KŪRYBINIŲ DIRBTUVIŲ TEMOS
Šiaulių miesto (turistinis) prekės ženklas, šūkis ir įvaizdžio visuma, remiantis „3 S magija“ koncepcija. Kiek ir kaip atskleidžiama miesto turistinė tapatybė? Alternatyvios miesto turistinio identiteto formavimo galimybės, pasiūlymai.
Šiaulių miesto turizmo produktų pozicionavimas, siejamas su Šiaulių miesto (turistiniu) prekės ženklu ir šūkiu.
Šiaulių miesto turizmo rinkodaros priemonių kompleksas, orientuotas į I lygio tikslines rinkas (Latvija, Estija, Lenkija, Rusija, Baltarusija).
Tema: |
Šiaulių miesto turistinis įvaizdis. Koks šiandienos rytojus? |
Forma: |
Kūrybinės dirbtuvės |
Vieta: |
Šiaulių turizmo informacijos centras, Vilniaus g. 213 |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Nemokamas parkavimas nuo 17 val. prie Santuokų rūmų (Varpo g.) |
Data: |
2018 m. vasario 21 d. (trečiadienis) 17.30 val. |
Trukmė: |
~1,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA Šiaulių skyriaus valdyba. Donatas Dragūnas +37068608756 |
Registracija: |
Iki 2018 m. vasario 21d. 17:00 val. |
Vietų skaičius: |
20 |
Skirta |
Tik LiMA nariams
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę.
|