2017 balandžio 20 d.
LiMA seminaras
[prof]
KAIP NUPIRKTI KŪRYBINĮ SPRENDIMĄ?
Bendras LiMA, KOMAA ir RSVA seminaras
|
Šį seminarą surengti paskatino rinkos aktualijos - metų pradžioje įvykę Telia Lietuva ir Tele2 konkursai komunikacijos partneriui išsirinkti, RSVA viešai išreikštos abejonės dėl šių konkursų skaidrumo, Tele2 viešas pasipiktinimas, RSVA tęsiamos diskusijos su Telia Lietuva.
Situaciją plačiai aprašė žiniasklaida:
Šiuo seminaru siekiama paskatinti verslą atsakingai ir skaidriai atsirinkti tiekėjus, edukuoti kaip teisingai organizuoti konkursus, bei ieškoti sprendimų kaip pagerinti situaciją rinkoje.
|
I dalis. PRANEŠIMAI
Agentūros pasirinkimo organizavimas: KOMAA standartas Deja, su panašiomis situacijomis susiduria ir reklamos rinka, net didžiausios Lietuvos ir kitų Europos Sąjungos šalių įmonės, kurios konkursus organizuoja jau daugiau nei 20 metų. Ne visi marketingo vadovai žino kaip užtikrinti efektyvų ir skaidrų konkursą, todėl susiduriama su neefektyviais procesais, be to, nukenčia reklamos agentūrų teikiamų pasiūlymų ir vėlesnio darbo kokybė. Siekdamos spręsti šias problemas, Pasaulio reklamuotojų federacija (World Federation of Advertisers, WFA) ir Europos komunikacijos agentūrų asociacija (European Association of Communication Agencies, EACA) parengė konkursų rengimo gerosios praktikos gaires bei rekomendacijas dėl užsakovo ir agentūros santykių. Pranešimo metu pristatomos gairės ir rekomendacijos kaip jas įdiegti Jūsų atstovaujamų įmonių praktikoje. |
Gintaras Šeputis KOMAA direktorius
|
|
Paulius Tamulionis RSVA atstovas, „Idea Prima“ direktorius |
Konkursai: strategija vs grožis Atsakymų į kasdien kylančius klausimų paieškos: Kodėl skelbiami konkursai?
|
II dalis. DISKUSIJA
Agentūrų konkursai: ar tikrai laimi geriausias?
Diskusiją moderuoja:
Mindaugas Lapinskas
Marketingo konsultantas
Diskusijoje dalyvauja:
„Įmonė, skelbdama komunikacijos tiekėjo konkursą, dažnai nesuvokia ilgalaikių padarinių. Kartais paprasčiausias tingėjimas ar tiesiog laiko ir/ar dėmesio stoka išvirsta į nuostolius kompanijai, įvaizdžiui, prekės ženklui” Gintaras Šeputis |
||
Andrius Baranauskas |
||
„Visada laimi geriausias, nes tai konkurso rengėjo sprendimas ir jo atsakomybė. Tačiau nebūtinai geriausias laimi sąžiningoje kovoje. Vis dar yra daug abejotinų konkursų, kurie rengiami arba susirinkti idėjų, arba patikrinti kainas, arba formaliai pratęsti agentūros sutartį”
Paulius Tamulionis |
||
„Aš tikiu R. Boch pasakymu: „Geriau prarasti pinigus, negu pasitikėjimą“. Be to, tikiu, kad gamta mėgsta harmoniją, tikiu, kad tiesa anksčiau ar vėliau visada ateina, pasiveja ar tiesiog pasitinka” Aurelija Kazlauskienė |
||
„Ką rodo pasauliniai tyrimai, o iš jų „trendai“ laiminčių įmonių – šiandiena laimi paprastumas/ekologiškumas plačiąja šių žodžių prasme”
|
||
Audronė Mažeikaitė |
||
Tema: |
Agentūrų konkursų organizavimas |
Sritis: | Skaidrumas rinkoje |
Skirtas: |
1. Įmonių marketingo vadovams ir kolegoms, atsakingiems už agentūrų, tiekėjų pasirinkimą. 2. Agentūrų vadovams ir kolegoms, parduodantiems savo idėjas klientams. |
Forma: | Popietinis seminaras, PROFESIONALAMS linija |
Vieta: | Viešbutis „BEST WESTERN Vilnius“ Konstitucijos pr. 14, Stiklo salė |
Parkavimas: |
Parkavimas prie viešbučio "Best Western" mokamas |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
(bus patikslinta) |
Data: | 2017 m. balandžio 20 d. (ketvirtadienis), 15.00 val. |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: | LiMA administracija, Gintautas Kučas, gintautas.kucas@lima.lt, +37069936406 |
Dėl apmokėjimų kreiptis: | LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +37067290607 |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 45 Eur
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
KOMAA nariams: nemokamai (registruodami įveskite KOMAA kvietimo kodą) RSVA nariams: nemokamai (registruodami įveskite RSVA kvietimo kodą) LRVS nariams: nemokamai (registruodami įveskite LRVS kvietimo kodą)
|
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur |