Kiekvienas marketingo kanalas turi savo specifiką. Į ką reikia atkreipti dėmesį, norint pasiekti išsikeltus tikslus?
Komunikacija socialiniuose tinkluose arba tekstas – vizualas, kuriam nepadės photošop'asMantvydas Leknickas Vadovas, „Cocos“ Kaip komunikuoti vis labiau supanašėjančiuose socialiniuose tinkluose? Kodėl tekstas neretai lieka pamirštas komunikacijos projektuose? Kokie tekstai tinkami skirtingose socialinių tinklų platformose?
|
|
|
Stop spamIlma Nausėdaitė Rinkodaros vadovė, „Mailerlite“ 2019 m. klientai vadina spam'u visus laiškus, kurie juos erzina ir jiems nepatinka. Norite to išvengti? Kalbėsiu apie tai, kaip sėkmingai naudoti el. pašto rinkodarą, kaip pasiekti klientus ir auginti savo verslus.
|
|
Turinio marketingas: kaip nesugadinti žurnalo reklama?Algė Ramanauskienė Vyriausioji redaktorė, „Lamų slėnis“ Turinio marketingo tendencijos: kas veikia, o kas ne? Kaip sukurti gerą turinio marketingo kampaniją? Bei real life stories iš “Lamų slėnio” kūrybos užkulisių.
|
Copy-Based Ads – įsimintinai reklamai ne visada reikia fotosesijos už 10 000 EurArnas Aukštikalnis Kūrybos vadovas, „DDB Vilnius“ Įspūdingai fotosesijai pinigų nėra. „Tai gal bent kažką įdomaus parašom? Aha, kažką tokio aštraus, bet, na, mažiau aštraus, gal dar šiek tiek švelniau ir dar reikia ramiau“ ir viskas baigiasi drungnu rezultatu, kurio niekas nepastebi. Ši paskaita atitolins jus nuo tokių kasdienių tragedijų. Paprasti ir aiškūs patarimai, kaip kurti įsimintinesnę ir efektyvesnę „copy-based“ reklamą.
|
2019 m. vasario 21 d. (ketvirtadienis)
17:00 - 17:30 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
17:30 - 18:00 | Mantvydas Leknickas | Komunikacija socialiniuose tinkluose arba tekstas – vizualas, kuriam nepadės photošop'as |
18:00 - 18:30 | Ilma Nausėdaitė | Stop spam |
18:30 - 18:55 | Kavos pertrauka |
18:55 - 19:30 | Algė Ramanauskienė | Turinio marketingas: kaip nesugadinti žurnalo reklama? |
19:30 - 20:00 | Arnas Aukštikalnis | Copy-Based Ads – įsimintinai reklamai ne visada reikia fotosesijos už 10 000 Eur |
Sritis: |
Marketingas |
Tema: |
Kaip rašyti įtraukiančias žinutes skirtinguose marketingo kanaluose? |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje |
Data: |
2019 m. vasario 21 d. (ketvirtadienis) 17:30 val. |
Trukmė: |
~2,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 45 Eur
Dėl grupinių nuolaidų (perkant 3 bilietus ir daugiau) kreipkitės el. paštu info@lima.lt |
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) |
|
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - paskaitykite apie narystę. |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |
|
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM) Įsigykite seminarų abonementą →
|
Renginio partneriai
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.