Suklastotos naujienos gali būti žymiai efektyvesnės nei tikros naujienos bei reklama, nes jos žaidžia be taisyklių.
Objektyviais faktais mažiau pasitikima nei emocinį efektą turinčiomis žinutėmis, atitinkančiomis asmeninius įsitikinimus.
Kodėl visuomenė (vartotojai) taip elgiasi, koks suklastotų naujienų mąstas, ir ką daryti mums.
FAKE NEWSVytautas Benokraitis Dezinformacija, propaganda, apgaulingos, klaidinančios, melagingos naujienos – sinonimai, kuriems įprasminti plačiai pradėtas naudoti terminas „fake news“. Ar neprieisime taško, kai kiekviename žingsnyje teks tikrinti, kas tikra, o kas ne? Ar esame tam pasiruošę? Kaip tai mus veikia dabar ir kaip veiks ateityje? Apie didelius iššūkius, laukiančius žiniasklaidos, reklamos ir žiniasklaidos planavimo agentūrų, reklamos užsakovų ir apskritai visuomenės kalbės Interneto portalų ir leidybos grupės DELFI direktorius, turintis daugiau nei 15 metų patirtį žiniasklaidoje, Vytautas Benokraitis |
POST-TRUTH WORLDKęstutis Gečas „INK agency“ vyriausiasis partneris ir RSVA tarybos narys bei ne vienerius metus tinklaraščio „Dansu“ bendraautorius. Kęstutis Gečas pasakos kaip komunikuoti pasaulyje, kur žmonės gauna per daug informacijos ir didžiąja jos dalimi nebetiki? Emocijos vs. logika. Tiesa vs. tikėjimas. Objektyvumas vs. vertybinis subjektyvumas. |
BRAND SAFETYJustas Juozapaitis ir Artūras Olšauskas Justas Juozapaitis, Media House interneto skyriaus vadovas ir Artūras Olšauskas, Media House verslo vystymo vadovas pristatys temą reklamos konteksto kontrolė: grėsmės, išmėgintos priemonės ir įžvalgos. |
Priešiška informacinė aplinkaAurimas Aurimas iš Lietuvos kariuomenės (SKD) pasakos kaip priešiškai propagandai panaudojama mūsų šalies istorija, iškreipiami istoriniai faktai bei ko tuo siekiama |
2017 spalio 3 d., antradienis
15:30 - 16:00 | Dalyvių pastikimas + kava |
16:00-16:30 | Vytautas Benokraitis. FAKE NEWS |
16:30-17:00 | Aurimas. Priešiška informacinė aplinka |
17:00-17:20 | Kavos pertraukėlė |
17:20-17:50 | Kęstutis Gečas. POST-TRUTH WORLD |
17:50-18:20 | Justas Juozapaitis ir Artūras Olšauskas. BRAND SAFETY |
Sritis: |
Informacija ir suvokimas |
Tema: |
Kas dabar (ne)meluoja? |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Prie SMK arba kitoje pusėje Siemens arenos aikštelėje |
Data: |
2017 m. spalio 3 d. (antradienis) 16.00 val. |
Trukmė: |
~2,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, renginiai@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 39 Eur
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM). |