„Story 1.2.“  Apie žodžių, spalvų, vaizdo ir muzikos įtaką istorijoje

„Story 1.2.“ Apie žodžių, spalvų, vaizdo ir muzikos įtaką istorijoje

2016-05-23 16:00, Vilnius, Socialinių mokslų kolegija (SMK), Kalvarijų g. 137E | Dalyvauja: 92 | Laisvų vietų skaičius: 208 Registracijos terminas: 2016-05-23

Knygos, filmai, spektakliai, dailės kūriniai, reklamos ir netgi kiekvieno iš mūsų diena – visos istorijos prasideda nuo teksto. O tekstas prasideda nuo žodžio. Kaip iš žodžių audžiasi sakiniai, kaip mezgasi prasmė ir kodėl vieni žodžiai mūsų dėmesį tik skolinasi, o kiti – vagia? Apie tai pasakoja lietuviškos interaktyvios pasakos „Sliekas Bevardis“ autorius, reklamos kūrėjas Gediminas Cibulskis, kuris profesionaliai rašo jau beveik 15 metų, o žodžius vartoja ir apie juos mąsto ilgiau nei tris dešimtmečius.

Ar žinote, kad reklamoje skambanti muzika gali sukelti praeities prisiminimus bei asocijuotis su tam tikru asmeniu, vieta ar įvykiu? Juk tai gali daryti poveikį vartotojo palankiam pačios reklamos ar reklamuojamo produkto vertinimui. Kaip muzika ir vaizdai lemia žinutės perdavimą istorijoje papasakos TV prodiuseris Laurynas Šeškus.

Dažnai būna sunku patikėti, kad spalvos gali turėti kokią nors įtaką mūsų kūnui ir protui. Tačiau mokslininkai žino, kad spalvos gali stimuliuoti mūsų nervinę sistemą ir iššaukiant įvairias emocines būsenas. Rinkodaros tyrimai rodo, kad daugiau nei 80 % vizualios informacijos yra susieta su spalvomis. Kitaip sakant, spalvos perduoda reikiamą informaciją ir tam tikru intensyvumu. Ar kada pagalvojate, kokias spalvas renkatės savo prekės ženklui, spaudos ar video reklamai, internetiniam puslapiui? Dėl kokių priežasčių jūs pasirinkote būtent tokias spalvas? Ką Jums reiškia tos spalvos? Kaip manote, ar tai gali pastiprinti ar kaip tik sumenkinti rinkodaros žinutę? Apie spalvų reikšmes, poveikį pasakos marketingistė, prekių ženklų ir spalvotyros specialistė Miglė Černikovaitė.

Tema: 

„Story 1.2.“  Seminaras apie žodžių, spalvų, vaizdo ir muzikos įtaką istorijoje

Sritis:

Rinkodara, prekių ženklų rinkodara.

Skirtas: 

Skirtas marketingo, prekių ženklų specialistams.

Forma: 

Seminaras

Vieta: 

Socialinių mokslų kolegija (SMK), Kalvarijų g. 137E, Vilnius

Parkavimas:

Kitoje gatvės pusėje esančioje „Siemens arenos“ aikštelėje arba SMK mašinų stovėjimo aikštelėje

Data: 

2016 m. gegužės 23 d. (pirmadienis) 16 val.

Trukmė: 

2 val.

Organizatorius: 

LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, Monika Žvinklytė +370 600 79170

Klausimai dėl apmokėjimų:

LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607

Dalyvio mokestis:   

Vienkartinis bilietas: 45 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite bilietą →

Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)Įsigykite seminarų abonementą →

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu.

Fiziniams asmenims stojimo ir narystės mokestis iki 2016 m. pabaigos: 100 Eur. Plačiau apie narystę  →