Marketingas paslaugų įmonėse yra kitoks.
Kitokie prioritetai. Sunkesnis. Sudėtingesnis.
Reikalauja daugiau žinių ir pastangų.
Kodėl kai vieniems sunku, kiti auga kaip ant mielių?
PASLAUGŲ MARKETINGAS IR VYSTYMAS
SERVICES MARKETING & BUSINESS DEVELOPMENT
Simonas Bartkus | Andrius Grigorjevas | Eglė Šimkevičienė | Julius Neviera | Rimantė Hopenienė |
Agnė Ambrazevičienė | Andrej Rudanov | Žydrė Gavelienė | Daugirdas Jankus | Magda Anužytė |
ir įkvepianti energiją spinduliuojanti gerą emociją skleidžianti Liana Mogišaitė! |
||||
Elina Mesengiser-Garber | Liana Mogišaitė |
|
||
Marketing Models & Methods
|
||
Service design thinking metodai paslaugų versle Service design thinking ir paslaugų dominavimo logika (S-D logic). Ką lemia jų sąveika paslaugų versle? Vartotojo elgsenos pažinimas projektuojant paslaugų pasiūlą: paslaugų pasiūlos modeliai, paslaugų vertės kūrimas, vartotojo profilis. Spragos tarp vartotojų lūkesčių ir patirties: GAP, SERVQUAL modelis. Į klientus orientuotų paslaugų projektavimas: paslaugų teikimo proceso žemėlapis, vartotojo patirties kelias, vertės tinklo žemėlapis (angl. value network mapping). #lecture3h #backtoschool #knowledgeispower
Rimantė Hopenienė |
||
|
||
Training Workshop
|
||
Paskui vartotoją su žemėlapiu Žemėlapiai mus gelbėja įvairiausiose situacijose ir dažnai iki puikios strategijos išpildymo mums pritrūksta dar vieno - vartotojo kelionės žemėlapio. Pasimokysime sukurti vartotojų kelionės žemėlapius (angl. customer journey maps) ir juos pritaikyti kuriant vartotojų patirties strategiją. #workshop1.5h #customerjourney #customerexperience
Andrius Grigorjevas |
||
|
||
Training Workshop
|
||
0,5 sekundės. Ir tu jau praradai vartotoją... arba sudominai! Skaitydami žinutes, informaciją, per šimtąsias sekundės dalis nulemiame jų likimą: įsiminti ar užmiršti, paspausti „Patinka“ ar vikriai perbraukti ekraną. Kodėl taip nutinka? Mes turime darinį mūsų smegenyse vadinamą „migdolu“. Susitikę rasime atsakymus kaip filtruojame informaciją ir kaip priimame sprendimus. Workshop‘e pasipraktikuosime kurti žinutes padedančias laimėti vartotojo „migdolą“ pasinaudodami genealiai paprastu ChaNa metodu. #workshop1.5h #firstimpression #wordsandfeelings
Liana Mogišaitė |
||
|
||
Communication: Media Mix
|
||
Vartotojo kelionės įtaka medijų pasirinkimui Vartotojo kelionę (angl. customer journey) sudaro pasyvi ir aktyvi stadijos. Mažesni bei nišiniams segmentams skirti paslaugų verslai (pvz. B2B, internetinės paslaugos ir pan.) dažnai linkę fokusuotis į aktyvią tikslinės auditorijos dalį ir rinktis žiniasklaidos kanalus, skirtus pardavimų generavimui. Tačiau norint auginti verslą to ne visada užtenka. Kodėl paslaugas svarbu komunikuoti tiek aktyviai, tiek pasyviai tikslinės auditorijos daliai? Kaip pasinaudoti momentu, kuomet vartotojas iš pasyvaus tampa aktyviu? Kokie žiniasklaidos kanalai tinkamiausi paslaugų komunikacijai kiekviename etape? #smartadvertising #attractandengage
Magda Anužytė |
||
|
||
Effective Surveys
|
||
Kodėl klientų pasitenkinimo apklausa privers jus pasikeisti? Pokontaktinis ir strateginis klientų pasitenkinimo tipai. Ilgalaikis ir trumpalaikis kontakto su klientu poveikis prekės ženklui, jo išmatavimo būdai bei pagrindinės daromos klaidos. Benchmarking'as: klientų aptarnavimo rezultatų palyginimas su kitų įmonių rezultatais. Kada (ne)veikia NPS. Ir praktinė užduotis. #surveymistakes #learntoaskyourcustomer
daugiau nei 100 klientų pasitenkinimo tyrimų skirtingose srityse |
||
|
||
Best Practice: Pricing
|
||
Aviakompanijų kainodara - ko kiti verslai gali išmokti iš dangaus Lėktuvų bilietų kainos - pirkėjui nesuprantama mistika: jos kyla ir leidžiasi, o visi 100 keleivių sėdintys viename lėktuve iš Vilniaus į Londoną, gali būti sumokėję skirtingą kainą! Ir taip - ne iš gero gyvenimo: didelės rizikos, mažų maržų ir kapitalo intensyvumo reikalaujantis verslas keliasdešimt metų yra kainodaros inovatorius - nuo "šeštadienio nakties taisyklės" iki dirbtinio intelekto. Kokias aviacijos industrijos inovacijas galima pritaikyti kitame versle? #pricingmostpowerful
Simonas Bartkus |
||
|
||
Predictive Analytics
|
||
Segmentuoji pagal nuojautą? C'mon! Mes, kaip ir mūsų paslaugų vartotojai, esame visi skirtingi, unikalūs, tačiau ir kažkuo panašūs. Kartu važiuojame į koncertą, balsuojame už tą patį politiką, kerpamės pas tą pačią kirpėją, "like'inam" tuos pačius Facebook puslapius - paliekame savo pėdsakus kažkieno duomenų bazėse. Duomenų daugėja, segmentavimas įgauna naują pagreitį - padeda numatyti paslaugų vartotojų norus, veiksmus. Kaip žengti pirmus žingsnius nuo praeities analizės į ateities nuspėjimą? #understandyourcustomer
Julius Neviera |
||
|
||
Best Practice: Data-based Decisions
|
||
Duomenų svarba siekiant milijono klientų Duomenimis grįstas marketingas padėjo įmonei per keletą metų užaugti dvigubai, praplėsti parkavimo veiklą į 4-ias šalis ir pateikti parkavimą kaip paslaugą. Kasdienis duomenų stebėjimas ir jų sisteminimas, pateikia tiesiog skaičius. Taigi, gautus duomenis pavertėme žodžiais, kuriais kreipėmės į klientus. Ar mus išgirdo ir mumis patikėjo? Skaičiai rodo, kad sprendimai, priimti remiantis duomenų analize, pasiteisino. Pasidalinsiu skaičiais ir duomenimis, kurie padėjo sulaukti milijoninio kliento.
Eglė Šimkevičienė |
||
|
||
Best Practice: Online
|
||
Paslaugų marketingas internete: Foodout.lt pamokos Internetinės maisto pristatymo platformos Foodout.lt marketingo apžvalga: +50% per 1 metus. Iššūkiai, pergalės, klaidos. Kas (ne)veikia, su kokiomis rizikomis susiduriame, kur slypi didžiausios galimybės augti.
Daugirdas Jankus |
||
|
||
Best Practice: Tourism
|
||
Kelionių organizavimo verslas. Unikalūs klientai, unikalus produktas ar unikalus darbo metodas…? Estravel sėkmės istorija. 14 metų kelionėmis didinu laimingų žmonių ratą.
Žydrė Gavelienė |
||
|
||
Best Practice: Professional Services
|
||
Nuo 3 iki 300. Ką turi daryti ir ko įprastai nedaro teisininkai? „Labai brangu. Ar garantuojate sėkmę? O kas bus, jeigu... ?“ Giluminis rinkos, atskiro jos segmento arba tame segmente veikiančio kliento poreikių bei tikslų supratimas suteikia daug įrankių pasiekti kiekvieną klientą, pasiūlyti jam tokią teisinę paslaugą, kurią jis neabejotinai įsigis už pagrįstą (tačiau nebūtinai protingą) kainą. Tačiau dažnam teisininkui tai būna ilgas arba kartas neįveikiamas kelias. Ką reikia žinoti vystant teisines paslaugas, kuo jos yra specifinės, kokių klaidų reikėtų vengti, ir ko gali pasimokyti kitų paslaugų verslai.
|
||
|
||
Best Practice: Luxury Services
|
||
Luxury paslaugų marketingas Prabanga. Kas tai? Diversifikacija „luxury“ paslaugų versle, pristatant rinkai įvairius tarpusavy susijusius prekės ženklus. Prabangos paslaugų vartotojų segmentavimas ir pritraukimas per „IDW Esperanza Resort“ praktiką.
Elina Mesengiser-Garber |
||
|
||
|
Mokymai lietuvių kalba. Kai kurie pavadinimai pateikti angliškai, kad tema būtų suprantamesnė.
2016 spalio 21 d., penktadienis
9:15 – 9:55 |
Dalyvių registracija, rytinė kava |
10:00 |
Pradžia, įvadas |
10:10 – 11:30 |
Service design thinking metodai paslaugų versle. 1 dalis / Rimantė Hopenienė |
11:30 – 11:50 |
Kavos pertraukėlė |
11:50 – 13:10 |
Service design thinking metodai paslaugų versle. 2 dalis / Rimantė Hopenienė |
13:10 – 14:00 |
Pietų pertrauka |
14:00 – 14:40 |
Aviakompanijų kainodara – ko kiti verslai gali išmokti iš dangaus / Simonas Bartkus |
14:40 – 15:30 |
Kodėl klientų pasitenkinimo apklausa privers jus pasikeisti? / Agnė Ambrazevičienė |
15:30 – 15:50 |
Duomenų svarba siekiant milijono klientų / Eglė Šimkevičienė |
15:50 – 16:10 |
Kavos pertraukėlė |
16:10 – 16:30 |
Segmentuoji pagal nuojautą? C'mon! / Julius Neviera |
16:30 – 18:00 |
0,5 sekundės. Ir tu jau praradai vartotoją... arba sudominai! / Liana Mogišaitė |
18:00 – 21:00 |
Laisvas laikas bendravimui, pažintims, networkingui. Grand SPA vandens parko (baseinas, pirtys, sukūrinė vonia, baras) malonumai |
21:00 – 02:00 |
Vakarienė ir pramoginė programa laisvalaikio klube „Sūkurys" (M. K. Čiurlionio g. 51, 450 m. nuo Grand Spa) |
2016 spalio 22 d., šeštadienis
iki 10:45 |
Pusryčiai, rytinė kava |
11:00 |
Šeštadienio pradžia, įvadas |
11:10 – 11:30 |
Luxury paslaugų marketingas / Elina Mesengiser-Garber |
11:30 – 11:50 |
Paslaugų marketingas internete: Foodout.lt pamokos / Daugirdas Jankus |
11:50 – 13:20 |
Paskui vartotoją su žemėlapiu. 1 dalis / Andrius Grigorjevas |
13:30 – 14:30 |
Pietų pertrauka |
14:30 – 15:00 |
Paskui vartotoją su žemėlapiu. 2 dalis / Andrius Grigorjevas |
15:00 – 15:20 |
Vartotojo kelionės įtaka medijų pasirinkimui / Magda Anužytė |
15:20 – 15:40 |
Nuo 3 iki 300. Ką turi daryti ir ko įprastai nedaro teisininkai? / Andrej Rudanov |
15:40 – 16:00 |
Kelionių organizavimo verslas. Laidoti ar pavydėti? / Žydrė Gavelienė |
16:00 |
Pabaiga |
Pastaba: programa preliminari, galimi nežymūs pakeitimai.
Mokymų programa apima:
El. paštas klausimams, komentarams ir pasiūlymams – info@lima.lt
Dėmesio! Dėl riboto vietų skaičiaus, pasikeitus Jūsų planams ir nusprendus nebedalyvauti mokymuose, prašome kaip galima greičiau informuoti organizatorius el. paštu info@lima.lt ir Jūsų vieta bus perleista kitiems norintiems asmenims. Laikantis sąžiningos ir savalaikės registracijos principų, Jūs pats negalite savo dalyvio vietos perleisti kitiems asmenims, tai sprendžia organizatoriai.