Šiais laikais marketingas vis labiau tampa socialine technologija, kuri keičia visuomenės narių nuostatas ir įpročius, tad kartu marketingas neša didelę atsakomybę prieš visuomenę.
Pranešimus skaitys:
Marketing globally and responsibly (pranešimas anglų kalba) Marketing is now in a world of globalization which changes marketing’s status and requires changing itself in the very process of doing marketing. Therefore marketing must think of itself as a social technology which intervenes in life situations. Intervention also create antagonisms, rejections and disruption in principle. How can these challenges be met? What in marketing must be displaced? What is required for a responsible marketing practice beyond the psychology of having good intentions? Is there a marketing system? Are there new methods and methodologies to address these concerns? Joseph J. Pilotta, Ohajo valstybinio universiteto profesorius (JAV) Joseph J. Pilotta yra Ohajo valstybinio universiteto (JAV) profesorius, komunikacijos (Ohajo universitetas) ir sociologijos (Toronto universitetas) mokslų daktaras, išleidęs daugiau kaip 30 mokslinių monografijų savo vardu bei drauge su kitais autoriais, turintis daugiau nei 30 metų dėstymo patirtį, vizituojantis VGTU profesorius. |
|
Atsakomybė: reklama ar tikras veiksmas? Atsakomybė versle negali būti tik skambus šūkis ir kartais reikia visai nedaug, kad mūsų sprendimai parodytų, jog galvojame ne tik apie verslo rezultatus, bet ir visuomenės gerovę. Jūsų laukia įdomiausių kampanijų, kurios padeda kurti atsakingo verslo įvaizdį, aptarimas, ir patarimai, kaip reklama turėtų prasidėti nuo tikrų veiksmų. Mantas Velykis, „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Turi 10 metų patirtį reklamos agentūrose. Pradėjęs nuo kūrybininko ir dabar jau daugiau nei 5 metus vadovauja „McCann Vilnius“ kūrybos komandai, per kuriuos darbai įvertinti ne tik įvairiausiais lietuviškais apdovanojimais, bet ir tarptautiniais, tarp kurių EPICA, D&AD ir Kanų liūto nominacija. |
|
Atsakingo verslo sprendimai skirtingose srityse. MARS atvejis Kokią įtaką turi globalus verslas pasaulyje, koks yra UAB „Mars Lietuva“ požiūris į atsakomybę bei kokie atsakingo verslo sprendimai yra taikomi skirtingose įmonės srityse. „Pasaulis, kurio norime rytoj, prasideda nuo to, kaip dirbame šiandien“ - teigia pranešėja. Viktorija Kriščiūnaitė, UAB „Mars Lietuva“ Personalo skyriaus vadovė Mars Lietuva komandoje prisideda prie atsakingo verslo kūrimo įvairiais personalo ir savanorystės projektais tam, kad būtų sukurtas dar geresnis rytojus darbuotojams, augintiniams, planetai. |
Renginio partneriai
2019 m. gegužės 23 d. (trečiadienis)
17:00 - 17:30 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
17:30 - 18:25 |
Joseph J. Pilotta | Marketing globally and responsibly |
18:25 - 18:50 |
Viktorija Kriščiūnaitė | Atsakingo verslo sprendimai skirtingose srityse. MARS atvejis |
18:50 - 19:20 | Mantas Velykis | Atsakomybė: reklama ar tikras veiksmas? |
Sritis: |
Marketingas |
Tema: |
Marketing globally and responsibly |
Forma: |
Renginys |
Vieta: |
Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, didžioji salė |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje |
Data: |
2019 m. balandžio 24 d. (trečiadienis) 17:30 val. |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 19 Eur 45 Eur |
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.