Bene didžiausias šios vasaros ažiotažas – apie prasidedančią Vilniaus reklamos kampaniją užsienyje. Reklamoje minimas „G-taškas" aistringai sujaudino visus – nuo paprastų miestiečių iki influencerių ir politikų.
Šių aistrų kontekste pakvietėme Ingą Romanovskienę ir Jurgį Ramanauską pasikalbėti apie dėmesį patraukiančią reklamą, apie drąsą priimti sprendimus, vidinę jėgą atlaikyti kritikus bei spaudimą ir apie tai, kaip į Vilnių pritraukti turistus.
Renginys skirtas tik LiMA nariams
Pokalbyje dalyvaus:
|
Inga RomanovskienėVilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius" direktorė |
Jurgis Ramanauskas
UAB ,,DDB Vilnius" meno vadovas,
|
Pokalbį moderuos LiMA valdybos narys Andrius Milinavičius
Skirta: |
Tik LiMA nariams |
Tema: |
Vilniaus reklama: kodėl išsigando „G-taško"? |
Forma: |
Pokalbių klubas |
Vieta: |
La Boheme, Šv.Ignoto g. 4/3 |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Jeigu yra poreikis, susisiekite el.paštu renginiai@lima.lt |
Parkavimas: |
Miesto parkavimas |
Data: |
2018 m. rugpjūčio 22 d. (trečiadienis), 18:30 val. |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, renginiai@lima.lt |