2017 balandžio 27-28 d.
Marketingo mokymai-dirbtuvės
Vartotojo patirties gerinimas su DESIGN THINKING:
TURNING CUSTOMERS INTO ADVOCATES
Kas yra vartotojo patirtis?
Tai Jūsų prekės ženklo suvokimas, sąlygotas kiekvienos (sąmoningos ir nesąmoningos) vartotojo interakcijos (patirties) su Jūsų organizacija.
Tikrą išskirtinumą rinkoje sukuria ir aukščiausią vartotojų lojalumą pasiekia tik išskirtinai vartotojo patirtį pagerinę prekės ženklai.
Kodėl svarbi vartotojo patirtis?
Šiandien produktai ir paslaugos rinkoje yra iš esmės geri. Tačiau tik būti geriems nebepakanka. Norėdami laimėti vartotoją, Jūsų jam suteikiama patirtis turi skirtis nuo Jūsų konkurentų. Tiesą sakant, ji turi dramatiškai skirtis. Ir ji turi būti suteikta visuose sąlyčio taškuose (angl. touchpoint) ir kiekvieną dieną.
Kuo ypatingi ir išskirtiniai šie mokymai-dirbtuvės?
Šių intensyvių, interaktyvių dirbtuvių metu praktiškai mokysimės išanalizuoti verslo paslaugą ar produktą (prekės ženklą), ir suprojektuoti naują ar patobulintą vartotojo patirtį. Vartotojo patirčiai pagerinti naudojama DESIGN THINKING metodika.
Kokia praktinė nauda?
Mokymų metu dalyviai komandomis spręs realių Birštono verslo įmonių situacijas ir DESIGN THINKING metodika ieškos kaip konkrečiam verslui pagerinti vartotojo patirtį.
Vėliau šią mokymuose įgytą patirtį galėsite išnaudoti savo įmonėje.
Kam skirti mokymai-dirbtuvės?
Marketingo vadovams, taip pat prekės ženklų, produktų, procesų, įmonių vadovams bei kitiems, atsakingams už verslą ir/ar vartotojo patirtį.
DIRBTUVIŲ LEKTORIUS
Ugnius Savickas
|
ISM Executive School vyr. konsultantas, mokymo programų vadovas, ISM Inobazės vadovas turintis 18 metų patirtį ugdymo programų dizaino, įvairaus formato sesijų ir konferencijų moderavimo, aktyvaus ir efektyvaus mokymosi metodų kūrimo veiklose (action based, experiential learning). Ekspertinės sritys – komandų formavimas, efektyvus komandinis darbas, grupių dinamika, verslo konkurencingumas, verslo modeliai, kūrybingumas organizacijose, inovacijų valdymas (disruptive innovation), Design Thinking metodika, pokyčių ir projektų valdymas. |
Ugniui Savickui padės:
Žanas Gongapševas |
Elgsenos treneris, verslo konsultantas, turintis 10 metų patirtį ugdymo programų dizaino, įvairaus formato sesijų moderavimo, aktyvaus ir efektyvaus mokymosi metodų kūrimo veiklose (simulation & game based action). Ekspertinės sritys – asmeninė komunikacija (Paul Ekman International plc ekspertas, Master Practitioner of Neuro-Linguistic Programming™, ICF sertifikuotas koučeris), komandų formavimas, mąstymo įgūdžiai (sprendimų priėmimas, kūrybingumas, inovavimas), Design Thinking metodika (daugiau nei 2 metų praktika). |
MOKYMOSI TIKSLAI
Kokių kompetencijų bei įgūdžių įgysime mokymų-dirbtuvių metu
|
Išmoksime... 1. Atrasti vartotojo patirties pagerinimo galimybes dirbant aiškiai apibrėžtu DESIGN THINKING procesu. 2. Išnaudoti vartotojų įžvalgas apibrėžti ir prioritetizuoti vartotojo patirties reikalavimus ir galimybes tobulinti. 3. Kurti ir projektuoti vartotojo kelionės žemėlapius pagerinti svarbiausius tiesios momentus (angl. MOT - Moment Of Truth). 4. Įvertinti, dokumentuoti, stebėti ir įvertinti vartotojo patirties spragas sąlyčio taškuose (angl. touchpoints). 5. Naudoti iteratyvų idėjų ir prototipų kūrimą įtraukiant vartotojus į bendrą procesą (angl. co-creation).
|
ĮVADINĖ PASKAITA
Indrė Pikturnienė
|
Prieš dirbtuves - įvadinė paskaita: Įvadas į vartotojo patirtį (CX) ir vartotojo patirties valdymą (CXM)
Doc. dr. Indrė Pikturnienė yra ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytoja (Rinkodaros principai ir Vartotojų elgsena), kvalifikacinių marketingo kursų "Sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A)" pagrindinė dėstytoja, LiMA sertifikavimo egzaminavimo vadovė.
|
Dviejų dienų intensyvūs praktiniai mokymai-dirbtuvės
2017 balandžio 27-28 d. "Vytautas Mineral SPA" Birštone
Mokymai-dirbtuvės (su nakvyne) |
|
Mokymai Birštone, ketvirtadienį Intensyvi pirma mokymų diena, 10-23 val. |
|
Įvadinė paskaita apie vartotojo patirtį |
|
Mokymai-dirbtuvės (angl. workshop) |
|
Praktinių Birštono verslo atvejų sprendimas |
|
Vakarienė |
|
Kontaktų valandėlė (angl. networking) |
|
Nealkoholiniai ir silpnieji alkoholiniai gėrimai |
|
Nakvynė naujame sveikatingumo ir poilsio |
|
Mokymai Birštone, penktadienį Intensyvi antra mokymų diena, 9-16 val. |
|
Pusryčiai penktadienio rytą |
|
Mokymai-dirbtuvės (angl. workshop) |
|
Praktinių verslo atvejų sprendimas darbo grupėse |
|
Pietūs |
|
Mokymų apžvalga ir tolimesnės rekomendacijos |
Apgyvendinimas naujame sveikatingumo ir poilsio komplekse Vytautas Mineral SPA Birštone, vytautasmineralspa.lt
Tema: |
Vartotojo patirtis / Customer Experience (CX), Design Thinking metodika |
Skirta: |
Marketingo vadovams, taip pat prekės ženklų, produktų, procesų, įmonių vadovams bei kitiems, atsakingams už verslą ir/ar vartotojo patirtį |
Forma: |
Interaktyvios dirbtuvės (angl. workshop) |
Vieta: |
Nakvynė ir poilsis: sveikatingumo ir poilsio komplekse „Vytautas mineral SPA“, Karalienės Barboros al. 2, Birštonas LT-56139 Mokymai: „Eglės“ sanatorijos konferencijų salėje, |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pilnai pritaikyta |
Parkavimas: |
Nemokamas parkavimas „Vytautas mineral SPA“ ir „Eglės“ teritorijose |
Kooperavimasis nuvykimui: |
Registracijos failas |
Data: |
2017 m. balandžio 27-28 d. (ketvirtadienį-penktadienį) |
Trukmė: |
2 dienos |
Organizatorius: |
LiMA administracija |
Į mokymus-dirbtuves registruokitės užpildydami šią registracijos formą (mygtukas žemiau) ir pasirinkdami norimą dalyvavimo variantą.
Jei Jums reikalinga sąskaita-faktūra, atitinkamai pažymėkite registracijos formoje ir įveskite įmonės rekvizitus.
Sumokėti dalyvio mokestį galima pavedimu arba iš karto internetu per el. bankininkystę (Paysera).
Jei kyla klausimų susisiekite su Veronika Kiaunyte, renginiai@lima.lt, mob. +370 635 11789.
-----------------------
Pastaba. Bilietai vardiniai, negali būti perleisti kitiems asmenims. Nebegalint dalyvauti renginyje sumokėti pinigai grąžinami, dėl gražinimo kreiptis į LiMA veiklos koordinatorę - iki balandžio 20 d. grąžinama 100%, nuo balandžio 21 d. iki balandžio 25 d. grąžinama 50%. Neatvykus į renginį nepranešus iš anksto, pinigai negrąžinami.