Iššūkis - FMCG!
Kaip prekės ženklams spėti paskui vartotoją? Kiek dėmesio pirkimo procese tenka pakuotei ir kaip sukurti ją tobulą? Kaip įdarbinti lojalumą, kad jis generuotų papildomus pardavimus? Analizuosime tik FMCG – sektorių, kuris niekada nemiega. Įžvalgomis, patirtimi ir realiais pavyzdžiais dalinsis D. Dieninė, M. Gaigalas ir A. Chranovskis. Registruokitės!
Daiva Dieninė: „Būti prekių ženklu ar tiesiog būti AKCIJA?“ Kas svarbiau – būti perkamu čia ir dabar ar kurti vertę ateičiai? Kaip išlikti aktualiu ir dar būti mylimu? Pakalbėkime apie iššūkius, kuriuos šiandien patiria FMCG prekių ženklai.
Agnė Bilotaitė: „Stiprūs“ ir „Silpni“ prekių ženklai. Kaip užsitikrinti, kad Jūsų ženklui būtų suteikiama teisinė apsauga? Kodėl vieni ženklai saugomi labiau, o kiti mažiau? Kaip būti tarp pirmųjų?
Motiejus Gaigalas: „Pakuotės dizainas. Kodėl jis toks svarbus ir kaip nesusimauti?“ Mūsų klientams reikia ne įkvepiančių istorijų iš google. Jie ieško realių patarimų, pagalbos ir įkvėpimo. Todėl ir kalbėsime apie poreikį išsiskirti, pakuotės dizaino specifiką ir daromas klaidas, analizuosime realius case studies: produktas su komunikacija VS be komunikacijos, mainstream VS nišiniai ir t.t.
Andrius Chranovskis „Įdarbinti lojalumą - misija įmanoma?“ Gauti naudos iš lojalumo programų bandė beveik visi, bet pavyko tik nedaugeliui. Paanalizuokime, kur sėkmės raktas ir kaip juo rakinti papildomus pardavimus?
15:40 |
Registracijos pradžia |
16:00 |
Seminaro pradžia |
16:00 – 16:35 | Daiva Dieninė / i-marketing.lt |
16:35 – 17:10 |
Agnė Bilotaitė / Verslo ginčų advokatų kontoros JUREX partnerė, advokatė |
---------- 17:10 – 17:25 pertrauka ------------ | |
17:25 – 18:00 | Motiejus Gaigalas / Moon Troops Creative Agency |
18:00 – 18:35 |
Andrius Chranovskis / Lojalumo rinkodaros kompanija MORES BONI |
Pranešėjai:
|
||
Daiva Dieninė, marketingo paslaugų nuomos įmonės "i-marketing.lt" direktorė ir projektų vadovė. Marketingo sprendimai įmonėms AB "Kauno grūdai", ŽŪB "Nemate-kas", UAB "Galinta ir partneriai", UAB "Avitelos prekyba", PC "BIG-2", Klaipėdos LEZ valdymo bendrovė, "Dzintars" ir kt. |
||
|
||
Agnė Bilotaitė | Verslo ginčų advokatų kontoros JUREX partnerė, advokatė Agnė turi 11 metų profesinę patirtį. Pagrindinė advokatės veiklos sritis – atstovavimas civilinėse ir administracinėse bylose, ypač intelektinės nuosavybės, reklamos ir žiniasklaidos sritys. |
||
|
||
Motiejus Gaigalas | Moon Troops Creative Agency įkūrėjas ir kūrybos vadovas. |
||
|
||
Andrius Chranovskis | Lojalumo rinkodaros kompanijos MORES BONI įkūrėjas ir konsultantas. |
||
|
||
Seminarą moderuoja Haroldas Urbonavičius |
||
|
Tema: |
Iššūkis FMCG |
Skirtas: |
Marketingo ir pardavimų specialistams |
Forma: | Popietinis seminaras |
Vieta: | KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas |
Parkavimas: |
PC „Molas“ automobilių parkavimo aikštelėje |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta (pilnai) |
Data: | 2017 m. balandžio 25 d. (antradienis), 16:00 val. Registracija prasideda 15:40 val. |
Trukmė: |
2 val. 40 min. |
Organizatorius: | LiMA Kauno skyriaus valdyba, Kristina Liesė |
Dėl apmokėjimų kreiptis: | LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607 |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 45 Eur 50 Eur* iki balandžio 24 d.
Registruotis
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę
|