2017 vasario 24 d. kviečiame į metų marketingo konferenciją Šiauliuose! | APŽVALGA | DETALI PROGRAMA | DALYVIO MOKESTIS | REGISTRACIJA | Siekdami didesnės vartotojo "meilės", siekdami pritraukti daugiau ir lojalesnių klientų, parduoti daugiau, laimėti prieš konkurentus - turime pasistengti labiau, padaryti daugiau, t.y. žengti ekstra mylią.
Ženkime ekstra mylią marketinge, labiau patenkindami kliento poreikius - taip susilauksime didesnės sėkmės versle.
„(Ne)naudingumo galia"Kaip šiandien atrasti savo klientą internete, kai didžioji dalis ten sutinkamų potencialių klientų ieško tik lengvai vartojamo turinio, o jų racionalus sprendimų priėmimas ofline režimu. PLAČIAU... _Tomas Nemūra_ Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Chocolate Agency“ ir reklamos mokyklos „Atomic Garden“ skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas bei interneto rinkodaros mokymų ir sertifikavimo centro „Digital Academy“ lektorius.
„Kaip iš lūpų į lūpas marketingas mažas kompanijas paverčia didelėmis"Sujungdami 2 faktus, tai, kad 92% žmonių pasitiki kitais žmonėmis labiau nei bet kokia reklamos forma; ir tai, kad vidutiniškai jie praleidžia po 1 val. 40 min. kasdien socialiniuose tinkluose; turime įššūkį, kaip kompanijoms atkreipti pirkėjo dėmesį ir nebūti ignoruojamoms. PLAČIAU... _Tadas Deksnys_ JAV-Lietuvos kompanijos Unboxed vadovas, su komanda vystantis Word of mouth marketingo platformą.
„Neatrasti socialiniai tinklai ir neatrastos jų galimybės"Savo reikmėms mes ir mūsų klientai naudojame daugybę socialinių tinklų. Tačiau, kai kuriame strategijas, planuojame reklamą ir mąstome apie ateities planus, 99% dėmesio atitenka Facebook'ui. Nepraleiskime progos įšokti į traukinį jam dar neįsibėgėjus. PLAČIAU... _Simona Vilkaitė_
„Paskui vartotoją su žemėlapiu" Pagrindinis "keynote" pranešimasŽemėlapiai mus gelbėja įvairiausiose situacijose ir dažnai iki puikios strategijos išpildymo mums pritrūksta dar vieno - vartotojo kelionės žemėlapio. PLAČIAU... _Andrius Grigorjevas_
„Arčiau, greičiau, tiksliau pasiekiamas vartotojas"Kokie yra šiandienos vartotojai Lietuvoje ir kuo jie skiriasi nuo kitų Europos šalių vartotojų? PLAČIAU... _Aušra Kuliešienė ir Ugnė Steliulionytė_
Didžiausios pasaulio tyrimų bendrovės AC Nielsen klientų aptarnavimo ir pardavimo skyriaus projektų vadovės.
– „Ačiū.“ Ką reiškia žengti ekstra mylią pardavimuose? Viršyti kliento lūkesčius ar tiesiog nueiti kelią iki galo? PLAČIAU... _Donata Varnelienė_
„Lojalumo programų misija ir nauda verslui "Vieniems lojalumas yra nuolaidų kortelė arba taškų kaupimas, kitiems – pakartotinis pardavimas, tretiems – pigus “spamo” kanalas, ketvirtiems – kliento meilė ir susižavėjimas tavo brandu, penkti sako, kad lojalumas išvis nebeegzistuoja...PLAČIAU... _Andrius Chranovskis_
„Kaip įstoti į klubą ir dominuoti jame"Sėkmės istorija siekiant ROL Ergo tikslo - kurti sveikesnę bei darbo našumą didinančią darbo aplinką. PLAČIAU... _Darius Urlakis_ Prekės ženklų valdymo ekspertas, psichologas. Pastaruosius 7 metus atsakingas už ROL grupės valdomų prekės ženklų įskiepijimą šiaurės, vidurio ir rytų Europos rinkose.
-------
Didžiausia marketingo konferencija Šiauliuose Praktinis turinys, skirtas Šiaulių verslo įmonėms
2017 vasario 24 d. Šiauliuose (Šiaulių arenos konferencijų salė, J. Jablonskio g. 16, Šiauliai)
|
|
|
LiMA DAY ŠIAULIAI '17. |
150+ Šiaulių marketingo specialistų ir verslo atstovų praktinės įžvalgos ir patarimai turinys skirtas Šiaulių verslo įmonėms 4 marketingo temos: #ATRASTI 8 pranešėjai, tarp jų: #keynote Andrius Grigorjevas 300+ min. marketingo turinio |
Dalyvio mokestis: | 79 Eur |
Turintiems seminarų abonementą dalyvio mokestis: |
69 Eur |
Mokesčiai nurodyti su PVM.
LiMA Day dalyvauja: Advelita, AIRV, Autokamera, Baltic Champs, Busturas, dimax.lt, Dovanų krautuvėlė, Extra Services, Giantera, Giftika, Gitana, Grūstė, Imk pirmas, Jupojos statybinės medžiagos, Jupojos technika, Kauno santaka, Kompextra, Lit-Invest, LV PRO, Mažeikių Varduva, Media traffic, Mobile Worker, Moderni Juvelyrika, Noriu Pasakos, Norteksa, OMConsulting, Personalo valdymo sistemos, Povydė, REDAL, Riebus pilvukas, Rūta, Saulės grindys, Saulės miestas, Saulės radijas, Saulės tiltas, Saurida, Sėklos, Sileka, SolVentus, SPLIUS, Šiauliai plius, Šiaulių kraštas, Šiaulių profesinio rengimo centras, Šiaulių tauro ryšiai, Šiaulių universitetas, Šiaulių valstybinė kolegija, Šiaulių vandenys, Šiaulių verslo inkubatorius, Šiaurės Lietuvos kolegija, Totus Data, Transmėja, Vaistų Namai, Valerijonas, Vigesta, Vija idėja, Vilniaus Gedimino technikos universitetas, Žemaitijos technika ir kitos įmonės.
Į LiMA DAY konferenciją registruokitės užpildydami šią registracijos formą (mygtukas žemiau).
Jei Jums reikalinga sąskaita-faktūra, atitinkamai pažymėkite registracijos formoje ir įveskite įmonės rekvizitus.
Sumokėti dalyvio mokestį galima pavedimu arba iš karto internetu per el. bankininkystę (Paysera).
Jei kyla klausimų susisiekite su Veronika Kiaunyte, renginiai@lima.lt, mob. +370 635 11789.
-----------------------
Pastaba. Bilietai vardiniai, negali būti perleisti kitiems asmenims. Nebegalint dalyvauti renginyje sumokėti pinigai grąžinami, dėl gražinimo kreiptis į LiMA veiklos koordinatorę - iki vasario 14 d. grąžinama 100%, nuo vasario 15 d. iki vasario 24 d. grąžinama 50% bilieto kainos, neatvykus į renginį nepranešus iš anksto, pinigai negrąžinami.