Prekinis ženklas - neabejotinai viena pagrindinių kiekvienos kompanijos vertybių. Jis gali padėti pritraukti tikslinę auditoriją, pasakoti jūsų istoriją, atspindėti vertybes, galiausiai formuoti įprotį rinktis būtent jūsų produkciją. Į prekinio ženklo žinomumą investuojama, jo siekiama. Tad kas nutinka, jog kartais prekinį ženklą reikia keisti?
Kokios rebranding‘o priežastys?
Įmonių susiliejimas, prekinio ženklo "nusidevėjimas", teisiniai aspektai, ėjimas į kitas rinkas? Kokie pagrindiniai etapai kiekvienu atveju?
Rebrandingas. Įvairios priežastys ir skirtingi keliai siekiant geresnio rezultatoAušra Pažėraitė Verslas sekasi puikiai? Klientai akimirksniu atpažįsta jūsų prekės ženklą? Vartotojai liaupsina ir rekomenduoja? Darbuotojai užsimotyvavę, patys sau darbus susigalvoja? Tai gal rebrandingo reikėtų...? Aušra Pažėraitė supažindindins Jus su pagrindinėmis rebranding'o priežastimis ir būdais jį įgyvendinti. |
Kelias į TeliaVaida Jurkoniene Vaida Jurkonienė kalbės apie pasirinktą "Telia" re-branding strategiją, kuo ji buvo grindžiama, kaip pavyko pasiekti tai kas buvo suplanuota ir ko išmoko. |
Naujas vardas, tie patys žmonės – kaip Statoil virto Circle KRENATA TIMOŠČIK 4 mėnesiai ir 4 mln. eurų. Kanados kapitalo bendrovė „Circle K Lietuva“ per keturis mėnesius visoje Lietuvoje pakeitė valdomo degalinių tinklo pavadinimą, atsisakydama buvusio akcininko „Statoil“ vardo. Tai greičiausias ir brangiausias visapusio aptarnavimo degalinių pavadinimo bei vizualinio identiteto keitimas Lietuvoje. Kokie iššūkiai teko marketingui? Nuo darbuotojų įsitraukimo, tikėjimo pokyčiais kūrimo įmonės viduje iki techninių darbų planavimo ir įgyvendinimo, marketingo planų ir netgi švenčių klientams. |
Nuo Šviežios kavos prie Huracan Coffee
Vytautas Kratulis Jau beveik dvidešimt metų veikiančios kavos gamybos didmeninės bei mažmeninės prekybos įmonės „Huracan Coffee“ įkūrėjas ir vadovas papasakos apie prekės ženklo „Šviežia kava“ keitimą į „Huracan Coffee“. Kodėl buvo nuspręsta keisti prekės ženklą? Ar šis drąsus sprendimas pasitvirtino? Su kokiais sunkumais teko susidurti? Apie visa sužinosite seminare tiesiai iš kavos eksperto lūpų. |
2017 lapkričio 14 d., antradienis
16:30-17:00 | Dalyvių registracija |
17:00 – 17:10 | Pradžia |
17:10 – 17:40 | Aušra Pažėraitė. Rebrandingas. Įvairios priežastys ir skirtingi keliai siekiant geresnio rezultato. |
17:40 – 18:05 | Renata timoščik. Naujas vardas, tie patys žmonės – kaip Statoil virto Circle K. |
18:05 – 18:20 | Kavos pertraukėlė |
18:20 – 18:50 | Vaida Jurkonienė. Kelias į Telia. |
18:50 – 19:15 | Vytautas Kratulis. Nuo Šviežios kavos prie Huracan Coffee. |
Sritis: |
Rinkodara, vadyba |
Tema: |
Rebranding. Priežastys, keliai ir sėkmės istorijos |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Nepritaikyta |
Parkavimas: |
Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje |
Data: |
2017 m. lapkričio 14 d. (antradienis) 17.00 val. |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, renginiai@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 45 Eur.
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM). |