2017 kovo 10 d. kviečiame į metų marketingo konferenciją Klaipėdoje!
| APŽVALGA | DETALI PROGRAMA | DALYVIO MOKESTIS | REGISTRACIJA Siekdami didesnės vartotojo "meilės", siekdami pritraukti daugiau ir lojalesnių klientų, parduoti daugiau, laimėti prieš konkurentus - turime pasistengti labiau, padaryti daugiau, t.y. žengti ekstra mylią.
Ženkime ekstra mylią marketinge, labiau patenkindami kliento poreikius - taip susilauksime didesnės sėkmės versle.
Savo marketingo patirtimi ir rekomendacijomis pasidalins
„Neatrasti socialiniai tinklai ir neatrastos jų galimybės"Savo reikmėms mes ir mūsų klientai naudojame daugybę socialinių tinklų. Tačiau, kai kuriame strategijas, planuojame reklamą ir mąstome apie ateities planus, 99% dėmesio atitenka Facebook'ui. Nepraleiskime progos įšokti į traukinį jam dar neįsibėgėjus. PLAČIAU... “Socialaus marketingo” projektų skyriaus GURU. Viena labiausiai patyrusių "Socialaus marketingo" projektų vadovių, dirbanti su tokiais prekių ženklais kaip Švyturys, Maxima, DNB, Omnitel, Teo ir daugybe kitų.
„Kaip iš lūpų į lūpas marketingas mažas kompanijas paverčia didelėmis"Sujungdami 2 faktus, tai, kad 92% žmonių pasitiki kitais žmonėmis labiau nei bet kokia reklamos forma; ir tai, kad vidutiniškai jie praleidžia po 1 val. 40 min. kasdien socialiniuose tinkluose; turime įššūkį, kaip kompanijoms atkreipti pirkėjo dėmesį ir nebūti ignoruojamoms. PLAČIAU... JAV-Lietuvos kompanijos Unboxed vadovas, su komanda vystantis Word of mouth marketingo platformą.
„(Ne)naudingumo galia"Kaip šiandien atrasti savo klientą internete, kai didžioji dalis ten sutinkamų potencialių klientų ieško tik lengvai vartojamo turinio, o jų racionalus sprendimų priėmimas ofline režimu. PLAČIAU... _Tomas Nemūra_
„Paskui vartotoją su žemėlapiu" Pagrindinis "keynote" pranešimasŽemėlapiai mus gelbėja įvairiausiose situacijose ir dažnai iki puikios strategijos išpildymo mums pritrūksta dar vieno - vartotojo kelionės žemėlapio. PLAČIAU... _Andrius Grigorjevas_ “Be&Do brand management” agentūros strategas, dirbantis su trendais, inovacijomis ir vartotojų tyrimais.
„Arčiau, Greičiau, Tiksliau pasiekiamas vartotojas"Kokie yra šiandienos vartotojai Lietuvoje ir kuo jie skiriasi nuo kitų Europos šalių vartotojų? Kokie vartotojų pagrindiniai rūpesčiai? Kaip keičiasi mažmeninės prekybos rinka Lietuvoje? PLAČIAU... _Justinas Bagdonavičius ir Eglė Šedbaraitė_ Didžiausios pasaulio tyrimų bendrovės AC Nielsen klientų aptarnavimo ir pardavimo skyriaus projektų vadovas Justinas Bagdonavičius, dirbantis su mažmeninės prekybos duomenimis ir vartotojų tyrimų projektų vadovė Eglė Šedbaraitė, dirbanti su vartotojų tyrimais Baltijos šalyse.
– „Ačiū.“
|
|
|
LiMA DAY KLAIPĖDA '17. |
Networking'as su Klaipėdos marketingo specialistais ir verslo atstovais praktinės įžvalgos ir patarimai turinys skirtas geresniems verslo rezultatams 4 marketingo temos: #ATRASTI (KLIENTĄ) 10 pranešėjų iš Vilniaus, tarp jų: #keynote Andrius Grigorjevas #Simonas Bartkus 300+ min. marketingo turinio |
Dalyvio mokestis: | 79 Eur |
Mokesčiai nurodyti su PVM.
Į LiMA DAY konferenciją registruokitės užpildydami šią registracijos formą (mygtukas žemiau).
Jei Jums reikalinga sąskaita-faktūra, atitinkamai pažymėkite registracijos formoje ir įveskite įmonės rekvizitus.
Sumokėti dalyvio mokestį galima pavedimu arba iš karto internetu per el. bankininkystę (Paysera).
Jei kyla klausimų susisiekite su Veronika Kiaunyte, renginiai@lima.lt, mob. +370 635 11789.
-----------------------
Pastaba. Bilietai vardiniai, negali būti perleisti kitiems asmenims. Nebegalint dalyvauti renginyje sumokėti pinigai grąžinami, dėl gražinimo kreiptis į LiMA veiklos koordinatorę - iki vasario 14 d. grąžinama 100%, nuo vasario 15 d. iki vasario 24 d. grąžinama 50% bilieto kainos, neatvykus į renginį nepranešus iš anksto, pinigai negrąžinami.