Įžvalgomis ir įmonių patirtimi dalinasi:
|
Kodėl visuomet reikia būti puolime?
Justinas Jautžemis ir Marius Ratkevičius Strategai, „Hungry Scout“ Būti puolamojoje pozicijoje startuolių prekės ženklams yra natūrali būsena. Tačiau, tai turėtų būti kiekvieno prekės ženklo - nepriklausomai nuo jo dydžio ir rinkos pozicijos - strategija. Išsiaiškinsime, ką tai reiškia ir kaip tai įgyvendinti teisingai. |
|
Augimo auginimas augantJustas Malinauskas CEO, „Whatagraph.com“ Kaip pakelti verslo augimo efektyvumą dar besivystančioje kompanijoje ir numatyti galimas grėsmes ateityje? |
|
Kaip daryti tai, kas veikia. Ir kaip nedaryti to, kas neveikia. Povilas Krikščiūnas Skaitmeninės rinkodaros specialistas, „Hostinger“ Atrinkau top 10 svarbiausių punktų, kuriais vadovaujuosi kuriant ir vykdant marketingo strategijas. |
|
Rinkodara už 0 Eur. Terms and conditions apply.
Tautvydas Grinius Verslo plėtros vadovas, „Revolut“ Ar neturint rinkodaros biudžeto įmanoma būti pastebėtam? Kas yra growth hacking ir growth marketing ir kuo šie burtažodžiai skiriasi nuo tradicinės rinkodaros? |
|
Grafinis, paslaugų, patirčių ar kūno dizainas?Jonas Liugaila Dizaino strategas, „Critical“ Pasaulyje egzistuoja begalė dizainų. Aptarsime esminius jų panašumus ir skirtumus, teikiamas naudas ir žalas, įdarbinimo nuoseklumą, bei konstantą, kuri padeda visiems dizainams „susikalbėti". |
|
Tai, kas nenužudo, padaro stipresniu. Startuolių pamokos.Rolandas Sereika Marketingo ir pardavimų vadovas, „Deeper“ Startuolių virtuvė iš arčiau. Tikri faktai ir praktiški patarimai. Problemos, kurių nesitikėjome ir didžiausi laimėjimai. |
2019 m. balandžio 9 d. (antradienis)
15:30 - 16:00 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
16:00 - 16:35 |
Justinas Jautžemis ir Marius Ratkevičius | Kodėl visuomet reikia būti puolime? |
16:35 - 17:00 |
Justas Malinauskas | Augimo auginimas augant |
17:00 - 17:25 | Povilas Krikščiūnas | Kaip daryti tai, kas veikia. Ir kaip nedaryti to, kas neveikia. |
17:25 - 17:45 | Kavos pertrauka |
17:45 - 18:10 | Tautvydas Grinius | Rinkodara už 0 Eur. Terms and conditions apply. |
18:10 - 18:35 | Rolandas Sereika | Tai, kas nenužudo, padaro stipresniu. Startuolių pamokos. |
18:35 - 19:10 | Jonas Liugaila | Grafinis, paslaugų, patirčių ar kūno dizainas? |
Renginio partneriai
Sritis: |
Marketingas, skaitmeninis marketingas, vadyba |
Tema: |
Startup rinkodara: ko galime pasimokyti? |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, didžioji salė |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje |
Data: |
2019 m. balandžio 9 d. (antradienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~4 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 45 Eur |
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.