Bet kokios strategijos tikslas - atrasti jungtį siejančią prekės ženklą su aplinka, kuriame jis veikia. Dažniausiai įmonei ar prekės ženklui gyvybiškai svarbu suvokti ne tik dabartinį kontekstą bet ir pokyčius, kurie artimiausioje ateityje nulems atskirų sprendimų, o kartais ir visos veiklos sėkmę. Tendencijos gali nulemti, kokie vertės pasiūlymai ir modeliai susilauks dėmesio ir bus teigiamai priimami vartotojų.
Seminarų ciklas skirtas susipažinti su tendencijų vertinimo metodais ir praktikomis, pritaikymo būdais verslo ir produktų vystymo, prekės ženklų ir komunikacijos srityse.
Trendų dirbtuvių tikslas - išmokti analizuoti tendencijas, nustatyti, ką jos sako apie besikeičiančius vartotojų poreikius ir lūkesčius, įvertinti jų galimą naudą specifinėms verslo sritims.
Lapkričio 10 d. – PAPILDOMOJE - trečioje „Follow the TREND“ dalyje (grupės dydis - 16 žmonių) dirbtuvėse praktiškai analizuosime tendencijas, nustatysime, ką jos sako apie besikeičiančius vartotojų poreikius ir lūkesčius, įvertinsime jų galimą naudą specifinėms verslo sritims.
Tema |
Follow the trend. Seminarų ciklas. III dalis. 3 grupė. |
Skirtas: |
Marketingo specialistams, įmonių vadovams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
Socialinių mokslų kolegija (SMK), Kalvarijų g. 137E, Vilnius, 103 aud. |
Parkavimas: |
Kitoje gatvės pusėje esančioje „Siemens arenos“ aikštelėje arba SMK mašinų stovėjimo aikštelėje |
Data: |
2016 m. lapkričio 10 d. (ketvirtadienis) 18:00 val. |
Trukmė: |
1.5 val. |
Vietų skaičius |
16 |
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus skyriaus valdyba Laima Mickevičienė T+370 688 91903 |
Dalyvio mokestis |
Tik Lima nariams |