JAV rinkos tyrimų kompanijos „Forrester“ 2016 m. duomenimis beveik 95 proc. įmonių vadovų teigia, kad jų pagrindinis tikslas – suteikti gerą patirtį vartotojams, o trys ketvirtadaliai vartotojų patirtį išnaudos kaip konkurencinį pranašumą.
Linas Šiautkulis
LiMA valdybos pirmininkas
Iššūkiai, su kuriais susiduria verslas, modeliuodamas bei siekdamas suvaldyti kliento patirtį. Sparčiai kintantys lūkesčiai vis sunkiau prognozuojamoje vartotojo kelionėje, kuri dažnai prasideda daug anksčiau nei klientas užeina į parduotuvę.
Duomenys, išmanizacija, mikroakimirkos, nenuspėjamas vartotojo kelias - praktinė šių raktažodžių integracija, siekiant laimėti akimirką ir padėti pamatus ilgalaikiam konkurenciniam pranašumui.
15:30 |
Registracijos pradžia |
16:00 |
Renginio pradžia |
16:00 – 16:45 | Linas Šiautkulis / BPN |
16:45 – 17:00 |
Liutauras Daugirdas / Synopticom |
17:00 – 17:20 | LiMA sertifikatų įteikimai |
---------- 17:20 – 17:40 pertrauka ------------ | |
17:40 – 18:00 |
Vytautas Černiauskas / Uber |
18:00 - 18:20 | Zinaida Karpičienė / Radisson Blu Royal Astorija |
18:20 - 18:40 | Vaidas Klumbys / DFDS |
Lojalumas mirė – kovojam dėl kiekvieno kartojamo ar naujo apsipirkimo/pasirinkimo - Kliento centrizmas tarsi savęs apgaulė,- kliento vertės auginimas yra tikrasis patirties valdymo tikslas. - Totali kokybė „prieš likvidaciniam periode“ – individualaus touchpoint‘o geras veikimas, bei vertinimas nebūtinai atneša bendrą pasitenkinimą ar lojalumą. - Standartinė patirtis – NO BRAND patirtis yra didžiausias iššūkis įmonėms.
Liutauras Daugirdas
|
||
„Uber“ keičia logistinį miestų gyvenimą visame pasaulyje Ar tai būtų kelionė, sumuštinis, ar siuntinys, naudodami technologijas suteikiame žmonėms tai, ko jie nori, kada nori. „Uber“ yra technologijų platforma, realiu laiku sujungianti pakeleivius su vairuotojais išmaniųjų telefonų programėlėje, siūlant patogias, saugias ir nebrangias keliones — vos keliais bakstelėjimais ekrane. „Uber“ suteikia lengvą būdą keliauti saugiai ir už prieinamą kainą, papildant esamus miesto transporto būdus. Vytautas Černiauskas
|
||
|
„Every Moment Matters“ Skirtingi žmonės, skirtingos šalys, skirtingos kultūros - kaip suteikti išskirtinę patirtį svečiui ir užtikrinti verslo sėkmę?
Zinaida Karpičienė Radisson Blu Royal Astorijos viešbučio Pardavimų ir marketingo direktorė. 17 metų patirtis svetingumo srityje. Pirmoji tarptautinei grandinei priklausančio viešbučio Lietuvoje atstovė.
|
|
|
„Kaip DFDS klientų patyrimą plukdo“ Kaip įmonė kuria darbo su klientų patirtimis sistemą. Kaip fiksuoja, analizuoja ir pritaiko klientų patirtį. Kas yra darbo su klientų patirčių struktūra ir procesai. Vaidas Klumbys pasidalins atvejo analize ir kartu su auditorija ją nagrinės.
Vaidas Klumbys Vienos didžiausių europoje integruotos laivybos ir logistikos bendrovės DFDS komunikacijų ir viešųjų ryšIų vadovas Baltijos šalims. Vaidas turi sukaupęs 25 metų rinkodaros, viešųjų ryšių ir rinkodaros komunikacijos valdymo bei reklamos kūrimo patirtį.
|
Tema: |
Vartotojo patirtis / Customer Experience (CX) |
Forma: | Popietinis seminaras |
Vieta: | LITEXPO, Laisvės pr. 5, Vilnius |
Vietų skaičius: | 350 |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: | Pritaikyta (pilnai) |
Parkavimas: | Yra parkingo aikštelė |
Data: | 2017 m. kovo 21 d. (antradienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
2-3 val. |
Organizatorius: | LiMA Vilniaus skyriaus valdyba |
Kilus klausimams kreiptis: | LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607 |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 45 Eur
Registruotis
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę
|
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM). |