Iššūkis – FMCG

Iššūkis – FMCG

2017-04-25 16:00, Kaunas, KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas | Dalyvauja: 75 Registracijos terminas: 2017-04-25

 

 

 Iššūkis - FMCG!

 

Kaip prekės ženklams spėti paskui vartotoją? Kiek dėmesio pirkimo procese tenka pakuotei ir kaip sukurti ją tobulą? Kaip įdarbinti lojalumą, kad jis generuotų papildomus pardavimus? Analizuosime tik FMCG – sektorių, kuris niekada nemiega. Įžvalgomis, patirtimi ir realiais pavyzdžiais dalinsis D. Dieninė, M. Gaigalas ir A. Chranovskis. Registruokitės!

Daiva Dieninė: „Būti prekių ženklu ar tiesiog būti AKCIJA?“ Kas svarbiau – būti perkamu čia ir dabar ar kurti vertę ateičiai? Kaip išlikti aktualiu ir dar būti mylimu? Pakalbėkime apie iššūkius, kuriuos šiandien patiria FMCG prekių ženklai.

Agnė Bilotaitė: „Stiprūs“ ir „Silpni“ prekių ženklai. Kaip užsitikrinti, kad Jūsų ženklui būtų suteikiama teisinė apsauga? Kodėl vieni ženklai saugomi labiau, o kiti mažiau? Kaip būti tarp pirmųjų?

Motiejus Gaigalas: „Pakuotės dizainas. Kodėl jis toks svarbus ir kaip nesusimauti?“ Mūsų klientams reikia ne įkvepiančių istorijų iš google. Jie ieško realių patarimų, pagalbos ir įkvėpimo. Todėl ir kalbėsime apie poreikį išsiskirti, pakuotės dizaino specifiką ir daromas klaidas, analizuosime realius case studies: produktas su komunikacija VS be komunikacijos, mainstream VS nišiniai ir t.t.

Andrius Chranovskis „Įdarbinti lojalumą - misija įmanoma?“ Gauti naudos iš lojalumo programų bandė beveik visi, bet pavyko tik nedaugeliui. Paanalizuokime, kur sėkmės raktas ir kaip juo rakinti papildomus pardavimus?

15:40

Registracijos pradžia

16:00        

Seminaro pradžia

16:00 – 16:35   Daiva Dieninė / i-marketing.lt
16:35 – 17:10 

Agnė Bilotaitė / Verslo ginčų advokatų kontoros JUREX partnerė, advokatė

    ---------- 17:10 – 17:25 pertrauka ------------
17:25  18:00 Motiejus Gaigalas / Moon Troops Creative Agency

18:00 – 18:35

Andrius Chranovskis / Lojalumo rinkodaros kompanija MORES BONI

Pranešėjai:

 

Daiva Dieninė, marketingo paslaugų nuomos įmonės "i-marketing.lt" direktorė ir projektų vadovė.

Marketingo sprendimai įmonėms AB "Kauno grūdai", ŽŪB "Nemate-kas", UAB "Galinta ir partneriai", UAB "Avitelos prekyba", PC "BIG-2", Klaipėdos LEZ valdymo bendrovė, "Dzintars" ir kt.

 

 

Agnė Bilotaitė | Verslo ginčų advokatų kontoros JUREX partnerė, advokatė

Agnė turi 11 metų profesinę patirtį. Pagrindinė advokatės veiklos sritis – atstovavimas civilinėse ir administracinėse bylose, ypač intelektinės nuosavybės, reklamos ir žiniasklaidos sritys.

 

 

 

Motiejus Gaigalas | Moon Troops Creative Agency įkūrėjas ir kūrybos vadovas. 
Lietuvos Grafinio Dizaino asociacijos narys, tarptautinio pakuočių dizaino portalo packageinspiration.com – įkūrėjas. Daugiau nei 7 metus Motiejus dirba su Lietuvoje gerai žinomais FMCG prekių ženklais, kuriant pakuotes ir prekės ženklus. Solidi patirtis valdant tarptautinius projektus prekės ženklų kūrime/dizaine ir pakuočių dizaine - nuo 2012 m. jau daugiau nei 10 projektų publikuota prestižiniuose tarptautiniuose dizaino portaluose.

Motiejus Gaigalas

 

 

Andrius Chranovskis | Lojalumo rinkodaros kompanijos MORES BONI įkūrėjas ir konsultantas.
Andrius yra lojalumo rinkodaros, CRM, tikslinės rinkodaros profesionalas. Sukūręs lojalumo programą OMNI ID, išvystęs legendinį LAISVALAIKĮ, šiuo metu vadovauja MAXIMA LT Pirkėjų lojalumo valdymo skyriui bei didžiausiai Baltijos šalyse lojalumo programai AČIŪ.

 

 

 

 

 

Seminarą moderuoja Haroldas Urbonavičius

 

 

 

 

Tema:

Iššūkis FMCG

Skirtas: 

Marketingo ir pardavimų specialistams

Forma:  Popietinis seminaras
Vieta:  KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas

Parkavimas:

PC „Molas“ automobilių parkavimo aikštelėje

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta (pilnai)

Data:  2017 m. balandžio 25 d. (antradienis), 16:00 val. Registracija prasideda 15:40 val.
Trukmė: 

2 val. 40 min.

Organizatorius:  LiMA Kauno skyriaus valdyba, Kristina Liesė
Dėl apmokėjimų kreiptis: LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607  
Dalyvio mokestis:   

Bilieto kaina: 45 Eur 50 Eur* iki balandžio 24 d.

 

 

Registruotis

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę