[prof] Marketingo biudžeto planavimas. Kaip ir kiek išleisti internete?

[prof] Marketingo biudžeto planavimas. Kaip ir kiek išleisti internete?

2017-10-18 17:00, Vilnius, Best Western Hotel Vilnius, Konstitucijos pr. 14, Vilnius | Dalyvauja: 165 Registracijos terminas: 2017-10-18

Marketingo biudžeto planavimas

Kaip ir kiek išleisti internete?

Ruduo - tikras galvos skausmas marketingo skyriui - metas planuoti marketingo veiksmus bei biudžetą jiems įgyvendinti. Kaip efektyviai planuoti marketingo biudžetą? Kaip efektyviai išnaudoti ribotus finansinius išteklius? Kokią vietą biudžete užims reklama internete?

Marketingo veiksmų biudžeto rengimas

Rita Šimkutė 

Rinkodaros komunikacijos srityje darbuojasi daugiau nei 10 metų. "Lietuvos draudime" kuruoja ne tik rinkodaros komunikacijos, bet ir prekės ženklo, rinkos tyrimų, klientų patirties valdymo sritis. Marketingo biudžetų rengimas bei valdymas visos Bendrovės mastu - viena iš sričių, kurioje nuolat ieškoma balanso tarp efektyvių investicijų ir kaštų.

Interneto kanalų biudžetavimas remiantis žiniasklaidos agentūros know-how

Gedas Kučinskas 

Žiniasklaidos planavimo rinkos strategas, didžiausių įmonių Lietuvoje medija strategijų autorius, įdarbinęs ekonometriją ir didžiuosius duomenis sprendimams priimti. Nuolat analizuojantis žiniasklaidos kanalų įtaką pardavimams, vartotojo keliones (tiek online/tiek offline) ir optimizuojantis kanalus taip kad jie turėtų didžiausią grąžą tiek pardavimams, tiek ilgalaikei įmonės sėkmei.

Skaitmeninė reklama: kaip investuoti, o ne švaistyti?

Audrius Janulis 

Skaitmeninių technologijų ir tendencijų entuziastas. Prieš tai dirbęs tokiose skaitmeninėse reklamos agentūrose kaip Gaumina ir Ad Fingers. Dabar dirba interneto reklamos platformos „Adform“ komercijos direktoriumi Baltijos šalims. Konsultuoja media agentūras, reklamos užsakovus ir tinklapius, kaip pasitelkiant technologiją, automatizuoti reklamos pirkimą, kaip reklamą analizuoti ir priimti geresnius sprendimus remiantis sukauptais duomenimis..

Parengti rinkodaros biudžetą, kuris veikia: kryptis, formą, perspektyvą

Indrė Radavičienė 

Kaip parengti tokį rinkodaros biudžetą, kuris veiktų ir taptų puikiu darbo instrumentu? Svarbu teisingai pasirinkti strateginę kryptį, kuri leistų atlikti kryptingesnę prognozę. Taip pat, sukurti arba adaptuoti tokią biudžeto formą, kuri būtų patogi ir funkcionali. Pirmiausia, tai puikus darbo instrumentas, kuris leidžia ne tik numatyti verslo perspektyvas, bet ir kryptingai siekti užsibrėžtų rezultatų.

Digital reklama iš didelės įmonės perspektyvos

Andrius Samuolis

Turintis 10 metų patirtį marketingo srityje. Smalsumas, aistra naujovėms ir orientacija į rezultatą prieš daugiau nei 4 metus atvedė į Digital komunikacijos sritį. Šiuos metus lydėjo  šimtai įgyvendintų kampanijų su tarptautiniais ir vietiniais TOP prekių ženklais – patirta daug pergalių, o svarbiausia –  išmoktos karčios pamokos, kurios ir yra raktas į sėkmę.

2017 spalio 18 d., trečiadienis

16:30 - 17:00 Dalyvių registracija
17:00-17:30 Indrė Radavičienė
17:35-17:55 Audrius Janulis
18:00-18:20 Rita Šimkutė
18:20-18:40 Kavos pertraukėlė
18:40-19:00 Andrius Samuolis
19:05-19:25 Gedas Kučinskas
19:30 Pabaiga

Sritis:

Rinkodara, vadyba

Tema:

Marketingo biudžeto planavimas. Kaip ir kiek išleisti internete?

Forma:

Seminaras

Vieta:

Best Western Hotel Vilnius, Konstitucijos pr. 14, Vilnius

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Nepritaikyta

Parkavimas: 

Mokamas parkavimas

Data:

2017 m. spalio 18 d. (trečiadienis) 17.00 val.

Trukmė:

~2,5 val.

Organizatorius:

LiMA Vilniaus valdyba, renginiai@lima.lt 

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina:  45 Eur.

Registruotis

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM).

Įsigykite seminarų abonementą →