ATNAUJINTAS PRANEŠĖJŲ SĄRAŠAS!
Naujausios LinkedIn ir Twitter tendencijos 2018 m. iš pirmų lūpų! Tai, ko dar negirdėjote, pristatys pranešėjas iš Estijos kartu su unikaliais pavyzdžiais iš Lietuvos.
Naujausi LinkedIn sprendimai ir neatrastos Twitter galimybės Jūsų verslui |
||||||
|
KAS VYKSTA TWITTER'YJEPlatforma, kurią Lietuvoje naudoja tik diplomatai ir sportininkai. Toks, dažniausiai sutinkamas Twitter stereotipas Lietuvoje, bus paneigtas! Atsinaujinęs Twitter sugrįžt į labai konkurencingą digital rinką ir jau pradeda demonstruoti pirmus sėkmės rezultatus. Kaip Twitter išnaudoti e-komercijoje? <
|
|
|
|||
Twitter naudą ir galimybes nagrinės Marius Ivanovas Marius Ivanovas atstovauja tarptautinę internetinio marketingo kompaniją HTTPOOL - išskirtinę socialinių tinklų LINKEDIN ir TWITTER atstovę Centrinės ir Rytų Europos šalyse, taip pat ir pabaltyje. Turintis daugiau nei 20 metų patirtį marketingo ir pardavimų srityje, jis yra vienas iš HTPOOL partnerių, atsakingas už „performance marketing" ir „business intelligence" vertikales CEE, Indijoje bei Hong Konge. |
|
|
||||
|
|
PRANEŠIMAS ANGLŲ KALBALINKEDIN MARKETINGUI IR PARDAVIMAMSPer pastarurosius dvejus metus LinkedIn vartotojų skaičius Baltijos valstybėse išaugo nuo 560 000 iki 830 000. Lietuvoje – nuo 240 000 iki 360 000. Kas lėmė tokį spartų augimą? <
|
|
|
||
Atsakymus į šiuos klausimus jums pateiks Matis Metsala (Estija)Vienas iš „DELFI“ įkūrėjų Baltijos šalyse, privatus versininkas, produktų vadybininkas. Įsitraukęs į „Httpool Baltics“ veiklą kartu Arnis Ozols ir Mariumi Ivanovu. |
|
|
Sėkmės pavyzdžiai iš Lietuvos |
||||||
![]() |
TWITTER. WE POWER Gytis Labašauskas Skaitmeninės veiklos vadovas; „AirBaltic“, „Admiral Markets“ ir kt. pardavimų strategijų kūrėjas.Gytis Labašauskas vadovavo vieno sėkmingiausių lietuviškų ICO – WePower marketingo kampanijai. Gytis papasakos, kaip Twitter tapo vienu efektyviausių kampanijos kanalų, kokius Twitter formatus ir targetinimo opcijas atrado ir naudojo, bei kokį vaidmenį kampanijoje suvaidino Leonardo Di Caprio.
|
|
|
|||
![]() |
LINKEDIN. MOLLER AUTO Šarūnas Sakalauskas Bendrovės „Httpool“, atstovaujančios socialinius tinklus LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, WeTransfer, TripAdvisor ir kt. vadovas Lietuvoje. Pastaruosius 5 metus Šarūnas veda mokymus apie galimybes verslui socialiniame tinkle LinkedIn. Kaip LinkedIn išnaudoti asmeninės ar prekės ženklo reputacijos stiprinimui bei pardavimų skatinimui - temos, kuriomis Šarūnas rašo straipsnius bei skaito pranešimus konferencijose. Šarūnas pristatys vieną sėkmingiausių 2017 metų LinkedIn kampanijų Lietuvoje – Moller Auto VW Passat. Papasakos, kokie buvo kampanijos tikslai ir biudžetai, bei kaip naudojant atskirus LinkedIn įrankius. |
|
|
2018 m. kovo 22 d. (ketvirtadienis)
15:30 - 16:00 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
16:00 - 16:45 | Marius Ivanovas / Kas vyksta Twitter'yje |
16:45 - 17:10 | Gytis Labašauskas / Twitter. We Power |
17:10 - 17:35 | Kavos petraukėlė |
17:35 - 18:20 | Matis Metsala / LinkedIn marketingui ir pardavimams |
18:20 - 18:45 | Šarūnas Sakalauskas / LinkedIn. Moller Auto |
Sritis: |
Komunikacija socialiniuose tinkluose |
Tema: |
LinkedIn ir Twitter galimybės marketingui ir verslui |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Vilnius Tech Park, Antakalnio g. 17, didžioji salė |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pilnai pritaikyta |
Parkavimas: |
Miesto parkavimas |
Data: |
2018 m. kovo 22 d. (ketvirtadienis) 16.00 val. |
Trukmė: |
~2,5 - 3 val |
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, renginiai@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 45 Eur |
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |