Sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A): marketingo kursas

Sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A): marketingo kursas

2019-02-06 00:00, Vilnius, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas | Dalyvauja: 16 Registracijos terminas: 2019-02-10

 

Sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A)

Kviečiame įvairių sričių specialistus, siekiančius gilinti sistemines - teorines marketingo žinias į LiMA ir ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojamus kvalifikacinius marketingo kursus.
Sertifikuoto marketingo specialisto kursų metu įtvirtinamos žinios apie bendrus marketingo pagrindus ir principus, marketingo priemones, įrankius ir rodiklius bei jų tarpusavio sąsajas. Lavinami sprendimų pagrindimo ir įgyvendinimo įgūdžiai.
KURSUOSE JŪSŲ LAUKS:
  • Teorinis marketingo žinių gilinimas (60 ak.val.)
  • Realių atvejų analizės;
  • Rinkos bendraminčiai;
  • Kompetentingi ISM dėstytojai ir marketingo profesionalai;
  • Paskaitos lietuvių kalba;
  • Išklausius nustatytas mokymų valandas – ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto išduodamas mokymų pažymėjimas;
  • Sėkmingai išlaikius egzaminus - LiMA A, tarptautiniai NiMA A lygio diplomas ir EMC sertifikatas;
  • Įtraukimas į viešai skelbiamą sertifikuotų specialistų registrą www.lima.lt puslapyje;
  • Prieiga prie mokymų medžiagos ISM e-mokymo sistemoje;
  • Teisė naudotis ISM bibliotekos ištekliais (tame tarpe ir elektroniniais) nuo mokymų pradžios iki egzamino;
  • Tapus sertifikuotu specialistu (su atskiru dalyvio sutikimu) – kandidatūros teikimas į LiMA besikreipiantiems darbdaviams.

KURSŲ TRUKMĖ IR EGZAMINAI

Modulis Pasiruošimo egzaminams trukmė Egzamino data
LiMA A1 ir LiMA A2 moduliai 2019 vasario 6 d. - 2019 birželio 4d. 2019.06.04

Užsiėmimų laikas trečiadieniais nuo 18:00 iki 21:10 val. (dvi pusantros valandos trukmės paskaitos su pertrauka).

KVALIFIKACINIŲ KURSŲ PROGRAMA

Dalis Tema   Dėstytojai
I dalis Pagrindinės marketingo funkcijos ir elementai: teorinis pasirengimas   Indrė Pikturnienė ir Benas Adomavičius
II dalis Marketingas internete   Evelina Čapkevičiūtė
III dalis Marketingo strategija   Kristina Maikštėnienė ir Lineta Ramonienė
IV dalis Pasirengimas egzaminui   Indrė Pikturnienė
  Savarankiškas dalyvių ruošimasis egzaminui    
  Egzaminas 2019 06 04    

Detali programa (parsisiųsti)

 

DĖSTYTOJAI

 

Indrė Pikturnienė

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė,
vadybos mokslų daktarė. 
Dėstytoja stažavosi Tarptautinėje vadybos dėstytojų asociacijoje (IMTA, Bled School of Management), turi daug universitetinės tarptautinės dėstymo patirties. Nuo 2016 m. pavasario koordinuoja LiMA Marketingo specialistų ir vadovų sertifikavimo projektą ISM universitete.

   

Lineta Ramonienė

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto vadybos mokslų daktarė, ISM Vadovų mokyklos Organizacijų konsultavimo modulio vadovė. Stažavosi IESE Business School (Ispanija), University of Chicago Booth School (JAV), University of South Florida (JAV), University of Leuven (Belgija), University of Twente (Nyderlandai) ir kitose pasaulio verslo mokyklose, skaitė paskaitas ir konferencijų pranešimus devyniose pasaulio šalyse.

   
 

 Benas Adomavičius

ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. Benas yra „Creditinfo Lietuva" valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė" konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje, ir Baltarusijoje.

   
 

Kristina Maikštėnienė

ISM Executive School Rinkodaros strategijos ir valdymo modulio vadovė (nuo 2000 m.), ekspertė - konsultantė. Keletą metų dirbo kompanijos "Procter&Gamble" padaliniuose Rygoje ir Varšuvoje (rinkodara Baltijos šalių ir Baltarusijos rinkose). JAV rinkodaros asociacijos (AMA), Strateginio valdymo asociacijos (SMS), Kainodaros profesionalų asociacijos (PPS) narė, žurnalo "Baltic Journal of Management" redakcinės kolegijos narė, Kellogg vadybos mokyklos MBA studijų priėmimo komisijos narė Rytų Europai.

   

Evelina Čapkevičiūtė

Sertifikuota AdWords bei Google Analytics specialistė. Evelina viena pirmųjų Lietuvoje išlaikiusi mobile advertising egzaminą. Evelina veda mokymus Digital Academy bei kitur. Evelina turi trejų metų patirtį darbe su skaitmenine reklama įvairiose platformose (Adwords, Facebook, Adform, Twitter, Yandex ir kt.) bei internetinio marketingo strategijų kūrimu, reklamos internete auditu bei efektyvumo įvertinimais.

INVESTICIJA ir MOKĖJIMŲ SĄLYGOS

Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina LiMA nariams1999 Eur 2100 Eur

Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina: 2100 Eur

Pastaba: PVM netaikomas

*Už kursus galima mokėti dalimis. 500 Eur avansas mokamas iki kursų pradžios, likusi suma pagal susitarimą. Avansas mokamas per mėnesį nuo registracijos, bet ne vėliau nei iki kursų pradžios. Nesumokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina bus automatiškai pakelta.

Sritis:

Kvalifikaciniai marketingo kursai

Skirta:

Įvairių sričių darbuotojams, konsultatams, specialistams, stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių arba siekiantiems jas įtvirtinti.

 Rekomendacijos:

2 ir daugiau metų praktinio darbo patirtis marketingo ar su juo susijusioje srityje.

(Rekomendaciniai reikalavimai ir kursų lygio pasirinkimas aptariamas individualiai.)

Forma:

Marketingo kursas.

Vakarinės paskaitos kartą per savaitę nuo 18:00 val. 

Vieta:

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta (pilnai)

Datos:

Kursas: 2019 m. vasario 6 d. - 2019 m. birželio 4 d.

Egzaminas (raštu): 2019 m. birželio 4 d.

Trukmė:

15 savaičių

Organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Kvalifikacinių kursų kaina:

Kaina LiMA nariams: 1999 Eur 2100 Eur

Kaina: 2100 Eur

Kontaktai pasiteiravimui:

sertifikavimas@lima.lt

 

+370 635 11789