ISM intensyvus marketingo kursas „LiMA A Marketing Specialist“ tarptautiniam diplomui gauti
Kviečiame pradedančiuosius bei pažengusius marketingo specialistus į ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojamus marketingo kursus. Jei dirbate marketingo srityje, tačiau baigėte ne marketingo studijas - tai puikiausia galimybė įgyti sistemines žinias. Taip pat tai puiki proga būti tarp pirmųjų Lietuvoje, įgijusių tarptautinį profesinį "LiMA A Marketing Specialist" diplomą.
Kursas 5 savaičių trukmės, 32 akademinių val. apimties. Programa suskirstyta į tris dalis, apimančias pagrindines marketingo temas, strateginio planavimo marketinge principus bei elektroninį marketingą (žr. žemiau). Programą dėstys ISM lektoriai doc. dr. Indrė Pikturnienė, doc. dr. Lineta Ramonienė, praktikas Aurimas Paulius Girčys (žr. žemiau).
Po kurso programos vyks du egzaminai, sėkmingai išlaikiusiems bus įteikti tarptautiniu mastu pripažįstami marketingo specialisto diplomai (žr. žemiau).
Nepraleiskite puikios progos praplėsti marketingo žinias!
Kam aktualu?
Mokymų kursas skirtas pradedantiesiems / pažengusiems marketingo ar susijusių sričių specialistams, turintiems 2 metų darbo patirties, tačiau stokojantiems sisteminių, praktinių marketingo žinių.
Kursai aktualūs jeigu dirbate su marketingu, tačiau:
Pasitikrinkite savo žinių lygį - atlikite MARKETINGO SPECIALISTO TESTĄ!
Kursų trukmė
Mokymų kursas vyks 2016 balandžio 25 - gegužės 30 dienomis. Egzaminai birželio 7 d.
Užsiėmimų laikas: nuo 18:00 iki 21:10 val. po 4 akademines valandas (po dvi 1:30 val. trukmės paskaitas bei pertraukėlę).
Pastaba: kursas intensyvus, mažiau patyrę specialistai turi skirti dėmesio asmeniniam pasirengimui.
Bendra apimtis: 32 akademinės valandos paskaitose + asmeninis pasirengimas.
Kursų grupė
Kursai skirti nedidelei grupei, maks. 10-15 dalyvių.
Reikalavimai kandidatams
Ne mažesnė nei 2 metų praktinio darbo patirtis marketingo srityje.
Programa skirta marketingo specialistams, turintiems keletą metų marketingo praktikos ir siekiantiems įtvirtinti žinias remiantis marketingo teorijomis bei praturtinti jas praktinėmis įžvalgomis, pritaikant pagrindinius marketingo modelius ir instrumentus taktinėms ir strateginėms marketingo problemoms spręsti. Sėkmingai įsisavinta programa leidžia pasirengti A lygio LiMA egzaminams, liudijantiems marketingo specialisto kompetenciją operacinėms marketingo lygmens funkcijoms atlikti ir sprendimams priimti.
Programa suskirstyta į tris dalis. Pirmoji dalis pagrįsta nuosekliu pagrindinių marketingo temų pristatymu, kiekvieną temą siejant su populiariausiais jos analizei būdingais modeliais, teorijomis, įrankiais bei praktiniais pavyzdžiais. Antroji programos dalis skirta elektroniniam marketingui. Trečiojoje programos dalyje studentai supažindinami su pagrindiniais strateginio planavimo marketinge principais, jiems suteikiama galimybė išspręsti praktinį įmonės atvejį, apjungiant visas turimas žinias strateginiams sprendimams priimti.
Pirma dalis Lektorė Doc. dr. Indrė Pikturnienė, ISM Vadybos ir Ekonomikos Universitetas |
|
2016 04 25 |
Pagrindinės sąvokos, marketingo vaidmuo organizacijoje. |
2016 04 28 | Vartotojų elgsena |
2016 05 02 | Rinkos segmentavimas. Rinkos tyrimai |
2016 05 04 | Marketingo kompleksas (I dalis): Prekė ir paskirstymas |
2016 05 05 | Marketingo kompleksas (II dalis): Kainodara ir rėmimas (integruota maketingo komunikacija) |
2016 05 30 | Pasirengimo egzaminui sesija |
Antra dalis |
|
2016 05 09 |
Pagrindinės el. marketingo galimybės, koncepcijos, įrankiai |
2016 05 16 | El. reklamos ir socialinės komunikacijos planavimo principai |
Trečia dalis |
|
2016 05 23 | Strateginiai ir taktiniai marketingo lygmenys. Marketingo planavimas. SWOT analizė ir konkurentų analizė. Strategijos įtaka marketingo sprendimams. Žinių apjungimas per atvejo analizę. |
|
Indrė Pikturnienė, Doc.dr.ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, vadybos mokslų daktarė. Po magistrantūros studijų Lundo Universitete (Švedija) ir marketingo doktorantūros studijų Vilniaus Universitete bei Kauno technologijos universitete ji toliau specializuojasi marketingo ir vartotojų elgsenos srityse. Dėstytoja stažavosi Tarptautinėje vadybos dėstytojų asociacijoje (IMTA, Bled School of Management), turi daug universitetinės tarptautinės dėstymo patirties. |
|
Lineta Ramonienė, Doc.dr.ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto vadybos mokslų daktarė, ISM Vadovų mokyklos Organizacijų konsultavimo modulio vadovė. Stažavosi IESE Business School (Ispanija), University of Chicago Booth School (JAV), University of South Florida (JAV), University of Leuven (Belgija), University of Twente (Nyderlandai) ir kitose pasaulio verslo mokyklose, skaitė paskaitas ir konferencijų pranešimus devyniose pasaulio šalyse. Yra Eastern University (JAV) magistrė, keleto įmonių bendraturtė ir valdybos narė. Lineta Ramonienė jau 10 metų veda mokymus ir konsultuoja įvairių šalių organizacijas marketingo ir verslo strategijos klausimais.. |
|
Aurimas Paulius GirčysResolution Media Lietuva Digital projektų vadovas, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto vizituojantis dėstytojas, Digital Academy lektorius. Kaip online reklamos profesionalas, dirbantis su Lietuvos ir tarptautiniais prekės ženklais, Aurimas specializuojasi integruotuose sprendimuose, kuriančiuose ir įgyvendinančiuose vartotojo kelią per daugiakanales banerines, socialinės medijos ir paieškos kampanijas, veda mokymus ir konsultuoja įmones, kaip kuriamame vartotojo kelyje teikti pirmenybę konversijų auginimui ir investicijų grąžos didinimui. |
Sėkmingai įsisavinę kurso programą (privaloma: 80% lankomumas) dalyviai laiko du egzaminus raštu:
Abu egzaminai laikomi tą pačią dieną.
Egzaminų data: 2016 birželio 7 d.
Abu egzaminus išlaikius teisingai įgaunamas tarptautinis profesinis "LiMA A Marketing Specialist" diplomas. Plačiau apie diplomą bei egzaminavimus: http://www.lima.lt/lt/sertifikavimas/diplomai/lima-a.html
Plačiau apie egzaminavimo tvarką: http://www.lima.lt/lt/sertifikavimas/egzaminavimas.html
Marketingo kursų ir egzaminų kaina: 1200 Eur
Pastaba: PVM netaikomas.
Į kainą įtraukta mokymų kurso programa, prieiga prie ISM bibliotekos, LiMA A1 bei A2 egzaminų laikymas.
Sritis: |
Profesinių marketingo mokymų kursas |
Skirta: |
Pradedantiesiems / pažengusiems marketingo ar susijusių sričių specialistams, turintiems 2 ir daugiau metų marketingo darbo patirties, tačiau stokojantiems sisteminių, praktinių marketingo žinių |
Forma: |
Intensyvus kursas. |
Vieta: |
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius |
Datos: |
Kursas: 2016 balandžio 25 d. – gegužės 30 d. |
Trukmė: |
5 savaitės, 32 akademinės valandos |
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos mokykla |
Kursų kaina: |
1200 Eur |
Balandžio 18 d. 18 val. ISM patalpose vyks Info sesija apie šiuos kursus ir LiMA sertifikavimą, plačiau:
Papildoma informacija:
Veronika Kiaunytė
LiMA sertifikavimo koordinatorė
sertifikavimas@lima.lt
mob. +370 635 11789