Naujausi neuromokslų, sprendimų priėmimo ir kognityvinės psichologijos atradimai pateikia vis daugiau įrodymų apie ribotai racionalų, stipriai nesąmoningą, impulsyvų ir emocinį vartotojų elgsenos pobūdį. Pagrįstai kyla klausimai, kaip tokia vartotojo sampratos kaita keičia vartotojų rinkodaros tikslus ir kokius kelia iššūkius jos rezultatų matavimui. Vis dažniau kvestionuojami iki šiol plačiai taikomi rinkodaros efektyvumo rodikliai ir tyrimo metodai, tačiau kokios egzistuoja jų alternatyvos?
Pranešėjas:
Domantas Gailius, sociologas, 15 metų patirtį turintis rinkodaros komunikacijos strategas ir praktikas, nuolatinis konferencijų „Password“, „Best Internet“, „Delfi“ verslo sesijų pranešėjas, „Password“ efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimų komisijos narys ir diskusijų moderatorius. Veda žiniasklaidos planavimo ir skaitmeninės rinkodaros paskaitas „The Atomic Garden“ reklamos mokykloje bei Vilniaus universitete.
Tema: |
Rinkodara neracionaliam vartotojui: tikslai ir rezultatų matavimas |
Sritis: |
Rinkodara ir komunikacija |
Skirta: |
Marketingo specialistams, įmonių vadovams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
Viešbutis „Kaunas“, Laisvės al. 79, Kaunas |
Parkavimas: |
Viešbučio „Kaunas“ aikštelėje, Maironio g. |
Data: |
2015 m. gruodžio 1 d. (antradienis) 18.00 val. |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Kauno skyriaus valdyba, kaunas@lima.lt, Greta +370 6164043 |
Dėl apmokėjimų kreiptis: |
LiMA veiklos koordinatorė Deimantė Šimaitytė, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 15 Eur + PVM Įsigykite vienkartinį bilietą → |
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas – tik 40 Eur + PVM. Įsigykite seminarų abonementą → |
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) Esate marketingo, komunikacijos, verslo vystymo, komercijos ir / arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu – pasiskaitykite apie narystę |