LiMA Day Klaipėda '17. Ženk EKSTRA mylią

LiMA Day Klaipėda '17. Ženk EKSTRA mylią

2017-03-10 12:00, Klaipėda, "Amberton" viešbutis, Naujojo Sodo g. 1C, Klaipėda | Dalyvauja: 116 Registracijos terminas: 2017-03-09

 

šiauliai,

 

 

2017 kovo 10 d. kviečiame į

metų marketingo konferenciją Klaipėdoje!

 

 | APŽVALGA  | DETALI PROGRAMA | DALYVIO MOKESTIS | REGISTRACIJA

Siekdami didesnės vartotojo "meilės", siekdami pritraukti daugiau ir lojalesnių klientų, parduoti daugiau, laimėti prieš konkurentus - turime pasistengti labiau, padaryti daugiau, t.y. žengti ekstra mylią.

 

Ženkime ekstra mylią marketinge, labiau patenkindami kliento poreikius - taip susilauksime didesnės sėkmės versle.

 

Savo marketingo patirtimi ir rekomendacijomis pasidalins
10 pranešėjų iš Vilniaus



Registruotis dabar

 

juostelė happily,

 

 

„Neatrasti socialiniai tinklai ir neatrastos jų galimybės"

Savo reikmėms mes ir mūsų klientai naudojame daugybę socialinių tinklų. Tačiau, kai kuriame strategijas, planuojame reklamą ir mąstome apie ateities planus, 99% dėmesio atitenka Facebook'ui. Nepraleiskime progos įšokti į traukinį jam dar neįsibėgėjus. PLAČIAU...

_Simona Vilkaitė_

“Socialaus marketingo” projektų skyriaus GURU. Viena labiausiai patyrusių "Socialaus marketingo" projektų vadovių, dirbanti su tokiais prekių ženklais kaip Švyturys, Maxima, DNB, Omnitel, Teo ir daugybe kitų.

 

„Kaip iš lūpų į lūpas marketingas mažas kompanijas paverčia didelėmis"

Sujungdami 2 faktus, tai, kad 92% žmonių pasitiki kitais žmonėmis labiau nei bet kokia reklamos forma; ir tai, kad vidutiniškai jie praleidžia po 1 val. 40 min. kasdien socialiniuose tinkluose; turime įššūkį, kaip kompanijoms atkreipti pirkėjo dėmesį ir nebūti ignoruojamoms. PLAČIAU...

_Tadas Deksnys_ 

JAV-Lietuvos kompanijos Unboxed vadovas, su komanda vystantis Word of mouth marketingo platformą.

 

„(Ne)naudingumo galia"

Kaip šiandien atrasti savo klientą internete, kai didžioji dalis ten sutinkamų potencialių klientų ieško tik lengvai vartojamo turinio, o jų racionalus sprendimų priėmimas ofline režimu. PLAČIAU... 

_Tomas Nemūra_
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Chocolate Agency“ ir reklamos mokyklos „Atomic Garden“ skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas bei interneto rinkodaros mokymų ir sertifikavimo centro „Digital Academy“ lektorius.

  

  

„Paskui vartotoją su žemėlapiu" Pagrindinis "keynote" pranešimas

Žemėlapiai mus gelbėja įvairiausiose situacijose ir dažnai iki puikios strategijos išpildymo mums pritrūksta dar vieno - vartotojo kelionės žemėlapio. PLAČIAU...

_Andrius Grigorjevas_ 

“Be&Do brand management” agentūros strategas, dirbantis su trendais, inovacijomis ir vartotojų tyrimais.

 

„Arčiau, Greičiau, Tiksliau pasiekiamas vartotojas"

Kokie yra šiandienos vartotojai Lietuvoje ir kuo jie skiriasi nuo kitų Europos šalių vartotojų? Kokie vartotojų pagrindiniai rūpesčiai? Kaip keičiasi mažmeninės prekybos rinka Lietuvoje? PLAČIAU... 

_Justinas Bagdonavičius ir Eglė Šedbaraitė_

Didžiausios pasaulio tyrimų bendrovės AC Nielsen klientų aptarnavimo ir pardavimo skyriaus projektų vadovas Justinas Bagdonavičius, dirbantis su mažmeninės prekybos duomenimis ir vartotojų tyrimų projektų vadovė Eglė Šedbaraitė, dirbanti su vartotojų tyrimais Baltijos šalyse.

 

– „Ačiū.“
– „Nėra už ką.“
– „Jūs teisus, nėra.“

Ką reiškia žengti ekstra mylią pardavimuose? Viršyti kliento lūkesčius ar tiesiog nueiti kelią iki galo? PLAČIAU...

_Donata Varnelienė_

TMD Partners konsultantė. Aktyvaus asmeninio pardavimo ekspertė, pardavimo pajėgų ugdymo konsultantė, turinti ilgametės patirties asmeniniuose pardavimuose (B2B ir B2C), o pastaruosius trejus metus ugdė daugiau nei 600 pardavėjų, intensyviai dirbdama su pardavimų kokybės valdymo projektais.

 

Parduoti padedanti kainodara - ko kiti verslai gali išmokti iš dangaus

...PLAČIAU...

_Simonas Bartkus_

Atostogų skrydžių kompanijos "Small Planet Airlines", 21 "Airbus" A320/321 tipo orlaiviu skraidinantis Europos (Didžiosios Britanijos, Lenkijos, Lietuvos, Italijos, Vokietijos) ir Pietryčių Azijos keleivius, marketingo departamento vadovas

 

 


„Lojalumo programų misija ir nauda verslui"

Vieniems lojalumas yra nuolaidų kortelė arba taškų kaupimas, kitiems – pakartotinis pardavimas, tretiems – pigus “spamo” kanalas, ketvirtiems – kliento meilė ir susižavėjimas tavo brandu, penkti sako, kad lojalumas išvis nebeegzistuoja...PLAČIAU...

_Andrius Chranovskis_

Lojalumo rinkodaros, CRM, tikslinės rinkodaros profesionalas. Sukūręs lojalumo programą OMNI ID, išvystęs legendinį LAISVALAIKĮ, šiuo metu vadovauja MAXIMA LT Pirkėjų lojalumo valdymo skyriui bei didžiausiai Baltijos šalyse lojalumo programai AČIŪ.

 

„Lojalumas B2B. Kaip racionalų pirkėją, paversti ištikimu bendražygiu?"

Racionalus, skaičiuojantis, įvertinantis pirkimo kaštus ir naudą, principingas ir vertinantis tik rezultatus. Toks - yra verslo klientas perkantis paslaugas. Bet ar tikrai? Už kiekvienos įmonės vairo stovi "tiesiog" žmonės. 
Pakalbėkime kas yra lojalus verslo klientas B2B paslaugų sektoriuje, kaip tokį lojalumą pasiekti ir išlaikyti.

_Laura Domarkė_

Reklamos agentūros AdDrama įkūrėja, dirbanti su rinkodaros sprendimais ir projektais.

 

 

Detali programa

  

 

-------

 

Didžiausia marketingo konferencija Klaipėdoje

Praktinis turinys, skirtas Klaipėdos verslo įmonėms

 

2017 kovo 10 d. Klaipėdoje

"Amberton" viešbutis

 

 

Dalyvio mokestis 79 EUR

 

Registruotis dabar

  

 

 

 



DALYVIO MOKESTIS

 

 

LiMA DAY KLAIPĖDA '17.
ŽENK EKSTRA MYLIĄ

 Networking'as su Klaipėdos marketingo specialistais ir verslo atstovais

 praktinės įžvalgos ir patarimai

 turinys skirtas geresniems verslo rezultatams

 4 marketingo temos:

#ATRASTI (KLIENTĄ)
#SUPRASTI (KLIENTĄ)
#PARDUOTI (KLIENTUI)
#IŠLAIKYTI (KLIENTĄ)

 10 pranešėjų iš Vilniaus, tarp jų:

#keynote Andrius Grigorjevas

#Simonas Bartkus

 300+ min. marketingo turinio

Dalyvio mokestis: 79 Eur

Mokesčiai nurodyti su PVM.

 

 

 

 

REGISTRACIJA

 

Į LiMA DAY konferenciją registruokitės užpildydami šią registracijos formą (mygtukas žemiau).
Jei Jums reikalinga sąskaita-faktūra, atitinkamai pažymėkite registracijos formoje ir įveskite įmonės rekvizitus.
Sumokėti dalyvio mokestį galima pavedimu arba iš karto internetu per el. bankininkystę (Paysera).

Jei kyla klausimų susisiekite su Veronika Kiaunyte, renginiai@lima.lt, mob. +370 635 11789.

-----------------------

Pastaba. Bilietai vardiniai, negali būti perleisti kitiems asmenims. Nebegalint dalyvauti renginyje sumokėti pinigai grąžinami, dėl gražinimo kreiptis į LiMA veiklos koordinatorę - iki vasario 14 d. grąžinama 100%, nuo vasario 15 d. iki vasario 24 d. grąžinama 50% bilieto kainos, neatvykus į renginį nepranešus iš anksto, pinigai negrąžinami.