KŪRYBINĖ veikla neabejotinai yra marketingo, komunikacijos specialistų SĖKMĖS ir PASITENKINIMO pagrindas. Visdėlto, turbūt sutiksime, kad KOKYBIŠKAI NAUJŲ marketingo ir komunikacijos sprendimų šiandien nėra daug.
Kaip IŠTRŪKTI iš šabloninio mąstymo ir kurti projektus, kurie būtų RYŠKŪS ne dėmesį traukiančiais vartotojiškais sprendimais, o savo unikalia GYVENIMIŠKA VERTE ŽMOGUI?
Ko reikia, kad mūsų projektai kurtų tokį pokytį, kuris pavyko DIDIESIEMS KŪRĖJAMS kaip Coco Chanel, Steve Jobs ir kt.?
Kviečiame Jus padaryti trumpą PAUZĘ savo rutinoje ir kartu su įstabiu ekspertų, praktikų, mokslininkų iš ĮVAIRIŲ ŠALIŲ ratu plačiau ir giliau suvokti, patirti, kaip veikia, kaip įtakojamas mūsų KŪRYBINIS PROTAS ir ko reikia, kokie įrankiai padeda tam, kad gimtų SAVO KOKYBE NAUJI kūrybiniai sprendimai.
Kaina LIMA nariams: 200 eur + PVM / dalyviui (įprastinė kaina - 300 еur)
Sritis: |
Kūrybingumo ugdymas |
Tema: |
NAUJOS PRASMĖS VERSLE: išplečiam požiūrį į kūrybinį protą |
Forma: |
Mokymai |
Vieta: |
LIZARI CAMPUS, Latvija |
Data: |
2018 m. birželio 1-3 d. |
Trukmė: |
3 dienos |
Organizatorius: |
HAI.LT komanda |