Ką marketingas ir mada turi bendro? Konferencijos LiMA DAY'18: MADOS! pristatymas

Ką marketingas ir mada turi bendro? Konferencijos LiMA DAY'18: MADOS! pristatymas

2018-11-20 16:40, Vilnius, Taikomosios dailės ir dizaino muziejus, Arsenalo g. 3A | Dalyvauja: 25 Registracijos terminas: 2018-11-20

 

 

Ką marketingas ir mada turi bendro?

LiMA kviečia didžiausios marketingo konferencijos LiMA DAY'18 dalyvius į pristatymą ir kartu aplankyti parodą „Paryžiaus mados magai. 1920–1999 m." iš Aleksandro Vasiljevo kolekcijos 

Konferencijos LiMA DAY'18 dalyviams paroda ir ekskursija su gidu nemokamai!

Vietų skaičių ribotas! 

Plačiau apie konferenciją čia

Renginį pristato:

PLAČIAU APIE PARODĄ: 

Taikomosios dailės ir dizaino muziejuje veikiančioje parodoje „Paryžiaus mados magai. 1920–1999 m." kolekcininkas Aleksandras Vasiljevas pristato devynis pasaulinio garso mados namų  įkūrėjus ir jų kūrinius. Tarp jų – dar ir dabar gyvi praėjusio amžiaus mados korifėjai.

 

Mados namais Lanvin, kuriuos 1889 m. įkūrė prancūzų menininkė modeliuotoja Žana Lanvin (Jeanne Lanvin)

Antroji ekspozicijos herojė – garsioji Gabrielė Šanel (Gabrielle Chanel). Iš valstiečių šeimos kilusi savamokslė siuvėja įėjo į istoriją revoliuciniu būdu panaudojusi trikotažą ir išpopuliarinusi ir šiais laikais dėvimą „juodą mažą suknelę". 

Trečioji ekspozicijos asmenybė – Megė Ruf (Maggy Rouff). Išskirtiniai jos kūrybos akcentai – moteriški siluetai, kuriems kurti buvo naudojami gėlių raštais marginti ploni audiniai. 

Žakas Heimas (Jacques Heim), kilęs iš lenkų ir žydų šeimos, išgarsėjo dar 1925 m., kai bendradarbiavo su Sonia Delone (Sonia Delaunay) – viena garsiausių art deco stiliaus mados kūrėjų. 

Kristianas Dioras (Christian Dior) – dar vienas ekspozicijos dizaineris, kurio vardas žinomas visame pasaulyje. Dior mados namai iki šiol laikomi pagrindiniu prancūzų rafinuoto skonio ramsčiu haute couture pasaulyje.

Sen Loranas buvo pagrindinis europietiškosios mados skleidėjas XX a. 7-ąjį ir 8-ąjį dešimtmečiais. Jis sukūrė garsiąją Mondriano suknelę pagal Nyderlandų abstrakcionisto Pito Mondriano (Piet Mondrian) tapybą, be to, įtraukė į madą iki šiol aktualius stilius – boho, safario, čigonų, kinų, japonų ir rusų.

Svarbi ekspozicijos dalis skirta Jubero de Živenši (Hubert de Givenchy) kūrybai. Jo, kaip savarankiško menininko, kūrybos pakilimas siejamas su dieviškosios Odrės Hepburn (Audrey Hepburn), pasirinkusios jį asmeniniu modeliuotoju, vardu.  

Kalbant apie Paryžiaus mados magus, neįmanoma nepaminėti Pjero Kardeno (Pierre Cardin). Dauguma Cardin mados namų modelių atspindi kosminę moters ir vyro viziją. Būtent P. Kardeno nuopelnams priskiriamas golfo, juodų pėdkelnių, ilgaaulių batų ir iš tankios vilnos siūtos suknelės atsiradimas.


Teise vadintis modernistu ir futuristu P. Kardenas dalijosi su kitu kūrėju – Andre Kurežu (Andre Courreges). Jo jaunatviškas stilius visų pirma siejamas su mini suknelės išradimu.

 

Po renginio kviesime dalyvius pratęsti diskusijas apie madą ir marketingą kavinėje „CAPO“!

 Lapkričio 20 d. (antradienis)

16:30-16:40 Registracija
16:40-17:00 Konferencijos LiMA DAY'18: MADOS! pristatymas
17:00-18:00 Ekskursija su gidu
18:00-19:00 Networking'as kavinėje CAPOL. Stuokos-Gucevičiaus g. 7

 

Sritis:

Mados istorija

Tema:

Konferencijos LiMA DAY'18 dalyviams paroda ir ekskursija nemokamai!

Forma:

Pristatomasis renginys

Vieta:

Taikomosios dailės ir dizaino muziejus, Arsenalo g. 3A, Vilnius

Parkavimas: 

Miesto parkavimas

Data:

2018 m. lapkričio 20 d. (antradienis) 16:40 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Renginio organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.