Rebranding. Priežastys, keliai ir sėkmės istorijos

Rebranding. Priežastys, keliai ir sėkmės istorijos

2017-11-14 17:00, Vilnius, Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius | Dalyvauja: 131 Registracijos terminas: 2017-11-14

Rebranding

Priežastys, keliai ir sėkmės istorijos

Prekinis ženklas - neabejotinai viena pagrindinių kiekvienos kompanijos vertybių. Jis gali padėti pritraukti tikslinę auditoriją, pasakoti jūsų istoriją, atspindėti vertybes, galiausiai formuoti įprotį rinktis būtent jūsų produkciją. Į prekinio ženklo žinomumą investuojama, jo siekiama. Tad kas nutinka, jog kartais prekinį ženklą reikia keisti?

Kokios rebranding‘o priežastys?

Įmonių susiliejimas, prekinio ženklo "nusidevėjimas", teisiniai aspektai, ėjimas į kitas rinkas? Kokie pagrindiniai etapai kiekvienu atveju?

Rebrandingas. Įvairios priežastys ir skirtingi keliai siekiant geresnio rezultato

Aušra Pažėraitė

Verslas sekasi puikiai? Klientai akimirksniu atpažįsta jūsų prekės ženklą? Vartotojai liaupsina ir rekomenduoja? Darbuotojai užsimotyvavę, patys sau darbus susigalvoja? Tai gal rebrandingo reikėtų...? Aušra Pažėraitė supažindindins Jus su pagrindinėmis rebranding'o priežastimis ir būdais jį įgyvendinti.

Kelias į Telia

Vaida Jurkoniene

Vaida Jurkonienė kalbės apie pasirinktą "Telia" re-branding strategiją, kuo ji buvo grindžiama, kaip pavyko pasiekti tai kas buvo suplanuota ir ko išmoko.

Naujas vardas, tie patys žmonės – kaip Statoil virto Circle K

RENATA TIMOŠČIK

4 mėnesiai ir 4 mln. eurų. Kanados kapitalo bendrovė „Circle K Lietuva“ per keturis mėnesius visoje Lietuvoje pakeitė valdomo degalinių tinklo pavadinimą, atsisakydama buvusio akcininko „Statoil“ vardo. Tai greičiausias ir brangiausias visapusio aptarnavimo degalinių pavadinimo bei vizualinio identiteto keitimas Lietuvoje. Kokie iššūkiai teko marketingui? Nuo darbuotojų įsitraukimo, tikėjimo pokyčiais kūrimo įmonės viduje iki techninių darbų planavimo ir įgyvendinimo, marketingo planų ir netgi švenčių klientams.

Nuo Šviežios kavos prie Huracan Coffee

Vytautas Kratulis

Jau beveik dvidešimt metų veikiančios kavos gamybos didmeninės bei mažmeninės prekybos įmonės „Huracan Coffee“ įkūrėjas ir vadovas papasakos apie prekės ženklo „Šviežia kava“ keitimą į „Huracan Coffee“. Kodėl buvo nuspręsta keisti prekės ženklą? Ar šis drąsus sprendimas pasitvirtino? Su kokiais sunkumais teko susidurti? Apie visa sužinosite seminare tiesiai iš kavos eksperto lūpų.


2017 lapkričio 14 d., antradienis

16:30-17:00 Dalyvių registracija
17:00 – 17:10 Pradžia
17:10 – 17:40 Aušra Pažėraitė. Rebrandingas. Įvairios priežastys ir skirtingi keliai siekiant geresnio rezultato.
17:40 – 18:05 Renata timoščik. Naujas vardas, tie patys žmonės – kaip Statoil virto Circle K.
18:05 – 18:20 Kavos pertraukėlė
18:20 – 18:50 Vaida Jurkonienė. Kelias į Telia.
18:50 – 19:15 Vytautas Kratulis. Nuo Šviežios kavos prie Huracan Coffee.

 

Sritis:

Rinkodara, vadyba

Tema:

Rebranding. Priežastys, keliai ir sėkmės istorijos

Forma:

Seminaras

Vieta:

Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Nepritaikyta

Parkavimas: 

Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje

Data:

2017 m. lapkričio 14 d. (antradienis) 17.00 val.

Trukmė:

~2 val.

Organizatorius:

LiMA Vilniaus skyriaus valdyba,  renginiai@lima.lt 

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina:  45 Eur.

Registruotis

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM).

Įsigykite seminarų abonementą →