Kovo 21 d. Metų CMO'19 rinkimų komisija išrinko Mantą Matukaitį kaip stipriausią marketingo vadovą. Iš viso į Metų CMO'19 (angl. Chief Marketing Officer) titulą šiemet pretendavo net 39 rinkodaros vadovai ir vadovės.
Su Metų CMO'19 Mantu Matukaičiu kalbėsime apie marketingą, karjerą, apdovanojimą ir gyvenimą.
Tik LiMA nariams!
|
Matas Matukaitis„Volfas Engelman“ marketingo vadovas, turintis 7 metų marketingo vadovo patirtį „Visą gyvenimą troškau dirbti arba su alaus, arba su automobilių prekės ženklais, tad vietoje ir laiku pasitaikiusi galimybė prisijungti prie „Volfas Engelman“ kolektyvo. Kaip parodė laikas – tai buvo ko gero vienas geriausių mano sprendimų gyvenime. Iškart 2012 metais įvedėme pirmąją Lietuvoje stiklo pintą, po kurios sėkmės visus „Volfas Engelman“ produktus pervedėme į pintas, taip išskirdami jį kaip vienintelį „pintos“ prekės ženklą. Naujai suformavome agentūrų komandą, su kurių pagalba vėliau sekė eilė sėkmingų projektų, o tokie produktai kaip „Balta pinta“ ar „Bohemijos Tamsusis“ pelnė ir tarptautinę sėkmę. Neatsilikome ir nuo „kraftinio“ alaus revoliucijos – su tikslu padaryti „kraft‘ą“ prieinamu sukūrėme liniją „Pasaulio skoniai“. Pavyko sustiprinti pozicijas sidro, kokteilių, giros, energinių gėrimų kategorijose. Na o vyšnaite ant torto be abejo tapo aludarystės centro „Volfas Engelman Studija“ atidarymas 2017 metų pabaigoje, eilė su tuo susijusių renginių įkvėpė „aludarystės kvartalo“ atgaivinimo idėją. Įsigalėjus reklamos draudimams stiprinome korporatyvinę komunikaciją bei nealkoholinių produktų portfelį. Kad ši strategija pasiteisino, rodo 2018 metų įmonės rezultatai, kurie jau penktus metus iš eilės yra „geriausi nuo 1853-iųjų“. |
Karjeros dosje:
2012 – dabar: AB „Volfas Engelman“, Marketingo vadovas
2004 – 2012: AB „Kraft Foods Lietuva“, Prekinių ženklų vadovas
2003 – 2004: BĮ UAB „Sanitex“, Rinkodaros asistentas
Išsilavinimas:
2003 – 2005 VDU, „Marketingas ir tarptautinė komercija“, magistro studijos
1999 – 2003 VDU, „Vadyba“, bakalauro studijos
„Marketingas tampa svarbiausia (pirmine) funkcija vertės kūrimo grandinėje, kur šalia prekės ženklų vertės vis didesnį vaidmenį pradeda vaidinti įmonės, kaip socialiai atsakingo verslo ir patrauklaus darbdavio įvaizdis (didėja vidinio marketingo įmonėje svarba). Marketingas, kaip profesija įvaizdžio prasme yra šiek tiek nukentėjusi dėl "fake storytelling'o", per daug žadančių žinučių (overpromising) ir trumpalaikės naudos kampanijų. Tad įmonėje mes naudojame terminą "organiškas marketingas/ komunikacija". Tai reiškia, kad vengiame kurti nebūtas istorijas, o pažadus vartotojams statome ant tvirtų vertybinių, funkcinių ar racionalių pamatų (kuriais patys tikime, vadovaujamės ar galime įrodyti). Mūsų skaičiai rodo, jog šis "organiško marketingo" modelis veikia.“
Renginio partneriai
Pokalbių klubą moderuos LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė!
Sritis: |
Marketingas, vadyba |
Tema: |
Pokalbis su LiMA Metų CMO'19 |
Forma: |
Pokalbių klubas |
Vieta: |
Volfas Engelman Studija, Kaunakiemio g. 2, L |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Miesto parkavimas |
Data: |
2019 m. balandžio 17 d. (trečiadienis) 18:00 val. |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.