Kiekvienos įmonės svajonė turėti laimingus klientus, tačiau ar tai įmanoma, kai šiandieniniam klientui nebeužtenka vien kokybiško produkto, gero aptarnavimo ar mažos kainos. Kiekvienas klientas kasdien iš mūsų tikisi vis daugiau, sąmoningai ar nesąmoningai tikisi, kad po bendravimo su mumis liks kažkuo dar labiau maloniai nustebintas. Tad kaip viršyti kliento lūkesčius nepapuolant patiems į aklavietę, kai daugiau, greičiau, geriau duoti jiems jau nebegalime? Kaip pasiekti šį tikslą kiekvieną kartą neduodant nuolaidos ar dovanos? Kas mūsų klientus verčia ateiti pas mus ir neišeiti pas konkurentus? Kas šiandienos klientams yra svarbiausia ir kuriose srityse turime būti ypač profesionalūs? Dalinsimės praktiniais pavyzdžiai ir įžvalgomis.
Pranešėja: Aida Baranauskaitė, „TMD Partners“ konsultantė, turi ilgametės aktyvaus asmeninio pardavimo darbo patirties, taip pat veda patyrimo seminarus bei renginius grupėms, norinčioms išmokti efektyviai siekti bendrų tikslų.
Tema: |
Kas mūsų klientus šiandien daro laimingais? |
Sritis: |
Rinkodara, vadyba |
Skirtas: |
Marketingo ir pardavimų specialistams, vadovams |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Pramogų klubo „Mega“, mažoji konferencijų salėje (Rūdės g. 27a, Šiauliai) |
Parkavimas: |
Pramogų klubo „Mega“ aikštelėje |
Data: |
2015 m. gruodžio 10 d. (ketvirtadienis) 18.00 val. |
Trukmė: |
1,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA Šiaulių skyriaus valdyba, siauliai@lima.lt , Donatas +370 686 08756 |
Klausimai dėl apmokėjimų: |
LiMA veiklos kooradinatorė Deimantė Šimaitytė, +370 645 550044, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 15 Eur + PVM |
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 Eur + PVM. Įsigykite seminarų abonementą → |
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |