Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2018 m.?
Ko laukti ir kam ruoštis?
Įžvalgomis dalinasi:
|
Socialiniai tinklai: užtenka kartotis, važiuojam toliau. Trumpa instrukcija, kaip elgtis, kad ne(be)degintumėt pinigųAidis Dalikas Kūrybos procesų vadovas, Socialus Marketingas Socialinių tinklų pasaulis keičiasi labai greitai. Tai, ką darėte vakar, šiandien jau nebeveikia, o rytoj gali ir atnešti nemažų nuostolių. Ką darote blogai jau šiandien? Ką reikėtų žinoti rytoj? Ką reikia žinoti apie naujus Facebook algoritmus prekės ženklo puslapiams. Kaip nepasimesti, suprasti ir išnaudoti pasikeitimus savo prekės ženklo naudai? Trumpai, aiškiai ir be išvedžiojimų. |
|
2018 metų komunikacijos kanalai internete: kur, kada ir kaip? Į ką atkreipti dėmesįGedas Kučinskas Strategijos vadovas, BPN Lietuva Big data, AI, Voice recognition - labai skambu, bet tikėtina, kad 2018 visa tai panaudosite minimaliai arba visai nepanaudosite. Svarbūs ir iš karto pritaikomi dalykai apie komunikacijos kanalus internete, panaudojami kiekvienoje komunikacijos strategijoje. |
|
2018 vartotojo patirties gerinimo metai - kas įvyko 2017, į ką koncentruotis 2018’ais bei nuo ko pradėti gerinti vartotojo (digital) patirtįRadvilas Šeputis Konversijų optimizavimo meistras, @sem.lt Yra būdas kaip jūsų tinklapis iš tiesų gali padėti pasiekti verslo tikslų. Tai vienintelis būdas sužinoti, kokių tiksliai pakeitimų reikia, kad esamas lankytojų srautas generuotų kur kas daugiau pelno. Pasikalbėkim apie konversijų optimizavimą ir tokį būdą gerinti vartotojo skaitmeninę patirtį. |
|
Blockchain era. Ar tai palies marketingo žmones?Andrius Kontrimavičius Partneris, digitouch! Nauji ICO veržiasi į dienos šviesą, kaip tai pakeis skaitmeninę rinką ir ko tikėtis bei laukti iš naujų blockchain’inių produktų. |
|
Influenceriai 2018Tadas Deksnys "Unboxed" įkūrėjas ir vadovas Tadas su komanda padeda rinkodaros specialistams iš tokių kompanijų kaip Nestlé, Mars, Philips, PetSmart didinti pardavimus naudojant socialinių tinklų mikro-influencerius. Unboxed pateko tarp 11 kompanijų iš viso pasaulio į lyderiaujančio JAV B2B akceleratoriaus “Alchemist” programą. Forbes 2015 m. išrinko kompaniją, kaip “Startup to Watch”. Prieš tai Tadas su komanda išvystė ir sėkmingai pardavė didžiausią augintinių prekių marketplace Baltijos šalyse – Pet24. |
|
Kas iš tikrųjų slypi po pavadinimu „Skaitmenine transformacija”?Paulius Lazauskas Generalinis direktorius ir bendraįkūrėjas, iTo Versle vis labiau girdimas apibrėžimas „Skaitmeninė transformacija”, kuris kelia klausimų kas tai? Ar tai vyksta tik dabar? Ar tai vyko ir anksčiau? Ar tam reikėtų ruoštis ir mūsų verslui, o gal mes jau tai darome? Koks vaidmuo tenka marketingistui? |
2018 m. vasario 6 d. (antradienis)
16:30 - 17:00 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
17:00 - 17:40 | Aidis Dalikas / Socialus Marketingas |
17:40 - 18:05 | Gedas Kučinskas / BPN Lietuva |
18:05 - 18:30 | Tadas Deksnys / Unboxed |
18:30 - 18:55 | Kavos petraukėlė |
18:55 - 19:20 | Radvilas Šeputis / @sem.lt |
19:20 - 19:45 | Paulius Lazauskas / iTo |
19:45 - 20:10 |
Andrius Kontrimavičius / digitouch! |
Sritis: |
Marketingas, skaitmeninis marketingas, vadyba |
Tema: |
Digital Marketing Update. 2018. Kaunas |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Miesto parkavimas |
Data: |
2018 m. vasario 6. (antradienis) 17.00 val. |
Trukmė: |
~3 val. |
Organizatorius: |
LiMA Kauno skyriaus valdyba, kaunas@lima.lt |
Dėl apmokėjimų kreiptis: |
LiMA veiklos koordinatorė Ugnė Kasperavičiūtė, renginiai@lima.lt, +37067290607. |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 45 Eur |
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |