Bet kokios strategijos tikslas - atrasti jungtį siejančią prekės ženklą su aplinka, kuriame jis veikia. Dažniausiai įmonei ar prekės ženklui gyvybiškai svarbu suvokti ne tik dabartinį kontekstą bet ir pokyčius, kurie artimiausioje ateityje nulems atskirų sprendimų, o kartais ir visos veiklos sėkmę. Tendencijos gali nulemti, kokie vertės pasiūlymai ir modeliai susilauks dėmesio ir bus teigiamai priimami vartotojų.
Seminarų ciklas skirtas susipažinti su tendencijų vertinimo metodais ir praktikomis, pritaikymo būdais verslo ir produktų vystymo, prekės ženklų ir komunikacijos srityse.
Seminarų ciklas skirtas susipažinti su tendencijų vertinimo metodais ir praktikomis, pritaikymo būdais verslo ir produktų vystymo, prekės ženklų ir komunikacijos srityse.
Trendų dirbtuvių tikslas - išmokti analizuoti tendencijas, nustatyti, ką jos sako apie besikeičiančius vartotojų poreikius ir lūkesčius, įvertinti jų galimą naudą specifinėms verslo sritims.
Spalio 5 d. Ir spalio 10 d. trečioje „Follow the TREND“ dalyje (2grupės po 16 žmonių) dirbtuvėse praktiškai analizuosime tendencijas, nustatysime, ką jos sako apie besikeičiančius vartotojų poreikius ir lūkesčius, įvertinsime jų galimą naudą specifinėms verslo sritims.
PRANEŠĖJAS | ||
Andrius Grigorjevas - prekės ženklų strategas, semiotikas, dirba su prekės ženklų strateginiais projektais Lietuvoje ir Baltijos šalyse, veda paskaitas Vilniaus universitete, „Atomic Garden” reklamos mokykloje bei KOG rinkodaros ir komunikacijos institute, ruošia inovacijų ir tendencijų projektus, mokymus ir dirbtuves. |
||
Sritis: |
Inovacijų pritaikymas versle |
|
Skirtas: |
Marketingo ir pardavimų specialistams |
|
Forma: |
||
Vieta: |
Galvydžio g. 5, 203 aud. |
|
Parkavimas: |
Aikštelė prie pastato |
|
Data: |
2016 m. spalio 10 d. 18:00 val. |
|
Trukmė: |
Trečia dalis 1,5 val. |
|
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus skyriaus valdyba |
|
Kilus klausimams kreiptis: |
LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607 |
Vietų skaičius ribotas!!! (Vieną grupę sudaro 16 žmonių)
Skirtas TIK LiMA nariams (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę