Dviejų dienų LiMA mokymai Birštone: kaip kurti į klientą orientuotą strategiją?

Dviejų dienų LiMA mokymai Birštone: kaip kurti į klientą orientuotą strategiją?

2019-05-16 10:00, Vilnius, Eglės sanatorija ir Vytautas Mineral SPA | Dalyvauja: 108 Registracijos terminas: 2019-05-15

Dviejų dienų LiMA mokymai Birštone: kaip kurti į klientą orientuotą strategiją?

Vietų nebėra, kviečiame registruotis į laukiančiųjų sąrašą info@lima.lt

Eglės sanatorija ir Vytautas Mineral SPA, Birštonas

2019 m. gegužės 16 - 17 d.*

*su galimybe limiečiams pasilikti antrai nakvynei 17 d.

Kaip marketingą paversti įmonės sėkmės varikliu? 

 

Užsisukus konkurencinėje rutinoje dažnai užmirštama svarbi tiesa - ne gaminami produktai, ne technologijos ir ne gražūs prekės ženklai generuoja pelnus. Visa tai yra ne tikslas savaime, o tik priemonės, padedančios sukurti vertę vartotojui.

Pelno rodiklių stebėjimas, žiūrint ne kaip į ketvirčio užduotį, bet kaip į rezultatą, parodantį kiek organizacija sugeba sukurti vertės vartotojui. Toks požiūris reikalauja platesnio marketingo rolės supratimo.

Deja, įmonių augimą dažnai stabdo per siauras požiūris į marketingą. Svarbu suprasti, kad marketingas, tai:

  • ne tik pardavimai;
  • ne tik produktų valdymas;
  • ne tik reklama;
  • ne tik klientų patirtis.

Svarbiausias marketingo tikslas yra identifikuoti įmonės konkurencinį pranašumą ir rūpintis, kad visa įmonės veikla būtų nuolatos griežtai į tai sukoncentruota. Įmonės, kuriose marketingo žmonės atlieka tokį strateginį vaidmenį, vadinamos „Marketing - led organizations“ arba „Customer centric organizations“.

Marketingo efektyvumo specialistai pasaulyje paskaičiavo, kad „Customer-centric“ kompanijos yra 60% pelningesnės lyginant su į klientą neorientuotais konkurentais. Tačiau nedaugelis įmonių gali pasivadinti „Customer centric“ organizacijomis, nes tam reikia ne tik pasiryžimo apversti procesus, bet ir specifinių kompetencijų.

Mokymų metu pereisime įmonės pavertimo į „customer centric“ organizaciją kelią susistemindami jį į svarbiausius 12 žingsnių.

 

Mokymai skirti įmonių marketingo sprendimų priėmėjams ir siekiantiems jais tapti.

PIRMA MOKYMŲ DIENA: CUSTOMER - CENTRIC STRATEGIJOS KŪRIMAS

  • situacijos analizė – vertės identifikavimas;
  • vartotojų segmentavimas ir targetinimas – vertės kūrimas;
  • pozicionavimas – POP (point of Parity) &POD (point of difference)vertės išgryninimas.

ANTRA DIENA: CUSTOMER - CENTRIC STRATEGIJOS ĮGYVENDINIMAS

  • customer - centric organizacijos struktūra ir procesų valdymas;
  • customer-centric finansų logika;
  • kliento vertės auginimas;
  • patirties valdymas analitikos pagalba.

  


 

 

 

 

Rūta Gaudiešienė

SOCIALINĖS INFORMACIJOS CENTRO tyrimų strategijų direktorė  

Rūta Gaudiešienė yra marketingo ekspertė, turinti daugiau negu 20 metų patirtį rinkos tyrimų bei marketingo konsultacijų srityje. Jos profesinė specializacija: strateginio marketingo tyrimai (prekės ženklo pozicionavimas, komunikacijos valdymas, vartotojų elgsena); ROMI (prekės ženklo vertės bei marketingo išlaidų efektyvumo įvertinimas). Rūta Gaudešienė atliko 5 stažuotės TNS University (rinkos tyrėjų kvalifikacijos kėlimo kursuose) Briuselyje, Budapešte, Madride, Paryžiuje; išklausė marketingo, verslo strategijos bei vartotojų analitikos kursus Duke University, University of Pennsylvania, Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU), Wharton business school, University of Michigan, University of Virginia, London business school (LBS). Rūta yra Password rinkodaros efektyvumo konkurso komisijos daugiametė narė, koordinuoja tokių įmonių, kaip Maxima Grupė, Senukai, Topo centras, Telia strategijas

Giedrė Ančerevičiūtė

Pokyčio įgyvendinimo ir verslo procesų efektyvumo konsultantė, "Consulting for continuity" 

Giedrės Ančerevičiūtės profesinė specializacija: verslo procesų efektyvumas, pokyčio ir marketingo strategijos įgyvendinimo koordinavimas ir užtikrinimas. Įgytas išsilavinimas: verslo valdymas, organizacijos procesų ir klientų aptarnavimo / pardavimų kanalų operatyvinės veiklos valdymas. Papildomą specializaciją įgijo: KTH Royal Institute of Technology, ISM universitete (Vadovų magistratūra, Rinkodaros strategija ir valdymas). Giedrė Ančerevičiūtė padeda peržiūrėti procesus, įgyvendinti pokyčius ir veda mokymus, darbines sesijas tokioms įmonėms, kaip Telia (Lietuvoje ir Estijoje), Citybee, Unipark, Medicinos diagnostikos centras

  

MOKYMŲ PROGRAMA

 Mokymai Birštone, ketvirtadienis 

09:00 - 10:00 Registracija ir pasitikimo kava Eglės sanatorijoje
10:00 - 12:00 Mokymų I dalis 
12:00 - 13:00

Pietų pertrauka (įskaičiuota į kainą)

13:00 - 14:40 Mokymų II dalis 
14:40 - 15:00 Kavos pertrauka
15:00 - 16:30 Mokymų III dalis
16:30 - 16:50 Kavos pertrauka
16:50 - 18:00 Mokymų IV dalis
18:00 - 20:00 Vakarienė (įskaičiuota į kainą)
20:00 - 22:00 Vandens pramogos Vytautas Mineral SPA * baseinų ir pirčių komplekse (įskaičiuota į kainą)
22:00 - 00:00 Kontaktų valandėlė (angl. networking) Vytauto restorano lounge bare (maistas, gėrimai perkami už savo lėšas)
00:00 - ... Nakvynė sveikatingumo ir poilsio komplekse Vytautas Mineral SPAįskaičiuota į kainą pasirinktinai nuo kambario tipo

 Mokymai Birštone, penktadienis

... - 10:00 Pusryčiai 
10:00 - 12:00 Mokymų V dalis
12:00 - 13:00 Pietų pertrauka (įskaičiuota į kainą)
13:00 - 14:45 Mokymų VI dalis
14:45 - 15:15 Kavos pertrauka
15:15 - 16:30 Mokymų VII dalis 

DALYVIO MOKESTIS (APMOKANT IKI GEGUŽĖS 15 D.)

 

 

Dalyvio mokestis*: 

229 Eur + PVM

Dalyvio mokestis su LiMA seminarų abonementu*

199 Eur + PVM

Dalyvio mokestis LiMA nariams*

179 Eur + PVM 

 

Dėl grupinių nuolaidų kreiptis el. paštu info@lima.lt 

* Kaina apima nakvynę dviviečiame kambaryje. Nepateikus pageidavimo nakvoti su konkrečiu asmeniu, LiMA renginių koordinatorė padės parinkti tinkamą tos pačios lyties mokymų dalyvį.  Yra galimybė vienai (-am) nakvoti vienviečiame kambaryje sumokant 20 eur + PVM  už nakvynę priemoką. 

 

Pastaba: LiMA nariams yra galimybė pasilikti antrai nakvynei, žrLiMA intranete.

 

 

 

APGYVENDINIMAS

 

 

Apgyvendinimas naujame sveikatingumo ir poilsio komplekse Vytautas Mineral SPA Birštone, vytautasmineralspa.lt

 

Renginio partneriai

 

Forma:

Mokymai + poilsinė dalis

Vieta:

Nakvynė ir poilsis: sveikatingumo ir poilsio komplekse „Vytautas mineral SPA“,
Karalienės Barboros al. 2, Birštonas LT-56139

 

Mokymai: „Eglės“ sanatorijos konferencijų salėje,
Algirdo g. 22, Birštonas LT-59204

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pilnai pritaikyta

Parkavimas: 

Nemokamas parkavimas „Vytautas mineral SPA“ ir „Eglės“ teritorijose

Data:

2019 m. gegužės 16 - 17 d. (ketvirtadienį - penktadienį)

Trukmė:

2 dienos

Organizatorius:

LiMA administracija,  info@lima.lt

Dalyvio mokesčiai:

 

Bilieto kaina 

229 Eur + PVM

Registruotis 

LiMA nariams 

179 Eur + PVM

Prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos 

Tapkite LiMA nariu 
LiMA seminarų abonementų savininkams 

199 Eur + PVM 

Įsigykite seminarų abonementą →

Atvykimas

Kviečiame kooperuotis ir į mokymus atvykti kartu! 

Ieškančius kelionės draugų, kviečiame registruotis čia

Kilus klausimams kreiptis: 

info@lima.lt, +37067290607

REGISTRACIJA

 

Į mokymus registruokitės užpildydami šią registracijos formą (mygtukas žemiau) ir pasirinkdami norimą dalyvavimo variantą.
Jei Jums reikalinga sąskaita-faktūra, atitinkamai pažymėkite registracijos formoje ir įveskite įmonės rekvizitus.
Sumokėti dalyvio mokestį galima pavedimu arba iš karto internetu per el. bankininkystę (Paysera).

Jei kyla klausimų susisiekite su LiMA renginių koordinatore Adriana, info@lima.lt, mob. +370 672 90607.

-----------------------

Pastaba. Bilietai vardiniai, jeigu pranešama trys darbo dienos iki renginio, bilietai gali būti perleisti kitiem asmenim. Nebegalint dalyvauti renginyje sumokėti pinigai grąžinami, dėl gražinimo kreiptis į LiMA renginių koordinatorę - iki gegužės 9 d. grąžinama 100%, nuo gegužės 9 d.   iki gegužės 14 d. grąžinama 50%. Neatvykus į renginį nepranešus iš anksto, pinigai negrąžinami.