LiMA Kaunas pradeda naują renginių formatą - marketingo ir įmonių vadovų pusryčius, skirtus kelti vadovų kompetencijas ir dalintis sukauptomis patirtimis.
Pirmieji pusryčiai organizuojami labai aktualia vadovams tema- efektyvus KPIs panaudojimas. Savo patirtimi dalinsis - Laimis Balčiūnas, kuris remiantis UAB „Švyturys – Utenos alus“ pavyzdžiu aptars KPIs sistemos svarbą sėkmingam verslui. Kaip teisingai nusistatyti visos įmonės ir funkcinius marketingo KPIs. Kaip pasiekti, kad KPIs neštų naudą verslui ir nebūtų tiesiog formali rodiklių sistema.
Lektorius - Laimis Balčiūnas
UAB „Švyturys – Utenos alus“ priklausančios tarptautinei „Carlsberg“ grupei marketingo direktorius, patirtį sukaupęs lyderiaujančiose savo srityse finansų, telekomunikacijų, greito apyvartumo prekių įmonėse. L. Balčiūnas yra baigęs verslo administravimo studijas, turi vadybos ir ekonomikos magistro laipsnį (VDU) ir Executive MBA laipsnį (BMI), yra LiMA valdybos narys.
Tema: |
Efektyvus KPIs panaudojimas. Kauno regiono marketingo ir įmonių vadovų pusryčiai.
|
Sritis: |
Nestandartiniai LiMA renginiai |
Skirtas: |
Kaunas Lima nariams, marketingo ir įmonių vadovams |
Forma: |
Paskaita ir pusryčiai |
Vieta: |
Viešbutis Best Western Santaka, J. Gruodzio g. 21, Kaunas. |
Parkavimas: |
Parkuokitės viešbučio aikštelėje. |
Data: |
2016 Spalio 18 d. 7 val. ryto. |
Trukmė: |
1.5-2 val. |
Organizatorius: |
Asta Trapulionienė - tel. 867787985 |
Dalyvio mokestis: |
10 eur (į kainą įeina pusryčiai ir paskaita) |
Renginys skirtas tik įmonių ir marketingo skyrių vadovams Kaune!