Pokalbių klubas apie Facebook krizę ir LiMA Vilniaus skyriaus valdybos rinkimai

Pokalbių klubas apie Facebook krizę ir LiMA Vilniaus skyriaus valdybos rinkimai

2018-04-11 18:00, Vilnius, La Boheme, Šv.Ignoto g. 4/3, baltoji salė | Dalyvauja: 44 Registracijos terminas: 2018-04-11

Kokią įtaką marketingui turės didysis Facebook skandalas?

Audrius Janulis, Arijus Žakas ir Mykolas Katkus moderuojami Lino Šiautkulio diskutuos apie Facebook krizę.   

Nepraleiskite naujos LiMA Vilniaus valdybos rinkimų - ypatingai svarbus kiekvieno iš jūsų dalyvavimas! Aktyvumas ir kiekvieno balsas itin reikšmingas renkant naująją LiMA Vilniaus valdybą. 

Visi kviečiami apsvarstyti ir savo kandidatūrą bei galimybes prisidėti prie naujosios komandos, kuri per ateinančius dvejus metus darbuosis LiMA Vilniaus narių labui.

Kandidatavimo anketą rasite čia:

Kandidatuoti*

* kandidatūrą pateikti gali tik LiMA nariai.

Paraiškos priimamos iki balandžio 10 d. 23:59. 

Kandidatus į Vilniaus skyriaus rinkimus tvirtina LiMA Valdyba.

 

Pokalbių klubą moderuos LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis 

 

 

Pokalbių klubo svečiai:

 

Facebookui nepavykęs eksperimentas atsirūgo su kaupu. Bet kas iš to?

AUDRIUS JANULIS

 komercijos direktorius Baltijos šalims, UAB „Adform Lithuania"

 

„Facebook išnaudos šią krizę sustiprinti ne tik privatumą, bet ir suvaržymus audituojant jų reklamų efektyvumą."

Viena nesąžininga kampanija dar nereiškia, kad Facebook yra blogis
Arijus žakas

generalinis direktorius, UAB „Socialus marketingas"

„Jeigu tarp 100 sutiktų gerų žmonių, pasitaiko vienas apgavikas, tikriausiai nepradedam visų žmonių vadinti melagiais. Lygiai taip pat yra ir čia. Viena nesąžininga, neetiška ir visomis prasmėmis neteisinga kompanija nereiškia, kad viskas, kas vyksta Facebook’e, yra blogis. Facebook reklamos - vienos pažangiausių, įdomiausių, įvairiapusiškiausių ir technologiškai labiausiai išvystytų internetinių sprendimų. Galimybė segmentuoti turinį, rodant jį tiems, kam jo reikia ir eliminuojant tuos, kuriems informacija nėra aktuali - tai kiekvieno marketingo / komunikacijos specialisto svajonė. Visas šis sujudimas ir netrukus ateinančios GDPR korekcijos, privers visus į duomenis ir jų saugumą pažiūrėti gerokai rimčiau. Tai vienareikšmiškai svarbu ir jokie reklaminiai veiksmai negali būti aukščiau žmogiškumo, sąžiningumo ar etikos laikymosi. Facebook’as išlieka vienas didžiausių, įtakingiausių ir efektingiausių media kanalų šiandieniniame internete, kurio neaplenkia nė viena didesnė reklaminė kampanija, o smulkiam ir vidutiniam verslui tai kartais yra vienintelė komunikacijos galimybė. Tačiau nepriklausomai nuo nieko, privatumo ir saugumo taisyklių privaloma laikytis, o nesąžiningi žaidėjai turi sulaukti bausmės."

 

KLAUSIMAS, AR FACEBOOK IŠLIKS SAVO DABARTINE FORMA?
MYKOLAS KATKUS

partneris ir valdybos pirmininkas, UAB  „Fabula ir partneriai"

„Klausimas dabar ne ar bus apribota tokių kompanijų kaip Cambridge analytica veikla (bus) ir ne ar valstybė daug griežčiau kontroliuos asmens duomenis (kontroliuos). Klausimas ar Facebook išliks savo dabartine veiklos forma, nes akivaizdu, kad turėti tiek įtakos mūsų pasauliui Zuckerbergas ir Co yra visiškai nepasirengę."

 

Skirta:

Tik LiMA nariams

Tema:

LiMA pokalbių klubas apie Facebook krizę ir naujos LiMA Vilniaus valdybos rinkimai

Forma:

Pokalbių klubas

Vieta:

La Boheme, Šv.Ignoto g. 4/3

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Jeigu yra poreikis, susisiekite el.paštu renginiai@lima.lt 

Parkavimas: 

Miesto parkavimas

Data:

2018 m. balandžio 11 d. (trečiadienis), 18:00 val. 

Trukmė:

~2,5 val.

Organizatorius:

LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, renginiai@lima.lt