Ne per seniausiai įlipome į naują startą – 2016 m. Kiekvienam pravartu apžvelgti, kokios reklamos tendencijos mūsų laukia, kas keičiasi, kokios „bangos“ ateina, ko tikėtis ir kaip tai išnaudoti kuo efektyviau.
Šiam seminarui sulaukėme ypatingo svečio iš Rygos - Roberts Misans, Alpha Baltic Latvia, Baltic media director. Tai lyderiaujančios Latvijos reklamos agentūros atstovas, kurių darbų portfolio puikuojasi ne vienas gerai žinomas prekės ženklas – „Audi“, „Laima“, „Food Union“, „Maxima“, „L`oreal“, „Coca-Cola“ ir kt.
Roberts anglų kalba pristatys pranešimą „Media effectiveness, how to improve it. Media market changes and trends, touching digital part“.
Tema: |
Media effectiveness, how to improve it. Market changes and trends (pranešimas anglų k.) |
Sritis: |
Marketingas, media tendencijos |
Skirtas: |
Visiems |
Forma: |
|
Vieta: |
LCC tarptautinis universitetas, Kretingos g. 36 Klaipėda |
Parkavimas: |
Šalia universiteto esančioje aikštelėje |
Data: |
2016 m. Sausio 28 d. (ketvirtadienis) 18.00 val. |
Trukmė: |
2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba, Ieva Volskytė, klaipeda@lima.lt, +37063234513 |
Dėl apmokėjimų kreiptis: |
LiMA veiklos koordinatorė Deimantė Šimaitytė, info@lima.lt, +37067290607 |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 35 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 Eur + PVM. Įsigykite seminarų abonementą → |
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |