Kada pasirinkti kokybinį tyrimą, kad verslas gautų didžiausią vertę?
Neretai įmonės, užsakančios tyrimą, jo kokybę vertina pagal respondentų, dalyvaujančių tyrime skaičių – kuo daugiau respondentų, tuo geriau. Tačiau viena grupinė diskusija su 8 respondentais į tam tikrus verslo klausimus gali atsakyti žymiai geriau nei kiekybinis tyrimas su kelių šimtų respondentų imtimi. Svarbu žinoti, kada tinkami kokybiniai, o kada kiekybiniai tyrimai.
Seminaro metu iliustruojant praktiniais pavyzdžiais aiškinsimės, į kokius klausimus geriausiai atsako kokybinis tyrimas, kaip jis turi būti organizuojamas, kokia yra kokybinių tyrimų ateitis.
Vaiva Rutkauskaitė – septintus metus dirbanti TNS LT, moderuoja fokus grupes ir pagilintus interviu, jau penktus metus gilina žinias kokybinių tyrimų srityje, organizuoja, dalyvauja, analizuoja ir įvertina prekės ženklų, įvaizdžio ir komunikacijos tyrimus.
Sritis: |
Kokybiniai tyrimai |
Tema: |
Kada pasirinkti kokybinį tyrimą, kad verslas gautų didžiausią vertę |
Skirtas: |
Marketingo ir komunikacijos specialistams, vadovams, verslininkams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
„Corner Hotel“, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius |
Parkavimas: |
Vidiniame viešbučio kieme (įvažiavimas per T.Ševčenkos g.) arba gatvėje (mokamas parkavimas) |
Data: |
2016 m. kovo 16 d. (trečiadienis), 18.30 val. |
Trukmė: |
1,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, Evelina, evelinaaa@gmail.com, +370 655 77363 |
Dėl apmokėjimų kreiptis: |
LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607 |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 19 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 € + PVM. |
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |