[prof] Marketingo procesų valdymas – kelias į sėkmę pardavimuose

[prof] Marketingo procesų valdymas – kelias į sėkmę pardavimuose

2017-05-19 17:00, Klaipėda, Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A | Dalyvauja: 18 Registracijos terminas: 2017-05-19

 

MARKETINGO PROCESŲ VALDYMAS – KELIAS Į SĖKMĘ PARDAVIMUOSE

 

Stiprėjant konkurencijai ir sparčiai vystantis išmaniosioms technologijoms, išsilaikyti rinkoje taps iššūkiu. Laimės tos organizacijos, kurios turės puikiai funkcionuojančias procesų valdymo sistemas. Marketingo procesai gali puikiai integruotis į bendrą įmonės procesų valdymo sistemą ir padėti didinti pardavimus, bei laimėti konkurencinėje kovoje.

 

Seminare bus įvardinti 6 pagrindiniai marketingo proceso valdymo elementai, kurių pagalba galima sėkmingai auginti įmonės rezultatyvumą. Visada yra sakoma, kad procesų optimizavimas ir valdymas – tai resursų taupymas. O kokius resursus taupo rinkodara, marketingas? Seminare bus pristatytas raktinis elementas, kurio pagalba vis tik galima taupyti resursus marketingo procese.

 

Marketingo procesų valdymui yra naudojamos įvairios sistemos,  tarp jų ir LEAN sistema. Seminare  aptarsime kaip mes vis tik suprantame kas tai yra procesai ir kokie yra jo valdymo elementai. Tuomet rasis supratimas iš tikrųjų kuo gali būti naudinga vienokia ar kitokia procesų valdymo sistemą.

 

Seminarą ves ir savo ilgamete patirtimi dalinsis lektorė Dr. Diana Lodienė - sėkminga procesų optimizavimo konsultantė ir ekspertė, „Di Lodi“ direktorė, sukaupusi sėkmingos 17 metų vadovavimo įmonėms, 3 metų konsultavimo ir 7 metų mokymų vedimo patirties. Daugiau ir plačiau: www.iprocess.lt

 

Lektorė: Dr. Diana Lodienė

Diana yra sukaupusi 17 metų vadovavimo patirtį prekybos, gamybos bei paslaugų sektoriuose, puikiai įsisavinusi vadybos ir procesų valdymo subtilybes stambiose UAB "Salantų pienas", UAB "Samsonas", GmbH "Lex System", UAB “Selita ir Ko”, UAB „Palink“ organizacijose. 

 

Parengusi ir publikavusi 12 mokslinių straipsnių procesų ir pokyčių valdymo tematikomis, dalyvavusi 6 tarptautinėse mokslinėse konferencijose ir rengusi pranešimus procesų ir organizacijų valdymo temomis. 

 

Diana dirbo su šiais klientais: Admen Baltic, Idomus, Adampolis, Senukai, Paradis, Baltic Car Equipment, Geovizija, Avona, Euroatletas, Volfas Engelman, Termolink, Gera Dovana ir kt.

 

Tema: 

Marketingo procesų valdymas – kelias į sėkmę pardavimuose

Sritis:

Marketingo vadyba, Įmonės procesų valdymas

Skirtas: 

Marketingo, pardavimų padalinio ir įmonių vadovams, marketingo specialistams

Forma: 

Seminaras

Vieta: 

Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A

Parkavimas:

Mokamas

Data: 

2017 m. gegužės 19 d. (penkatdienį) 17:00

Trukmė: 

apie 2 val.

Organizatorius: 

LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba, Sandra Kazlauskaitė

Kilus klausimams kreiptis:

LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607

Vietų skaičius:

90

Dalyvio mokestis:   

Bilieto kaina: 45 Eur 

Registruotis

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM).

Įsigykite seminarų abonementą →

Mokesčiai nurodyti su PVM.