Sužinok, kaip optimizuoti internetinio marketingo procesus!
Seminaro lektoriai:
|
Srauto pritraukimas: SEO įrankiai.Greta Burokaitė SEO Helis, vyr. SEO specialistė. Kompetencijos sritys: vidinio ir išorinio SEO optimizavimas, analizės, rekomendacijų teikimas. "Savo darbe stengiuosi greitai pagauti ir perprasti SEO pasaulio naujoves ir surasti, kaip jas pritaikyti. Mane stumia į priekį noras surasti geriausią įmanomą sprendimą ir tada pačiai prisidėti prie įgyvendinimo. Toks procesas skatina niekada nestovėti vietoje, kasdien mokytis kažko naujo ir siekti maksimalumo. SEO apima vis daugiau sričių: tai nebėra vien raktažodžiai ir tekstinis turinys. Optimizavimas paieškos sistemoms vis labiau siejasi su svetainės pritaikymu ne tik Google algoritmui, bet ir vartotojams. Todėl naujos kartos SEO, kuris orientuojasi ir į techninius parametrus, ir į turinį, ir į vartotoją, tikrai yra reikalingas svetainėms, kurios nori didinti tikslinį organinį srautą." |
|
Srauto konvertavimas į potencialius pirkėjus: "Sales funnel" įrankiai ir optimizavimas.Radvilas Šeputis Konversijų optimizavimo meistras, @sem.lt. "Kaip jūsų tinklapis iš tiesų gali padėti pasiekti verslo tikslus? Vienintelis būdas – sužinoti, kokių pakeitimų tiksliai reikia, kad esamas lankytojų srautas generuotų kur kas daugiau pelno. Pasikalbėkim apie srauto konvertavimą į potencialius pirkėjus, konversijų optimizavimą ir kitokį būdą gerinti vartotojo skaitmeninę patirtį." |
|
Srauto konvertavimas į potencialius pirkėjus: "Lead generation" įrankiai ir taktikos.Giedrius Morkūnas „Growth Hacking“ agentūra „Riard“ "Per 13 metų turėjau privilegiją dirbti įvairiose marketingo srityse: SEO, PPC, turinio rinkodara, socialinė rinkodara, elektroninio pašto rinkodara, vartotojų patirtis, analitiniai marketingo procesai ir kt. Noriu su Jumis pasidalinti patirtimi naudojant "Lead generation" įrankį bei prisidėti prie Jūsų veiklos optimizavimo ir verslo vystymo taikant vieną iš geriausių skaitmeninės rinkodaros praktikų." |
|
Darbas su potencialiais ir esamais klientais: el. pašto automatizavimas ir omnichannel galimybės.Veta Asipavičė „Omnisend“ marketingo vadovė "El. pašto rinkodara jau seniai nebėra tik masinis naujienlaiškių siuntimas. Šiandien protingi marketingo specialistai ieško efektyvių būdų, kaip automatizuotais sprendimais pasiekti savo klientus jiems tinkamiausiu metu priimtiniausiame kanale. To pasiekti galima pasitelkus klientų elgsenos duomenis, segmentavimo principus bei efektyvų automatizavimą, pritaikytą kiekvieno individualaus verslo poreikiams. Pranešimo metu pasidalinsiu, kaip el. komercijos verslai išnaudoja daugiakanalės marketingo automatizavimo platformos "Omnisend" galimybes savo el. parduotuvių pardavimams didinti." |
2018 m. birželio 21 d. (ketvirtadienis)
16:30 - 17:00 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
17:00 - 17:40 | Greta Burokaitė | SEO Helis |
17:40 - 18:20 | Radvilas Šeputis | @sem.lt |
18:20 - 18:40 | Kavos pertrauka |
18:40 - 19:20 | Giedrius Morkūnas | „Growth Hacking“ agentūra „Riard“ |
19:20 - 20:00 | Veta Asipavičė | „Omnisend“ |
Sritis: |
Marketingas, skaitmeninis marketingas, vadyba |
Tema: |
Praktinis internetinio marketingo seminaras |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Miesto parkavimas |
Data: |
2018 m. birželio 21 d. (ketvirtadienis) 17.00 val. |
Trukmė: |
Iki 3 val. |
Organizatorius: |
LiMA Kauno skyriaus valdyba, kaunas@lima.lt |
Dėl apmokėjimų kreiptis: |
LiMA veiklos koordinatorė Ugnė Kasperavičiūtė, renginiai@lima.lt, +37067290607. |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 45 Eur |
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.