APŽVALGA | DETALI PROGRAMA | APIE LIMA DAY | DALYVIO MOKESTIS | REGISTRACIJA
Didžiausia marketingo konferencija Kaune jau spalio 12-ąja „Žalgirio“ arenoje. Turinio marketingo sėkmės istorijomis ir klaidomis dalinsis „Idea Havas Media“, „McCann Vilnius“, „LinkedIN“, Andrius Užkalnis, SEB bankas, DELFI, 15min ir kiti.
Šių metų „LiMA Day Kaunas” skiriamas turiniui ir kviečia į konferenciją „Turinio Marketingas Lietuvoje: klaidos, patirtys ir profesionalų patarimai“.
Sužinok apie turinio marketingo tendencijų pasaulyje ir Lietuvoje skirtumus, turinio marketingo Lietuvoje sėkmės istorijas, praktinius patarimus iš turinio sklaidos kanalų ir tiesiog atsakymus į klausimą kas veikia, o kas ne?
Investuok į save efektyviai! Pirkti bilietus >>
*Kiekvienam konferencijos dalyviui „CLINIC | DPC“ dovanoja profesionalią burnos higienos procedūrą!
„Can Content Marketing save the world?“ Atidarymo kalba Joao Rei „Idea Havas Media“ Skaitmeninių inovacijų direktorius, Estija |
„Tradicinis marketingas vs turinio marketingas: iššūkiai akademiniam pasaului" |
|
„Instant gratification monkey socialinėje medijoje" |
|
„Brand‘ai pasakotojai, melagiai ir tinginiai"Tomas BartninkasReklamos agentūros McCann Vilnius strategijos vadovas, VU ir Atomic Garden dėstytojas. |
|
Tradicinę reklamą žudo turinio rinkodara, o kas žudo turinio rinkodarą?Tadas DeksnysJAV kompanijos Unboxed įkūrėjas ir vadovas |
|
„Turinio rinkodara: madinga ar neišvengiama?"Liudas RimkusSEB banko rinkodaros departamento direktorius |
|
"Influenceris - pasitikėjimo brokeris" |
„Kaip atrodo sėkmingas turinio projektas?"Jonas GilysDidžiausio naujienų portalo Delfi.lt Pardavimo skyriaus vadovas |
||
„5 klausimai naujienų portalui, prieš planuojant turinio rinkodaros veiksmus"Marius Stanevičius15min.lt pardavimų vadovas |
||
„Viskas, ką žinote apie Facebook yra melas"Gytis LabašauskasIprospect verslo vystymo vadovas |
||
„Ko reikia efektyviam projektui LinkedIn? Efektyviausi Turinio Marketingo projektai ir atmintinė."Marius IvanovasLinkedIn atstovės Centrinės ir Rytų Europos šalyse HTTPOOL, Verslo vystymo departamento direktorius |
||
„Kodėl Jums Instagram reikėjo būti jau vakar?"Mantvydas LeknickasRašytojas, poetas ir socialinių tinklų reklamos agentūros Cocos.lt direktorius |
Kas yra LiMA DAY?
LiMA DAY – vienas didžiausių ir laukiamiausių renginių Lietuvoje ne tik LiMA nariams, bet ir visai marketingo bendruomenei. Čia susirenka keli šimtai marketingo profesionalų pasidalinti patirtimi ir tendencijų įžvalgomis, pasisemti idėjų, įžvalgų ir žinių iš Lietuvos ir užsienio praktikų bei teoretikų.
LiMA DAY konferencijos vyksta visuose Lietuvos LiMA skyriuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose) jau kelerius metus iš eilės. Jose jau kalbėjome apie marketingo ateitį 2020-aisiais, turinio marketingą, emocinį marketingą, įvaizdžio svarbą, pardavimus internete, B2B marketingą, skaitmeninį marketingą ir kitomis temomis.
Kam skirta?
Renginys skirtas marketingo bendruomenei: prekės ženklų vadovams, marketingo vadovams ir vadybininkams, komunikacijos specialistams. Tema taip pat aktuali komercijos, pardavimų ir produktų vadybininkams ir vadovams, įmonių vadovams bei smulkaus verslo savininkams.
BIlieto kaina: 89 Eur
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos, pardavimų, komunikacijos, reklamos ir/arba susijusių sričių vadovas ar specialistas?
Tapkite LiMA Kauno skyriaus nariu ir įsigyte LiMA Day bilietą LiMA nario kainomis.
Mokesčiai nurodyti įskaitant PVM.
*Kiekvienam konferencijos dalyviui „CLINIC | DPC“ dovanoja profesionalią burnos higienos procedūrą!