Ruduo - tikras galvos skausmas marketingo skyriui - metas planuoti marketingo veiksmus bei biudžetą jiems įgyvendinti. Kaip efektyviai planuoti marketingo biudžetą? Kaip efektyviai išnaudoti ribotus finansinius išteklius? Kokią vietą biudžete užims reklama internete?
Marketingo veiksmų biudžeto rengimasRita Šimkutė Rinkodaros komunikacijos srityje darbuojasi daugiau nei 10 metų. "Lietuvos draudime" kuruoja ne tik rinkodaros komunikacijos, bet ir prekės ženklo, rinkos tyrimų, klientų patirties valdymo sritis. Marketingo biudžetų rengimas bei valdymas visos Bendrovės mastu - viena iš sričių, kurioje nuolat ieškoma balanso tarp efektyvių investicijų ir kaštų. |
Interneto kanalų biudžetavimas remiantis žiniasklaidos agentūros know-howGedas Kučinskas Žiniasklaidos planavimo rinkos strategas, didžiausių įmonių Lietuvoje medija strategijų autorius, įdarbinęs ekonometriją ir didžiuosius duomenis sprendimams priimti. Nuolat analizuojantis žiniasklaidos kanalų įtaką pardavimams, vartotojo keliones (tiek online/tiek offline) ir optimizuojantis kanalus taip kad jie turėtų didžiausią grąžą tiek pardavimams, tiek ilgalaikei įmonės sėkmei. |
Skaitmeninė reklama: kaip investuoti, o ne švaistyti?Audrius Janulis Skaitmeninių technologijų ir tendencijų entuziastas. Prieš tai dirbęs tokiose skaitmeninėse reklamos agentūrose kaip Gaumina ir Ad Fingers. Dabar dirba interneto reklamos platformos „Adform“ komercijos direktoriumi Baltijos šalims. Konsultuoja media agentūras, reklamos užsakovus ir tinklapius, kaip pasitelkiant technologiją, automatizuoti reklamos pirkimą, kaip reklamą analizuoti ir priimti geresnius sprendimus remiantis sukauptais duomenimis.. |
Parengti rinkodaros biudžetą, kuris veikia: kryptis, formą, perspektyvąIndrė Radavičienė Kaip parengti tokį rinkodaros biudžetą, kuris veiktų ir taptų puikiu darbo instrumentu? Svarbu teisingai pasirinkti strateginę kryptį, kuri leistų atlikti kryptingesnę prognozę. Taip pat, sukurti arba adaptuoti tokią biudžeto formą, kuri būtų patogi ir funkcionali. Pirmiausia, tai puikus darbo instrumentas, kuris leidžia ne tik numatyti verslo perspektyvas, bet ir kryptingai siekti užsibrėžtų rezultatų. |
Digital reklama iš didelės įmonės perspektyvos
Andrius Samuolis Turintis 10 metų patirtį marketingo srityje. Smalsumas, aistra naujovėms ir orientacija į rezultatą prieš daugiau nei 4 metus atvedė į Digital komunikacijos sritį. Šiuos metus lydėjo šimtai įgyvendintų kampanijų su tarptautiniais ir vietiniais TOP prekių ženklais – patirta daug pergalių, o svarbiausia – išmoktos karčios pamokos, kurios ir yra raktas į sėkmę. |
2017 spalio 18 d., trečiadienis
16:30 - 17:00 | Dalyvių registracija |
17:00-17:30 | Indrė Radavičienė |
17:35-17:55 | Audrius Janulis |
18:00-18:20 | Rita Šimkutė |
18:20-18:40 | Kavos pertraukėlė |
18:40-19:00 | Andrius Samuolis |
19:05-19:25 | Gedas Kučinskas |
19:30 | Pabaiga |
Sritis: |
Rinkodara, vadyba |
Tema: |
Marketingo biudžeto planavimas. Kaip ir kiek išleisti internete? |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Best Western Hotel Vilnius, Konstitucijos pr. 14, Vilnius |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Nepritaikyta |
Parkavimas: |
Mokamas parkavimas |
Data: |
2017 m. spalio 18 d. (trečiadienis) 17.00 val. |
Trukmė: |
~2,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus valdyba, renginiai@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 45 Eur.
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM). |