Reklamos kūrėjai, siekdami patenkinti reklamos užsakovų poreikius, dažnai balansuoja ant siauros teisinių reikalavimų ribos. Ar visuomet tik todėl, kad drąsūs? O gal kartais – dėl nežinojimo?
Reklamos užsakovai savo ruožtu puikiai išmano reikalavimus jų prekių ar paslaugų reklamai, tačiau ne visuomet atkreipia dėmesį į tai, kad jų reklama privalo atitikti ir reklamą reguliuojančių teisės aktų reikalavimus.
Ar reklamuodami savo produktus visuomet iš anksto apsvarstome, ar mūsų kuriama reklama nepažeis, pavyzdžiui, tabako ir alkoholio reklamos draudimų arba vaikų apsaugos reikalavimų?
Nereta nesusipratimų priežastimi tampa ir teisės aktų sudėtingumas, tad seminaro metu gausite paprastus, aiškius ir svarbiausia praktinius patarimus, į ką reiktų atkreipti dėmesį kuriant reklamą. Praktinių pavyzdžių pagalba bus pristatyti tiek bendrieji, tiek specialieji reikalavimai griežtai reguliuojamose srityse, į kuriuos svarbu atkreipti dėmesį kuriant bet kokių produktų reklamą.
Seminaro metu bus aptarta naujausia teismų bei institucijų, reguliuojančių reklamos veiklą, praktika.
Seminaras aktualus nepriklausomai nuo to, kokioje verslo srityje dirbate.
Pranešėjos:
Eglė Bakštytė – advokatų kontoros TARK GRUNTE SUTKIENE teisininkė, advokato padėjėja. Savo profesinę karjerą Eglė pradėjo 2004 m. Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje, kur dalyvavo nagrinėjant reklamos ir nesąžiningos komercinės veiklos (kuri apima ir pardavimų skatinimą) draudimų pažeidimus, konsultavo įmones reklamos bei pardavimų skatinimo klausimais, dalyvavo rengiant su reklamos reguliavimu susijusius teisės aktus. Šiuo metu Eglė specializuojasi reklamos, vartotojų apsaugos, intelektinės nuosavybės bei gyvybės mokslų srityse.
Indrė Barauskienė – nuo 2008 metų advokatų kontoros TARK GRUNTE SUTKIENE teisininkė, advokato padėjėja. Indrė yra advokatų kontoros intelektinės nuosavybės teisės ekspertė, sukaupusi išskirtinę patirtį prekių ženklų srityje, be to, konsultuoja klientus kitos pramoninės nuosavybės apsaugos klausimais bei autorių teisių klausimais. Indrė taip pat specializuojasi technologijų ir žiniasklaidos teisės srityse, turi unikalių žinių Europos Sąjungos prekių ženklų reguliavimo klausimais.
Abi teisininkės konsultuoja reklamos, pardavimų skatinimo, vartotojų apsaugos, prekių ženklų ir kitais susijusiais klausimais, atstovauja klientams valstybės institucijose bei teismuose, veda mokymus.
Sritis: |
Reklamos teisė |
Tema: |
Reikalavimai reklamai. Kas bendro tarp šaukšto ir cigaretės? |
Skirtas: |
Reklamos kūrimo ir sklaidos procese dalyvaujantiems asmenims – reklamos užsakovams, kūrėjams, tarpininkams bei skleidėjams. Seminaras aktualus visose verslo srityse veikiantiems subjektams. |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
Viešbutis „Comfort“, Mindaugo g. 27, Vilnius |
Parkavimas: |
Kitoje gatvės pusėje esančio PC „Iki“ aikštelėje |
Data: |
2016 m. sausio 20 d. (trečiadienis), 18.30 val. |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, Atsakingas asmuo: Justė Akmenskytė, juste.akmenskyte@gmail.com |
Dėl apmokėjimų kreiptis: |
LiMA veiklos kooradinatorė Deimantė Šimaitytė, +370 672 90607, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 15 Eur + PVM |
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 Eur + PVM. |
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |