Andrius Grigorjevas Prekės ženklų strategas, semiotikas, dirba su prekės ženklų strateginiais projektais Lietuvoje ir Baltijos šalyse, veda paskaitas Vilniaus universitete, „Atomic Garden” reklamos mokykloje bei KOG rinkodaros ir komunikacijos institute, ruošia inovacijų ir tendencijų projektus, mokymus ir dirbtuves. Pozicija Rinkoje, kurioje neegzistuoja refleksyvios rinkodaros praktikos ir nėra konkrečių organizacijos / agentūros funkcijų pasidalijimo, niekada iki galo neaišku, kas ką turi daryti ir kokia yra to darbo vertė. To pasekmė yra į stalčių keliaujantys strateginiai darbai, tyrimai ir komunikacijos strategijos. Bet būtent tokioje situacijoje sakyti, kad komunikacijos strategija pervertinta ar nereikalinga, yra tiesiog maišyti priežastis su pasekmėmis.
|
||
|
||
Tomas Bartninkas Strategijos vadovas McCANN VILNIUS, dėstytojas ir docentas VU ir ATOMIC GARDEN, pranešėjas konferencijose, akredituotas nepriklausomas alaus someljė, laisvalaikiu barmenas, dviejų vaikų tėvas ir šiaip visai neblogas žmogus. Pozicija Komunikacijos strategijos neigimas, tai dar vienas figos lapelis bandant pridengti chaotišką ir savitikslį tik agentūrai įdomų kūrybininkų pasilinksminimą. Kaip tikrai drąsai reikia ne tik ryžto bet ir išminties, taip ir aukščiausios prabos kūrybiškumui neužtenka tik originalumo, bet reikia ir genialios komunikacijos strategijos. |
||
|
||
Andrius Bagdzevičius Švyturio produkto vadovas, atsakingas už Švyturio ir Raudonų plytų alaus dirbtuvių prekių ženklus nuo strategijos ir produktų vystymo iki komunikacijos galiukų. Mėgsta alų, ir pats jį daro: alaus dirbtuvėse ar namuose. Reiklus sau ir vartotojo patirčiai. Marketingo mokosi dirbdamas, ir taip jau 8 metus. Pozicija Komunikacijos strategija reikalinga. Man jos reikia, kad kampanija iš kampanijos prekės ženklas išlaikytų savo esmę. Kampanijos komunikacijos strategija reikalinga tiek, kad visos komunikaciją įgyvendinančios agentūros kalbėtų ta pačia kalba ir eitų viena kryptimi. Galime būti strategai ir logiški iki begalybės, bet gera komunikacija negimsta be taiklios idėjos ir jos pajautimo ir vis tik pastarasis yra esminis komunikacijos sėkmės faktorius.
|
Tema: |
Komunikacijos strategija |
Forma: | Popietinis seminaras |
Vieta: | LITEXPO, Laisvės pr. 5, Vilnius |
Parkavimas: |
Yra parkingo aikštelė |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta (pilnai) |
Data: | 2017 m. kovo 28 d. (antradienis), 16.00 val. |
Trukmė: |
2-3 val. |
Organizatorius: | LiMA Vilniaus skyriaus valdyba |
Dėl apmokėjimų kreiptis: | LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +37067290607 |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 45 Eur
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę
|
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM). |