Jei nenori, kad žmonės būtų abejingi tavo pasakojimams, turi mokėti juos įtraukti. Tapti pasakoriumi socialiniuose tinkluose, tinklaraščiuose ar net pranešimuose spaudai gali bet kas turintis trumpą atmintinę, šiek tiek patirties ir noro. Rezultatai nustebins!
Pranešėjas: Džiugas Paršonis - 20 metų dirba reklamos kūrėju. Kūręs sprendimus JWT, „Saatchi&Saatchi“, TBWA ir „DraftFCB“ klientams dabar Džiugas su partnere sukūrė savo agentūrą. Kadangi yra technologijų entuziastas, leidęs populiariausią Lietuvoje tinklaraštį „Nežinau.lt“, tai labiausiai mėgsta dirbti su skaitmeninės komunikacijos sprendimais. E-komunikaciją dėsto Vilniaus universitete nuo 1994-ųjų.
Tema: |
Turinio marketingas |
Sritis: | Rinkodara, komunikacija, socialiniai tinklai |
Sritis: |
Visiems, kurie domisi reklama, socialiniais tinklais bei nori pasisemti patirties |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Šiaulių universiteto biblioteka (Vytauto g. 84, Šiauliai), 412 aud. |
Vietų skaičius: |
40 |
Parkavimas: |
Nuo 17:00 val. ŠU bibliotekos prieigose nemokamas |
Data: |
Data: 2016 m. spalio 13 d. (ketvirtadienis) 17:30 val. |
Trukmė: |
1,5-2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Šiaulių skyriaus valdyba, siauliai@lima.lt, Donatas +370 686 08756 |
Klausimai dėl apmokėjimų: |
LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607 |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 19 Eur |
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur. |
|
LiMA nariams: nemokamai Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos, pardavimų, komunikacijos, reklamos ir/arba susijusių sričių vadovas ar specialistas? Fiziniams asmenims narystės mokestis iki 2016 m. pabaigos: 60 Eur. |