Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2019 metais?
Ko laukti ir kam ruoštis?
Įžvalgomis dalinasi:
|
Socialiniai tinklai: organinio pasiekiamumo mirtis ir 5 gedėjimo stadijos
Aidis Dalikas Kūrybos procesų vadovas, „Socialus Marketingas“ Jau keletą metų kalbame apie organinį pasiekiamumą, mažėjančią jo svarbą ir gal net mirtį. Tačiau tuos pačius keletą metų niekaip jo nepaleidžiame ir dirbame tais pačiais metodais, kaip ir 2015-aisiais. 2019-ieji gali būti tie metai, kai pagaliau paleisime nemokamų pietų iliuziją ir nebedeginsime savo laiko ir kūrybiškumo veltui. Jeigu tik sugebėsime pereiti 5 gedulo stadijas ir susitaikyti su realybe... |
|
Komunikacija Instagram: daug kalbam, mažokai darom. Kaip pradėti arba patobulėti 2019- aisiais.Karolis Rimkus CEO, „Caption“ Dažno pasaulinio brand‘o socialinių tinklų strategija jau remiasi „Instagram first“ taisykle. Tuo tarpu Lietuvoje daugelis čia tik apšilinėja kojas arba vis dar svarsto apie pirmąjį žingsnį. Kokios baimės kausto rinkodaros specialistus ir kodėl daugelis jų nepagrįstos? Kaip paskirstyti komunikacijos biudžetą, kad pavyktų investuoti ir į Instagram? Ką daryti |
|
LinkedIn naujienos 2019 Šarūnas Sakalauskas Vadovas, „Httpool“ LinkedIn platformos atsinaujinimas ir rezultatai |
|
Vidutines pajamas gaunanti 35 metų amžiaus moteris iš Vilniaus. Kaip iš tiesų pažinti savo klientą?Radvilas Šeputis Skaitmeninės rinkodaros strategas, „Evolvery“
Kodėl reikia pažinti savo vartotojus, kaip tai padaryti, kaip dažnai tai daryti, kokie įrankiai gali padėti? |
|
2019 metų SEO – maži pokyčiai ar perversmas?
Karolina Galginė SEO skyriaus vadovė, „Seohelis“ Kurie SEO elementai yra svarbūs ateinančiais metais. |
|
Demistifikuotas dirbtinis intelektas — kaip jį suprasti, pasitikėti ir efektyviai valdytiDomas Janickas Vadovas, „DATA DOG“ Kas yra ir kas nėra dirbtinis intelektas? Jo panaudojimo galimybės versle ir visuomenėje, etikos ir reguliavimo dilemos. Naujųjų technologijų poveikis visuomenei, pasitinkant dirbtiniu intelektu grįstą ateitį. |
Naudotojų patyrimo (UX) tendencijosIgor Gubaidulin Dizaino komandos vadovas, „NFQ“ UX yra sparčiai besivystanti sritis, todėl net šios sferos profesionalams (o ką jau kalbėti apie kitų sričių atstovus) kartais sunku susigaudyti tarp visų UX naujienų ir tendencijų. Kas bus aktualu 2019 m. UX pasaulyje? Kaip šie pokyčiai pakeis esamą situaciją? Kokiems dalykams verta pasiruošti jau dabar. |
2019 m. sausio 17 d. (ketvirtadienis)
15:30 - 16:00 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
16:00 - 16:35 | Aidis Dalikas | Socialiniai tinklai: organinio pasiekiamumo mirtis ir 5 gedėjimo stadijos |
16:35 - 17:00 | Šarūnas Sakalauskas | LinkedIn naujienos 2019 |
17:00 - 17:25 | Karolis Rimkus | Komunikacija Instagram: daug kalbam, mažokai darom. Kaip pradėti arba patobulėti 2019- aisiais |
17:25 - 17:50 | Kavos pertrauka |
17:50 - 18:15 | Radvilas Šeputis | Vidutines pajamas gaunanti 35 metų amžiaus moteris iš Vilniaus. Kaip iš tiesų pažinti savo klientą? |
18:15 - 18:40 | Igor Gubaidulin | Naudotojų patyrimo (UX) tendencijos |
18:40 - 19:05 | Karolina Galginė | 2019 metų SEO – maži pokyčiai ar perversmas? |
19:05 - 19:30 | Domas Janickas | Demistifikuotas dirbtinis intelektas — kaip jį suprasti, pasitikėti ir efektyviai valdyti |
Renginio partneriai
Sritis: |
Marketingas, skaitmeninis marketingas, vadyba |
Tema: |
Digital Marketing Update'19 |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, didžioji salė |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje |
Data: |
2019 m. sausio 17 d. (ketvirtadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~4 val. |
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 49 Eur |
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: 19 Eur 49 Eur 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.