Kokiais būdais pritaikyti neuro tyrimus realioje praktikoje?
Kur krypsta vartotojų žvilgsniai internete? Kaip laimėti vartotojų dėmesį? Šie ir panašūs klausimai sukasi daugelio galvoje.
Kiekvieno prekės ženklo norimas tikslas – ne tik patenkinti vartotojo lūkesčius, bet ir palikti žinutę jo sąmonėje. Didžiosios kompanijos visais būdais stengiasi išnaudoti naujausias technologijas, kurios padėtų labiau priartėti prie vartotojo ir paskatintų jį reaguoti.
Naudingos seminaro žinios įneš naujų vėjų ir padės dar geriau pažinti savo vartotoją.
|
Kaip neurorinkodara gali padėti auginti pardavimus mažmeninėje aplinkoje?Dr. Eleonora Šeimienė KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto vadovė Pranešimo metu bus apžvelgtos neurinkodaros tyrimų galimybės mažmeninės prekybos kontekste bei aptarti realūs praktiniai tyrimų atvejai Baltijos šalyse. |
|
Kova dėl vartotojų dėmesio internete: kaip akių judesių tyrimai gali padėti ją laimėtiKamilė Jokubaitė True Insight Lab vadovė Vartotojų dėmesys brangsta, prekės ženklai kurdami turinį turi atsižvelgti į jo kokybę bei atkreipti dėmesį į tai, kaip vartotojas priima suteikiamą informaciją. Akių judesių tyrimai - įrankis padedantis pažvelgti į kuriamą turinį vartotojo akimis, lengviau vykdyti A/B testavimus bei gauti daugiau įžvalgų apie turinio vartojimo įpročius. Pranešimo metu bus pristatomi akių judesių tyrimų tipai, tyrimų rezultatai bei jų praktinis pritaikymas. |
|
Įtaigos, emocijų ir pasitikėjimo projektavimas ir dizainasIgor Gubaidulin NFQ Technologies dizaino padalinio vadovas, sertifikuotas tinkamumo (angl. usability) ir naudotojų patyrimų (angl. user experience) specialistas, naudotojų advokatas, dizaineris, lektorius. Pastaruoju metu internetinių svetainių kūrėjai pradeda suprasti, kad svetainė turi būti ne tik patogi, bet ir kelti emocijas bei pasitikėjimą. Dėl šių priežasčių natūraliai kyla klausimas, kaip dizaino pagalba daryti įtaigą svetainės lankytojams, didinti pasitikėjimą ir iššaukti norimas emocijas? Pranešimo metu susipažinsite su tam skirta įtikinimo, emocijų ir pasitikėjimo dizaino metodika (Design for Persuasion, Emotion, and Trust), kuri yra pagrįsta neuro mokslais ir socialine psichologija. |
2018 m. gegužės 3 d. (ketvirtadienis)
16:30 - 17:00 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
17:00 - 17:50 | Dr. Eleonora Šeimienė / KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas |
17:50 - 18:40 | Kamilė Jokubaitė / True Insight Lab |
18:40 - 19:00 | Kavos pertraukėlė |
19:00 - 19:50 | Igor Gubaidulin / NFQ Technologies |
Sritis: |
Marketingas, skaitmeninis marketingas, vadyba |
Tema: |
Neuromarketingas |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Miesto parkavimas |
Data: |
2018 m. gegužės 3 d. (ketvirtadienis) 17.00 val. |
Trukmė: |
Iki 3 val. |
Organizatorius: |
LiMA Kauno skyriaus valdyba, kaunas@lima.lt |
Dėl apmokėjimų kreiptis: |
LiMA veiklos koordinatorė Ugnė Kasperavičiūtė, renginiai@lima.lt, +37067290607. |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 45 Eur |
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |