Egidijus Meilus - LR Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaigos vyresnysis patarėjas, Lietuvos reklamos biuro Arbitražo komisijos narys.
Egidijus pasidalins žiniomis, kokie pagrindiniai "STOP" keliami reklamai, jei galutinis vartotojas - vaikas?
Kaip leistina pasiekti mažuosius ir kokios dažniausiai pasitaikančios vaikiškų produktų/paslaugų reklamos klaidos.
Aušrinė Čekanauskienė – Walmark marketingo vadovė Baltijos šalims,
Dominykas Cibulskas – Walmark vadovas Baltijos šalims.
Socialiai atsakinga komunikacija tėvams ir vaikams – farmacijoje negali būti brandų vaikams.
Tema |
Marketingas su „STOP“ ženklu. |
Skirtas: |
Marketingo specialistams, įmonių vadovams |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Socialinių mokslų kolegija (SMK), Kalvarijų g. 137E, Vilnius (203 aud. II aukšte) |
Parkavimas: |
Kitoje gatvės pusėje esančioje „Siemens arenos“ aikštelėje arba SMK mašinų stovėjimo aikštelėje |
Data: |
2016 m. lapkričio 8 d. (antradienis) 18:00 val. |
Trukmė: |
1.5 val. |
Vietų skaičius |
120 |
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus skyriaus valdyba Laima Mickevičienė +370 688 91903 |
Dalyvio mokestis
|
Vienkartinis bilietas: 25 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM). Įsigykite seminarų abonementą → |
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu Fiziniams asmenims stojimo ir narystės mokestis iki 2016 m. pabaigos: 60 Eur. Plačiau apie narystę → |