminaras |
Vieta: | Pramogų klubo „Mega“, konferencijų salėje (Rūdės g. 27a, Šiauliai). |
Parkavimas: |
Pramogų klubo „Mega“ aikštelėje. |
Data: | 2015 m. lapkričio 18 d. (trečiadienis) 18.00 val. |
Trukmė: | 2+ val. |
Organizatorius: | LiMA Šiaulių skyriaus valdyba, siauliai@lima.lt , Donatas +370 686 08756 |
Klausimai dėl apmokėjimų: | Veiklos kooradinatorė Deimantė Šimaitytė, +370 645 550044, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 15 Eur + PVM Įsigykite vienkartinį bilietą --> |
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 Eur + PVM. Įsigykite seminarų abonementą --> |
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |