VIETŲ NEBĖRA!
Kviečiame registruotis į laukiančiųjų sąrašą info@lima.lt arba stebėti tiesioginę transliaciją LiMA facebook puslapyje!
Stereotipai reklamose: pasekmė ar priežastis?
Dabartinis pasaulis neįsivaizduojamas be reklamos. Reklamą mes matome ir girdime visur: važiuojant automobiliu, klausantis radijo, žiūrint televiziją ar praeinant gatvėje, matydami reklaminius stendus. Visuomenėje ir kultūroje susiformavę lyčių stereotipai daro įtaką „moteriškumo” ir „vyriškumo” sampratoms. Reklamos kompanijos, žiniasklaida ir kitos medijos turi didelę reikšmę įtakojant lyčių stereotipus.
Kaip susiformuoja lyčių stereotipai? Kaip moteris vaizduojama reklamose? Kokią įtaką tai turi visuomenei ir apksritai lyčių lygybei? Kaip verslo atstovai gali prisidėti prie lyčių lygybės reklamose?
Renginio pranešėjai:
Lyčių stereotipai ir jų poveikis visuomeneiMilda Dargužaitė, Northern Horizon Capital CEO ir asociacijos „Lyderė" steigėja Lyčių stereotipai iš verslo pusės. Kaip susiformuoja lyčių stereotipai? Kokią įtaką tai turi visuomenei ir apskritai lyčių lygybei? |
|
EMANCIPACIJOS JĖGA Vyrai ir moterys komunikacijoje
Tomas Bartninkas, McCann Vilnius strategijos vadovas, VU Komunikacijos fakulteto docentas Lyčių stereotipai iš reklamos agentūros pusės. Kaip sukurti reklamą, kur moteris nėra vaizduojama žeminančiai ar vadovaujantis stereotipiniais kanonais? Kokio pobūdžio reklamos užsakomos? Kaip elgtis, jei matoma ir suprantama, kad reklama bus kuriama remiantis lyčių stereotipais?
|
|
Stereotipai – paplitę, bet ar pastebimi? Tarptautinė ir Lietuvos situacijaDonatas Paulauskas, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos vyresnysis patarėjas ir Vilniaus universiteto lektorius Ar lyčių nelygybė ir stereotipai egzistuoja tarptautiniu lygmeniu? |
Kartu su pranešėjais diskusijoje dalyvaus:
|
Ornela RamašauskaitėUAB „Orkla care" rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, KTU docentė - praktikė, LiMA valdybos narė
|
|
Jūratė Stankuvienė
UAB „Mediaskopas", direktorė
|
Renginio vedėja ir diskusijos moderatorė:
Orijana Mašalė
Strateginės komunikacijos konsultantė, Kauno technologijos universiteto gimnazijos ir Amerikos prekybos rūmų valdybų narė
|
2018 m. lapkričio 7 d. (trečiadienis)
17:30 - 18:00 | Pasitikimo kava |
18:00 – 18:20 | Milda Dargužaitė | Kaip verslo atstovai gali prisidėti prie lyčių lygybės reklamose? |
18:20 – 18:40 | Donatas Paulauskas | Statistinių duomenų apžvalga ir tarptautinė praktika. |
18:40 – 19:10 | Tomas Bartninkas | EMANCIPACIJOS JĖGA Vyrai ir moterys komunikacijoje |
19:10 – 19:30 | Pertrauka |
19:30 – 20:10 | Diskusija |
Partneriai:
Sritis: |
Reklama |
Tema: |
Lyčių stereotipai |
Forma: |
Pranešimai ir diskusija |
Vieta: |
Trakų g. 1, VGTU |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Bus patikslinta |
Parkavimas: |
Miesto parkingas |
Data: |
2018 m. lapkričio 7 d. (trečiadienis) 18.00 val. |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: |
Asociacijos LiMA, Lyderė, KOMAA bei VGTU, info@lima.lt |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.