Socialiniai tinklai atlieka vis svarbesnį vaidmenį ne tik asmeniniame gyvenime, bet ir tampa neatsiejama verslo dalimi. Nuo komunikacijos su klientais iki pardavimų, nuo žinutės "boostinimo" iki reklaminių kampanijų planavimo. Šiandien socialiniai tinklai dar tvirčiau įsiskverbia į verslą ir tampa įrankiu sėkmingai plėtrai, kitaip tariant "pardavimų įrankiu". Galbūt atėjo ta diena, kuomet "šaltieji skambučiai" taps istorija ir užleis vietą "social sellingui"? Apie socialinių tinklų kanalus, "Twitter" ir "LinkedIn", asmens profilio kūrimą ir pardavimus "verslas verslui" papasakos Justinas Taruška.
Justinas Taruška – sukaupęs daugiau nei 10 metų patirties B2B pardavimų segmente, CEE, EMEA bei JAV rinkose. Justinas yra „Alchemist” Akseleratoriaus (JAV, Silicio slėnis) alumnis, Unboxed (ex. Inside Warehouse) bendraįkūrėjas, „Pet24” valdybos narys, salesclub.lt blogo ir B2B pardavimų bendruomenės salesclub.lt bendraįkūrėjas, „KTU StartupSpace” akseleratoriaus patarėjų tarybos narys, KTU Ekonomikos ir vadybos fak. studijų programų komiteto narys bei KTU vizituojants lektorius.
Tema: |
B2B. Social selling
|
Sritis: |
Socialinių medijų pardavimai |
Skirtas: |
Marketingo ir pardavimų specialistams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
Memel hotel bangų g. 4 Klaipėda |
Parkavimas: |
Nemokamas |
Data: |
2016 Spalio 19 d., 16:00 |
Trukmė: |
2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba |
Kilus klausimams kreiptis: |
LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607 |
LiMA nariams: nemokamai