Startup rinkodara: ko galime pasimokyti? Vilnius

Startup rinkodara: ko galime pasimokyti? Vilnius

2019-04-09 16:00, Vilnius, Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E | Dalyvauja: 149 Registracijos terminas: 2019-04-09

Kokie rinkodaros veiksmai padėjo sėkmingai įsitvirtinti rinkoje? Kokios klaidos ir pamokos buvo išmoktos? Kaip užtikrinti stabilų organizacijos augimą? 

 Įžvalgomis ir įmonių patirtimi dalinasi:

 

 

Kodėl visuomet reikia būti puolime?

Justinas Jautžemis ir Marius Ratkevičius 

Strategai, „Hungry Scout

Būti puolamojoje pozicijoje startuolių prekės ženklams yra natūrali būsena. Tačiau, tai turėtų būti kiekvieno prekės ženklo - nepriklausomai nuo jo dydžio ir rinkos pozicijos - strategija. Išsiaiškinsime, ką tai reiškia ir kaip tai įgyvendinti teisingai.  

  

Augimo auginimas augant

Justas Malinauskas

CEO, „Whatagraph.com

Kaip pakelti verslo augimo efektyvumą dar besivystančioje kompanijoje ir numatyti galimas grėsmes ateityje? 

 

Kaip daryti tai, kas veikia. Ir kaip nedaryti to, kas neveikia.

Povilas Krikščiūnas

Skaitmeninės rinkodaros specialistas, „Hostinger

Atrinkau top 10 svarbiausių punktų, kuriais vadovaujuosi kuriant ir vykdant marketingo strategijas.

 

 

Rinkodara už 0 Eur. Terms and conditions apply.

Tautvydas Grinius

Verslo plėtros vadovas, „Revolut 

Ar neturint rinkodaros biudžeto įmanoma būti pastebėtam? Kas yra growth hacking ir growth marketing ir kuo šie burtažodžiai skiriasi nuo tradicinės rinkodaros? 

 

 

Grafinis, paslaugų, patirčių ar kūno dizainas?

Jonas Liugaila

Dizaino strategas, Critical

Pasaulyje egzistuoja begalė dizainų. Aptarsime esminius jų panašumus ir skirtumus, teikiamas naudas ir žalas, įdarbinimo nuoseklumą, bei konstantą, kuri padeda visiems dizainams susikalbėti".

 

 

Tai, kas nenužudo, padaro stipresniu. Startuolių pamokos.

Rolandas Sereika

Marketingo ir pardavimų vadovas, Deeper

Startuolių virtuvė iš arčiau. Tikri faktai ir praktiški patarimai. Problemos, kurių nesitikėjome ir didžiausi laimėjimai.

 

 2019 m. balandžio 9 d. (antradienis)

 

15:30 - 16:00 Dalyvių registracija ir pasitikimo kava
16:00 - 16:35

Justinas Jautžemis ir Marius Ratkevičius | Kodėl visuomet reikia būti puolime?

16:35 - 17:00

Justas Malinauskas | Augimo auginimas augant

17:00 - 17:25 Povilas Krikščiūnas | Kaip daryti tai, kas veikia. Ir kaip nedaryti to, kas neveikia. 
17:25 - 17:45 Kavos pertrauka 
17:45 - 18:10 Tautvydas Grinius | Rinkodara už 0 Eur. Terms and conditions apply. 
18:10 - 18:35 Rolandas Sereika | Tai, kas nenužudo, padaro stipresniu. Startuolių pamokos. 
18:35 - 19:10 Jonas Liugaila | Grafinis, paslaugų, patirčių ar kūno dizainas? 

Renginio partneriai


Sritis:

Marketingas, skaitmeninis marketingas, vadyba

Tema:

Startup rinkodara: ko galime pasimokyti?

Forma:

Seminaras

Vieta:

Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, didžioji salė

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Parkavimas: 

Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje

Data:

2019 m. balandžio 9 d. (antradienis) 16:00 val.

Trukmė:

~4 val.

Organizatorius:

LiMA administracija,  info@lima.lt 

Dalyvio mokestis:

  

Vienkartinis bilietas: 45 Eur

Registruotis

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Bilietų grąžinimo politika

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.