„Geros idėjos atstoja ribotus finansinius išteklius“ – teigia seminaro lektorius Rytis Buračas, LiMA valdybos narys.
Reklamos masinėse komunikacijos priemonėse – tokiose kaip TV, radijas, internetinė žiniasklaida – kainuoja labai brangiai. Tačiau net ir turint nedidelį marketingo biudžetą galima efektyviai reklamuoti savo prekes ar paslaugas. Tam pasitelkiami partizaninio marketingo (angl. guerrilla marketing) metodai, naudojantys netradicines ir kūrybiškas idėjas.
Rytis Buračas - verslo konsultantas, LiMA (Lietuvos marketingo asociacijos) valdybos narys, „Alna group“ marketingo direktorius, daugiau nei 15 metų patirtį turintis marketingo, pardavimų ir vadybos specialistas, sėkmingai savo patirtį taikęs didžiausiose Lietuvos įmonėse, tokiose kaip „Dvarčionių Keramika”, „Senukų prekybos centras”, „Alma Littera-Pegasas”, „Penki kontinentai” ir kt.
Seminaras skirtas smulkaus verslo atstovams, taip pat pradedantiesiems ir vidurinės grandies marketingo specialistams
I dalis
Seminaro metu Rytis pristatys partizaninio marketingo būdus bei metodus, pasaulinius bei Lietuvos verslo pavyzdžius. Kartu galėsime diskutuoti, ieškoti įdomesnių būdų naujų vartotojų dėmesio atkreipimui, pritraukimui kaip potencialių pirkėjų.
II dalis
Trys marketingo vadovai pristatys sėkmingai įgyvendintas partizaninio marketingo kampanijas:
|
|
|
Jurgita Ragelė |
Agnė Burovienė |
Tomas Želionis |
|
|
|
- Agnė Burovienė – Nacionalinio Kauno dramos teatro (toliau - NKDT) marketingo skyriaus vadovė. Seminare Agnė pristatys ir analizuos 3 spektaklių partizaninių kampanijų atvejus: „Apsivalymas“, „Vyšnių sodas“, „Hamletas“.
Agnė yra viena iš festivalio ,,Nerk į teatrą“ sumanytojų, NKDT dirbanti nuo dinozaurų laikų, kai renginiui iškomunikuoti pakakdavo plakato, skrajutės ir skelbimo ,,Kauno dienoje“. Aukso gyslos DAR nerado, tačiau per devynerius darbo metus, geros komandos dėka, išbandė daug įvairių reklamos formulių. Partizaninis marketingas NKDT - viena mėgstamiausių reklamos priemonių.
- Jurgita Milaknytė - Ragelė – jau 6 metus dirba UAB „Daisena" marketingo vadove ir su savo komanda prisideda prie AROMA GOLD, SCHOGETTEN, LOFBERGS, MYNTHON, LOYD, BIC, BOSO ir kitų prekės ženklų vystymo Lietuvos, Latvijos, Moldavijos, Kaliningrado rinkose.
Įmonės įvertinimų sąraše net keturi produktai yra užėmę TOP 3 pozicijas NIELSEN tyrimų bendrovės „SĖKMINGIAUSI METŲ PRODUKTAI PRISTATYTI RINKAI“ rinkimuose, „Neparuoštų vartoti gėrimų” (kavos, arbatos, kakavos) kategorijoje. Šie rinkimai - svarus efektyvaus marketingo sk. darbo įrodymas, nes renkant nugalėtojus vertinami ne tik marketingo veiksmai, bet ir produkto pardavimai Lietuvos rinkoje.
Jurgita reklamos vadovės pareigose pradėjo dirbti dar būdama antro kurso studentė ir per 15 metų save išbandė mažmeninės prekybos ir paslaugų marketingo srityse. Pradėjusi dirbti mažose kompanijose ir perėjusi prie įmonių, kuriančių milijonines apyvartas, pristatyme ji palygins skirtingo dydžio įmonių požiūrį į partizaninį marketingą, žvelgiant iš resursų valdymo prizmės.
Taip pat bus pateikti TUPLA, SCHOGETTEN ir AHA partizaninio marketingo pavyzdžiai, paremti pasiekta auditorija ir pardavimų trendu.
- Tomas Želionis – Septyniolika metų marketingo kovos. Trys maratonai. VIENA olimpinė svajonė.
Savo karjeros kelyje turėjo galimybę dirbti su greito apyvartumo, mados, edukacijos ir medicinos produktais. Būdamas tarptautinių ir lietuviškų prekės ženklų priekyje,- JACOBS, AUDIMAS, ORANGE VIRUS, GARDĖSIS, ALMA LITTERA, JAMIE OLIVER, LINEA ORO, GRITE, TUTIS, - įgijo patirties pamatyti ir pristatyti verslo vertę kitu kampu.
Dirbdamas socialiniame projekte Olimpinės Svajonės Link, Tomas savo žinias įgyvendino žmonių marketinge. Projektas padovanojo maratono bėgiką, kuris Rio de Žaneiro Olimpinėse pirmą kartą po dvylikos metų gins Lietuvos garbę.
Šiuo projektu buvo įrodyta, kad net su nuliniu reklaminiu biudžetu galima pasiekti išskirtinį rezultatą ir pripažinimą. Tomas pasidalins šio projekto įžvalgomis, kurios gali būti pritaikomos versle, siekiant išvajoto TIKSLO.
Renginio partneris: VŠĮ Kauno mokslo ir technologijų parkas
Sritis:
|
Partizaninis marketingas
|
Tema:
|
Kaip reklamuotis be biudžeto
|
Skirtas:
|
Seminaras skirtas smulkaus verslo atstovams, taip pat pradedantiesiems ir vidurinės grandies marketingo specialistams
|
Forma:
|
Popietinis seminaras
|
Vieta:
|
KTU Santakos slėnis, K. Baršausko g. 59, Kaunas
|
Parkavimas:
|
PC Molas, K. Baršausko g. 66a
|
Data:
|
2016 m. kovo 15 d. (antradienis), 16.00 val.
|
Trukmė:
|
2 val.
|
Organizatorius:
|
LiMA Kauno skyriaus valdyba, Matas Pocius, matas@nfq.lt
|
Dėl apmokėjimų kreiptis:
|
LiMA veiklos kooradinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607
|
Dalyvio mokestis:
|
Vienkartinis bilietas: 19 Eur (mokestis nurodytas su PVM) Įsigykite vienkartinį bilietą →
|
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 € + PVM. Įsigykite seminarų abonementą →
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę
|