Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2018 m.?
Ko laukti ir kam ruoštis ?
Įžvalgomis dalinasi:
|
Socialiniai tinklai: užtenka kartotis, važiuojam toliau. Trumpa instrukcija, kaip elgtis, kad ne(be)degintumėt pinigųAidis Dalikas Kūrybos procesų vadovas, Socialus Marketingas Socialinių tinklų pasaulis keičiasi labai greitai. Tai, ką darėte vakar, šiandien jau nebeveikia, o rytoj gali ir atnešti nemažų nuostolių. Ką darote blogai jau šiandien? Ką reikėtų žinoti rytoj? Ką reikia žinoti apie naujus Facebook algoritmus prekės ženklo puslapiams. Kaip nepasimesti, suprasti ir išnaudoti pasikeitimus savo prekės ženklo naudai? Trumpai, aiškiai ir be išvedžiojimų. |
|
2018 metų komunikacijos kanalai internete: kur, kada ir kaip? Į ką atkreipti dėmesįGedas Kučinskas Strategijos vadovas, BPN Lietuva Big data, AI, Voice recognition - labai skambu, bet tikėtina, kad 2018 visa tai panaudosite minimaliai arba visai nepanaudosite. Svarbūs ir iš karto pritaikomi dalykai apie komunikacijos kanalus internete, panaudojami kiekvienoje komunikacijos strategijoje. |
|
Influencerių marketingas: kaip netapti tik dar vienu prekės ženklu X influencerio Y sraute Laura Aleksandravičė Influenceriai.lt įkūrėja Norint pasiekti efektyvų rezultatą šiandien jau nebeužtenka vieną ar du kartus per metus kam nors sumokėti ar suorganizuoti vieną kitą influencerių kampaniją. Kaip netapti tik dar vienu prekės ženklu X influencerio Y sraute? Kokie iššūkiai ir galimybės laukia influencerių marketingo industrijos 2018? |
|
2018 vartotojo patirties gerinimo metai - kas įvyko 2017, į ką koncentruotis 2018’ais bei nuo ko pradėti gerinti vartotojo (digital) patirtįRadvilas Šeputis Konversijų optimizavimo meistras, @sem.lt Yra būdas kaip jūsų tinklapis iš tiesų gali padėti pasiekti verslo tikslų. Tai vienintelis būdas sužinoti, kokių tiksliai pakeitimų reikia, kad esamas lankytojų srautas generuotų kur kas daugiau pelno. Pasikalbėkim apie konversijų optimizavimą ir tokį būdą gerinti vartotojo skaitmeninę patirtį. |
|
Kas iš tikrųjų slypi po pavadinimu „Skaitmenine transformacija”?Paulius Lazauskas Generalinis direktorius ir bendraįkūrėjas, iTo Versle vis labiau girdimas apibrėžimas „Skaitmeninė transformacija”, kuris kelia klausimų kas tai? Ar tai vyksta tik dabar? Ar tai vyko ir anksčiau? Ar tam reikėtų ruoštis ir mūsų verslui, o gal mes jau tai darome? Koks vaidmuo tenka marketingistui? |
|
Blockchain era. Ar tai palies marketingo žmones?Andrius Kontrimavičius Partneris, digitouch! Nauji ICO veržiasi į dienos šviesą, kaip tai pakeis skaitmeninę rinką ir ko tikėtis bei laukti iš naujų blockchain’inių produktų. |
2018 m. sausio 18 d. (ketvirtadienis)
16:30 - 17:00 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
17:00 - 17:30 | Radvilas Šeputis / @sem.lt |
17:30 - 17:55 | Paulius Lazauskas / iTo |
17:55 - 18:20 | Andrius Kontrimavičius / digitouch! |
18:20 - 18:35 | Kavos petraukėlė |
18:35 - 19:10 | Aidis Dalikas / Socialus Marketingas |
19:10 - 19:35 | Gedas Kučinskas / BPN Lietuva |
19:35 - 20:00 |
Laura Aleksandravičė / Influenceriai.lt įkūrėja |
Sritis: |
Marketingas, skaitmeninis marketingas, vadyba |
Tema: |
Digital Marketing Update. 2018. |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje |
Data: |
2018 m. sausio 18 d. (ketvirtadienis) 17.00 val. |
Trukmė: |
~3,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, renginiai@lima.lt |
Dėl apmokėjimų kreiptis: |
LiMA veiklos koordinatorė Ugnė Kasperavičiūtė, renginiai@lima.lt, +37067290607. |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 45 Eur |
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |