Spalvos fenomenas reklamoje
Reklamoje ypatingą reikšmę turi spalva. Renkatis spalvas, reikia išmanyti spalvų poveikį vartotojui, psichologinius aspektus, harmoningo derinimo principus. Įvairios spalvos skirtingai veikia emocijas, regėjimą, mokymąsi, darbo našumą, protinius gebėjimus, bendrą sveikatos stovį. Teisingai parinktos spalvos padeda parduoti daugiau: suformuoja teigiamą prekės ženklo įvaizdį, perduoda tikslią informaciją ir yra galingiausas dizaino ginklas, veikiantis visus vartotojus be išimčių.
Paskaitoje RA „Vakarų reklama" vyr. dizainerė, Socialinių mokslų kolegijos lektorė Violeta Kačinskienė dalinsis:
kokia 2018 metų madingiausia spalva;
kada naudoti achromatines, o kada chromatines spalvas;
kaip vartotojus veikia šaltos, neutralios ir šiltos spalvos;
koks spalvų psichologinis poveikis;
ką spalvos simbolizuoja;
kaip reklamoje harmoningai derinti spalvas.
Po paskaitos galimos individualios konsultacijos, ar jūsų įmonės, prekės ar paslaugos ženklodaroje naudojamos spalvos perduoda teisingą marketingo žinutę.
Tema: |
Spalvos fenomenas reklamoje |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Bijūnų g. 10, Klaipėdos valstybinė kolegija, technologijų fakultetas,120 aud., Klaipėda |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Nepilnai pritaikyta (įvažiuojant į salę yra trys laipteliai) |
Parkavimas: |
Nemokamas parkingas |
Data: |
2018 m. vasario 7 d. (trečiadienis) 18.00 val. |
Trukmė: |
2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba, renginiai@lima.lt |
Dėl apmokėjimų kreiptis: |
LiMA veiklos koordinatorė Ugnė Kasperavičiūtė, renginiai@lima.lt, +37067290607. |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 25 Eur |
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |